No results

Sonuç bulunamadı
"çağrı yönetim yazılımları"

Ürün için "çağrı yönetim"
Arama Yayın Servisi - Şirketinizin arama yayınlarının uzman yönetimi
Hizmetimizden yararlanmak için nitelikli bir dış kaynak sağlayıcısıyla iletişime geçmekten çekinmeyin. Çıkış aramalarınızın yönetimini dış kaynak kull...
Her Şirket için Gelen Çağrı Yönetimi
Müşteri hizmetleri için telefon kabulünün dış kaynak kullanımı - Nosycom, her tür işletme için gelen çağrılarınızın kabulü için özel telefon hizmetler...
Çıkış Aramaları Yönetimi - Çıkış Aramaları Yönetiminde Güvenilir Ortağınız
Nosycom, çeşitli sektörlerdeki işletmelere veya profesyonellere hizmet veren bir çağrı merkezidir. İhtiyaçlarınızı karşılamak için nitelikli ve eğitim...
Giden Arama Yönetimi İhtiyacı - Giden Arama Yönetiminin Dışa Aktarılması
Bir şirketin çıkış çağrılarının yönetimini dış kaynak kullanımı, özellikle şirketler anket, araştırma, bilgi ihtiyacı veya hizmet/ürün sunumu amacıyla...
Gelen Çağrı Yönetimi için Çağrı Merkezi - Nosycom, gelen çağrı hizmetlerinizi yönetmek için ortağınız
Gelen çağrılarınızın yönetimini dış kaynak kullanarak gerçekleştirmek için Nosycom'un hizmetlerinden yararlanmaktan çekinmeyin. 22 yıllık deneyimi ile...
Giden Arama Yönetimi - Bir Giden Arama Uzmanıyla İşbirliği Yapın
Médiphone Téléservices, çağrı dış kaynak kullanımı (gelen ve giden) alanında 20 yılı aşkın deneyime sahip bir çağrı merkezidir. Ajans, müşteriler, iş ...
Çıkış çağrısı yönetiminde kalıcı çözüm - İşletmeler ve profesyoneller için çıkış çağrısı hizmeti
Bir şirket için çıkış çağrılarının yönetimini dış kaynak kullanımı, zaman ve odaklanma sorununa çözüm sunar. Bu, en çok tavsiye edilen ticari bir kara...
Promosyon Operasyonları Yönetimi - Gelen Çağrı Hizmetleri
Telefonla karşılama hizmetinin dış kaynak kullanımı, şirketlerin tamamen kendi görevlerine odaklanarak verimliliği en iyi şekilde optimize etmek istem...
Giden Arama Yönetimi - Giden aramalarınızın yönetimi uzman bir ajans tarafından sağlanmaktadır
Müşteri kazanımınız ve sadakat kampanyanız için, Nosycom size kaliteli ve etkili bir çağrı hizmeti sunmaktadır. Şirketinizin faaliyet alanı ne olursa ...
Çağrı Merkezi Yönetimi - Danışmanlık
İyi ilişkilerden daha iyi bir şey yoktur. Bu, özellikle şirketler ile müşterileri arasındaki ilişkilere de uygulanır.
İşletmeler ve Kuruluşlar için Çıkış Çağrı Yönetimi
Şirketler veya organizasyonlar, dış arama yönetiminizi optimize edin - Dış çağrı merkezi kampanyalarımız, şirketinizin veya organizasyonunuzun, özel b...
Bir İşletme için Gelen Çağrı Yönetimi - Gelen Çağrılarınızı Dış Kaynak Kullanarak Yönetme
Mediphone, Madagaskar'daki çağrı merkezlerinin lideridir ve bu alanda 22 yıldan fazla bir süredir faaliyet göstermektedir. Ajans, gelen çağrılarınızın...
Ürün için "çağrı yazılımları"
İletişim Merkezi Çağrı Merkezi Sistemleri Yazılımı Bilgisayar-Telefon Entegrasyonu (CTI) Yazılımı Telekomünikasyon için
Modern iletişim sistemlerinin danışmanlığı ve uygulanmasında konsolide edilmiş uzmanlık ve gerekli kaynaklara sahibiz. Seçim, uygulama ve bakım konula...
Zaman Takip Yazılımı
Sipariş Zaman Takibi Her iş adımını bir siparişle ilişkilendirin. Proje Zaman Takibi Herhangi bir sipariş numarası, projelerin oluşturulmasına olanak ...
CRM - Müşteri İlişkileri Yönetimi
Basit bir işlem veya karmaşık CRM çözümleri olsun, RDSL, müşteri ilişkisi eylemlerinizi yönetme imkanı sunar. Müşteri ilişkisi, bir işletmenin başarı...
Ücretli arama
Bir müşterinizi arayıp, ödeme gecikmeleri konusunda hatırlatmak mı istiyorsunuz, ancak içerde gerekli zaman ve kaynaklara sahip değil misiniz? Euro Fi...
Şirket Telefon Sekreterliği Yönetimi - Nosycom tarafından Çıkış Çağrılarının Yönetiminin Dış Kaynak Kullanımı
Birçok işletme için telefon sekreterliği yönetimi kafa karıştırıcı ve sinir bozucu bir görev olabilir. Bu, çıkış çağrılarının genellikle işletmeler ta...
SOS - Acil Çağrı Çözümü
Kritik bir duruma giren kişiler için yardımın güvenilir ve hızlı bir şekilde ulaşması gerekmektedir. Bunu sağlamak için Swissphone, çeşitli kişisel al...
Nosycom: dış kaynaklı çıkış çağrıları için çağrı merkezi - Satış hizmetinizin optimizasyonu Nosycom tarafından garanti edilmektedir
Biz, en iyi kalitede hizmet sunan bir outbound çağrı merkeziyiz. İşletmenizin doğru kişilerle doğru zamanda iletişim kurabilmesi için outbound çağrı h...
Kalite süreçlerimiz
Profesyonel müşterilerimizin tam memnuniyetini sağlamak için, hizmetlerimizin her aşamasında metodik bir yaklaşım benimsiyoruz. Her şey, ihtiyaçlarını...
Çıkış Telemarketing - Güvenilir bir sağlayıcı ile dış kaynak kullanarak yürütülen çıkış telemarketing kampanyanız
Çağrı merkezi hizmetlerimiz, işletmelerin geniş müşteri tabanlarına ulaşmalarına ve marka bilinirliklerini artırmalarına yardımcı olur. Çıkış telefon ...
Özel Yazılım Geliştirme - İşletmelerin ihtiyaçlarına uygun yazılım geliştirme
Yazılım geliştirme, bir işletmenin büyümesinin temel unsurlarından biridir. İster bir KOBİ, ister bir kuruluş ya da tanınmak veya ürün ve hizmetlerini...
BR’i Terminalleri - Kimlik veya Çağrı Kiosk
Mağaza Drive yatırımlarınızı 3'e nasıl böleriz? - Ön ödemeli siparişler için RFID Antenleri ve Etiketleri tercih edin. - Müşteri ödemelerini yönetmek...

europages uygulaması burada!

Gelişmiş sağlayıcı arama aracımızı kullanın veya alıcılar için yeni europages uygulamasıyla hareket halindeyken sorularınızı oluşturun.

App Store'dan indir

App StoreGoogle Play