Hizmetimizden yararlanmak için nitelikli bir dış kaynak sağlayıcısıyla iletişime geçmekten çekinmeyin. Çıkış aramalarınızın yönetimini dış kaynak kull...
Müşteri hizmetleri için telefon kabulünün dış kaynak kullanımı - Nosycom, her tür işletme için gelen çağrılarınızın kabulü için özel telefon hizmetler...
Nosycom, çeşitli sektörlerdeki işletmelere veya profesyonellere hizmet veren bir çağrı merkezidir. İhtiyaçlarınızı karşılamak için nitelikli ve eğitim...
Bir şirketin çıkış çağrılarının yönetimini dış kaynak kullanımı, özellikle şirketler anket, araştırma, bilgi ihtiyacı veya hizmet/ürün sunumu amacıyla...
Gelen çağrılarınızın yönetimini dış kaynak kullanarak gerçekleştirmek için Nosycom'un hizmetlerinden yararlanmaktan çekinmeyin. 22 yıllık deneyimi ile...
Médiphone Téléservices, çağrı dış kaynak kullanımı (gelen ve giden) alanında 20 yılı aşkın deneyime sahip bir çağrı merkezidir. Ajans, müşteriler, iş ...
Bir şirket için çıkış çağrılarının yönetimini dış kaynak kullanımı, zaman ve odaklanma sorununa çözüm sunar. Bu, en çok tavsiye edilen ticari bir kara...
Telefonla karşılama hizmetinin dış kaynak kullanımı, şirketlerin tamamen kendi görevlerine odaklanarak verimliliği en iyi şekilde optimize etmek istem...
Müşteri kazanımınız ve sadakat kampanyanız için, Nosycom size kaliteli ve etkili bir çağrı hizmeti sunmaktadır. Şirketinizin faaliyet alanı ne olursa ...
Şirketler veya organizasyonlar, dış arama yönetiminizi optimize edin - Dış çağrı merkezi kampanyalarımız, şirketinizin veya organizasyonunuzun, özel b...
Mediphone, Madagaskar'daki çağrı merkezlerinin lideridir ve bu alanda 22 yıldan fazla bir süredir faaliyet göstermektedir. Ajans, gelen çağrılarınızın...
Modern iletişim sistemlerinin danışmanlığı ve uygulanmasında konsolide edilmiş uzmanlık ve gerekli kaynaklara sahibiz. Seçim, uygulama ve bakım konula...
Sipariş Zaman Takibi
Her iş adımını bir siparişle ilişkilendirin.
Proje Zaman Takibi
Herhangi bir sipariş numarası, projelerin oluşturulmasına olanak ...
Basit bir işlem veya karmaşık CRM çözümleri olsun, RDSL, müşteri ilişkisi eylemlerinizi yönetme imkanı sunar.
Müşteri ilişkisi, bir işletmenin başarı...
Bir müşterinizi arayıp, ödeme gecikmeleri konusunda hatırlatmak mı istiyorsunuz, ancak içerde gerekli zaman ve kaynaklara sahip değil misiniz?
Euro Fi...
Birçok işletme için telefon sekreterliği yönetimi kafa karıştırıcı ve sinir bozucu bir görev olabilir. Bu, çıkış çağrılarının genellikle işletmeler ta...
Kritik bir duruma giren kişiler için yardımın güvenilir ve hızlı bir şekilde ulaşması gerekmektedir. Bunu sağlamak için Swissphone, çeşitli kişisel al...
Biz, en iyi kalitede hizmet sunan bir outbound çağrı merkeziyiz. İşletmenizin doğru kişilerle doğru zamanda iletişim kurabilmesi için outbound çağrı h...
Çağrı merkezi hizmetlerimiz, işletmelerin geniş müşteri tabanlarına ulaşmalarına ve marka bilinirliklerini artırmalarına yardımcı olur. Çıkış telefon ...
Yazılım geliştirme, bir işletmenin büyümesinin temel unsurlarından biridir. İster bir KOBİ, ister bir kuruluş ya da tanınmak veya ürün ve hizmetlerini...
Mağaza Drive yatırımlarınızı 3'e nasıl böleriz?
- Ön ödemeli siparişler için RFID Antenleri ve Etiketleri tercih edin.
- Müşteri ödemelerini yönetmek...
Symphony™ yazılımı, bir MassLynx® alımı ile tetiklenen bir istemci/sunucu uygulamasıdır ve bir veya birden fazla veri işleme veya manipülasyon fonksiy...
europages uygulaması burada!
Gelişmiş sağlayıcı arama aracımızı kullanın veya alıcılar için yeni europages uygulamasıyla hareket halindeyken sorularınızı oluşturun.