...Kızartılmış dilim baguette'ler, günün her anında keyifli atıştırmalıklarınızı tatmin edecek: kahvaltılar, aperatifler, salatalar, atıştırmalıklar... Biscotte Roger'ın öne çıkan ürünlerinden biri haline geldi.
Kızartılmış Dilim Baguette'ler
İçindekiler: Buğday unu (buğday unu, gluten), ayçiçeği yağı, tahıl karışımı (çavdar, arpa, mısır, yulaf, buğday, pirinç, darı), invert şeker, arpa maltı...
...Üzümler: Şarap üreticisinin sürprizi
Bağların yaşı: 3 ila 50 yıl
Toprak: Kil- Kalker
Hasat: Makine ile
Tadım:
• Renk: Açık
• İlk burun: Beyaz Çiçek
• İkinci burun: Beyaz Meyveler
• Ağızda: Ferah ve yuvarlak, mineral bir bitiş ile, kayısı aromaları
• Orta uzunluk (5/6) Yemek/şarap uyumu:
• Balık, deniz ürünleri, Aperatifler….
Saklama: 2 ila 3 yıl
Şarap yapımı: Salkım ayırma/ezme, ardından presleme ve durultma, en son düşük sıcaklıkta (16°C) şarap yapımı. 2 hafta şarap yapımı, ardından kış boyunca ince tortular üzerinde olgunlaştırma. Son olarak, inert gaz ile şişelemeden önce filtreleme.
... bisküviler, tüm aperatifleriniz için ekolojik ve sağlıklı bir alternatif sunmaktadır!
- Meyve yaprakları: Sağlıklı ve lezzetli, mevsimlik taze meyvelerden, titizlikle seçilmiş baharatlar, otlar ve aromalar ile birlikte, kendi imalatımız olan upcycled malzemelerle hazırlanmıştır.
- Brewkies: Sadece basit kurabiyelerden daha fazlası olan Brewkies, orijinal, anti-gaspi, taahhütlü, Provençal ve en önemlisi lezzetli bir tadım sunmaktadır.
Çevreye saygılı, sağlıklı ve lezzetli tariflerden oluşan aperatifler ve atıştırmalıklar için üç bisküvi serimizi keşfedin.
Ricard şirketi, on beş büyük uluslararası marka da dahil olmak üzere otuz kadar markadan oluşan bir portföye sahiptir. Tamamlayıcı ürün yelpazesi, onu tüm ruhsal içki segmentlerinde önemli bir oyuncu haline getiriyor: anasonlu içkiler, şarap bazlı aperatifler, viskiler, beyaz alkoller, likörler. Uluslararası Yönetim, kendi markalarımızın yaklaşık 150 ülkede gelişimini sağlamaktadır. Misyonu, Pernod Ricard grubunun iştirakleri veya bağımsız ithalatçılar aracılığıyla ihracat pazarlarındaki performanslarını artırmaktır. Organizasyonu, beş kıtayı kapsayan üç coğrafi bölgeye dayanmaktadır.