blockchain electronic health records için ürünler (2)

Nöropazarlama ile Pazar Araştırmaları - Nöropazarlama ile Pazar Araştırmaları ve Tüketici Davranışı

Nöropazarlama ile Pazar Araştırmaları - Nöropazarlama ile Pazar Araştırmaları ve Tüketici Davranışı

Pazar araştırmaları ve tüketici davranışları, nöromarketingte mevcut en son teknolojileri kullanarak. Nerede gerçekleştiriyoruz? Müşteri deneyiminin ve markayla temasın gerçekleştiği yerde. ·Kontrollü alanlarda ve iyi bağlamlanmış ortamlarda. ·Satış noktalarında ve gerçek alışveriş alanlarında. ·Turistik ortamlar (müzeler, doğal alanlar, açık hava alışveriş merkezleri vb.) ·Gösteriler. ·Etkinlikler ve spor aktiviteleri. Ekrandan görülebilen, duyulabilen ve hissedilebilen her şey, uygulamalı nöromarketing cihazlarıyla ölçülebilir. Ekranda görülebilen herhangi bir materyalin etkinliğini tanımlamak, karşılaştırmak ve ölçmek, sonuçları iyileştirmek ve kaynakları optimize etmek için. ·Web sitelerinin dinamik ölçümü ·Her türlü grafik materyal ve belgeler ·Ambalaj ·Markalaşma ·Video oyunları ·Filmler ve belgeseller
YAPAY ZEKÂ - Nedir?

YAPAY ZEKÂ - Nedir?

Yapay zeka (YZ), bir makinenin insanlarla aynı yetenekleri sergileme yeteneğidir; bu yetenekler arasında akıl yürütme, öğrenme, yaratıcılık ve planlama yeteneği bulunmaktadır. YZ, teknolojik sistemlerin çevrelerini algılamasını, onunla etkileşimde bulunmasını, sorunları çözmesini ve belirli bir amaçla hareket etmesini sağlar. Makine, verileri (önceden hazırlanmış veya kendi sensörleri aracılığıyla toplanmış, örneğin bir kamera) alır, işler ve bunlara yanıt verir. YZ sistemleri, davranışlarını uyarlama, önceki eylemlerin etkilerini analiz etme ve otonom bir şekilde çalışma yeteneğine sahiptir. - Robotik - Makine öğrenimi - Sinir Ağı