el oct fiyat için ürünler (8)

Uyumlu Brother TN245C TN246C mavi toner - Brother toner

Uyumlu Brother TN245C TN246C mavi toner - Brother toner

Kapazite: 2200 A4 Sayfa @ %5 Uyumlu olduğu modeller: Brother TN-241C TN-242C TN-245C TN-246C mavi Uyumlu olduğu cihazlar: DCP-9015CDW DCP-9017CDW DCP-9020CDW DCP-9022CDW HL-3140CW HL-3142CW HL-3150CDN HL-3150CDW HL-3152CDW HL-3170CDW HL-3172CDW MFC-9130CW MFC-9140CDN MFC-9142CDN MFC-9330CDW MFC-9332CDW MFC-9340CDW MFC-9342CDW Garanti: 5 yıl SKU:CO-TBCC246UNI
Collab Projesi

Collab Projesi

Serbest çalışan bir ekip tasarımı ile projelerinizi gerçekleştirmek için: - Markanızı oluşturma - İletişim materyallerinizi geliştirme - Trafik, potansiyel müşteriler, kullanıcılar, müşteriler edinme...
Chatbotlar ve Otonom Ajanlar

Chatbotlar ve Otonom Ajanlar

Chatbot'larımız ve sanal ajanlarımız ile müşterileriniz, şirketinizdeki uzman bir arkadaşla konuşuyormuş gibi hissedecekler. Bu akıllı araçlar, her zaman soruları yanıtlamak, sorunları çözmek ve müşterilerinizin dinlendiğini ve önemsendiğini hissettirmek için hazırdır.
Telefon Riski Analizi

Telefon Riski Analizi

Telefonik Risk Analizi, şirketlerin sadece bir telefon görüşmesi ile bir şirket hakkında detaylı finansal bilgi almasını sağlayan yenilikçi bir hizmettir. Bu anlık rapor, bir işin onaylanıp onaylanmayacağı, gözden geçirilip geçirilmeyeceği veya reddedilip reddedilmeyeceği konusunda öneriler sunar ve ayrıca kredi limiti hakkında tavsiyelerde bulunur. Bu hizmet, ticari ilişkileri hakkında hızlı kararlar almak zorunda olan şirketler için idealdir. Telefonik Risk Analizi ile şirketler, bir şirketin finansal yeterliliği hakkında hızlı ve doğru bir değerlendirme alabilir, böylece temerrüt riskini minimize edebilir ve nakit akışlarını koruyabilirler. Bu hizmet, güvenli ve karlı ticari ilişkiler sürdürmek isteyen her şirket için paha biçilmez bir araçtır.
Epicor Kinetic ERP

Epicor Kinetic ERP

Büyüyün, gelişin ve Kinetic ile küresel pazarda rekabet edin—sektöre özel, bilişsel bir ERP, daha akıllı çalışmanıza ve bağlantıda kalmanıza yardımcı olur.
ÇAĞRI TERMINALLERİ - Ekipman

ÇAĞRI TERMINALLERİ - Ekipman

Her zaman dinleyen bir satış çağrı noktası Gelirinizi optimize edin (İstatistiklerimiz, ilk yıldan itibaren ortalama %5'lik bir artış gösteriyor). Araştırmalar, önemli bir müşteri yüzdesinin, bir danışmanın reyonlarda bilgi almak için hızlı bir şekilde ulaşılabilir olması durumunda daha fazla satın alma işlemi gerçekleştirdiğini göstermektedir. Çağrı noktalarımız, müşterilerinize hızlı ve etkili bir destek sağlar. Bu noktalar bağımsızdır ve herhangi bir kablolama gerektirmediğinden, bu sistemi altyapınıza kolayca entegre edebilirsiniz. Müşteri ilişkilerinizi güçlendirin Memnun müşteriler, ekiplerinizle sürekli iletişim halinde Yakınlık ve hızlı yanıt ile artan bir gelir Marka politikanızı iletin ve müşterilerinizi sadık hale getirin Analiz edin, yönetin ve optimize edin Her çağrı noktasından sağlanan nicel ve nitel istatistikler Basitlik ve etkinlik Sezonluk faaliyetlerinizi ve müşterilerinizin ihtiyaçlarını takip etmek için mobil çağrı noktaları.
Hizmet Teklifleri

Hizmet Teklifleri

Hizmetimiz sizin için! ✓ Akıllı telefon/tablet ilk kurulumu ✓ Cihaz sıfırlama ✓ Uygulama yükleme ✓ Veri aktarımı ✓ Onarım işlemleri ✓ Bakiyeyi yükleme ✓ Veri yedekleme ✓ Sözleşme iptali ve değişikliği ✓ Kiralık cihazlar ✓ Veri kurtarma ✓ Telefon koruma & cihaz sigortaları ✓ Yazılım güncellemeleri ✓ SIM kart delme ✓ Ekran koruyucu uygulama ✓ Operatör ile sözleşme konularının çözümü ✓ SIM kartı kilidini açma ✓ aetka 3 yıllık garanti ♥ Biz ilgileniyoruz!
EDI ve Elektronik Faturalama

EDI ve Elektronik Faturalama

EDI modülü, müşteri sipariş yönetimi modülüne ve/veya EDI'den gelen alım bildirimlerine veri aktarımını sağlamak amacıyla tasarlanmıştır ve diğer taraftan EDI modülünden faturaların dışa aktarımını gerçekleştirmektedir. Organizasyonel süreçlerin optimizasyonunu teşvik eder, maliyetlerin azaltılmasına katkıda bulunur ve organizasyonların başarısına yardımcı olur, EDI teknolojisini işlerinin hizmetine sunar. EDI'nin Başlıca Avantajları: - Bilgi akışlarını otomatikleştirir ve sistemler arasında kritik elektronik bilgiyi entegre eder. - Ana müşterileri veya tedarikçileri ile gerçek zamanlı bilgi alışverişi yapmayı ve iş akışlarını optimize etmeyi sağlar. Outbound, InBound ve Intra Grup süreçlerini destekler. - Siparişler, sipariş onayları, taşıma bildirimleri, sipariş durumu ve faturalar. - Sürecin çeşitli katılımcılarına veri güvenliği ve özgünlüğü garantisi (dijital imza). Diğerleri arasında.