ihracat üretimi için ürünler (1)

İşletmenin Uluslararasılaşması - Projelerin, ürünlerin, şirketlerin ve KOBİ'lerin uluslararasılaşması

İşletmenin Uluslararasılaşması - Projelerin, ürünlerin, şirketlerin ve KOBİ'lerin uluslararasılaşması

Şirketin uluslararasılaşması, özellikle bu zamanlarda, kapananlarla kâr edenler arasındaki ayrımcayı oluşturuyor. Rastgele hareket etmek, şirket için kâr yerine kayıplara yol açar. Ve burada devreye giriyoruz: İsviçre ve İtalya gerçekliğini iyi bilen uzmanlar olarak, aynı zamanda uluslararası arenada son derece dikkatli bir şekilde hareket ederek, KOBİ'ler için bile kârlı çözümler bulmayı biliyoruz. Hem Avrupa'da hem de Cezayir gibi ülkelerde geniş yaşam ve çalışma deneyimimiz var.