Tanınırlık Araştırmaları
Danışmanlığımız, tüm Avrupa ülkelerinde marka bilinirliği araştırmaları gerçekleştirmektedir. Ayrıca, hem B2B hem de B2C marka bilinirliği anketlerinde sizi destekleyen tek pazar araştırma şirketlerinden biriyiz. B2B panelimiz, çoğu ülkede profesyonel karar vericileri sorgulamamıza olanak tanımaktadır.
Kullanılan yöntemler: nicel (çevrimiçi anketler) veya nitel (nitel görüşmeler, gizli müşteri)
Hedef türleri: B2C ve B2B
Katılımcı profillemesi: sektörel, coğrafi, işlevsel, yaş grubu, cinsiyet, …
Kapsanan bölgeler: tüm Avrupa + Kuzey Amerika
Bütçe: 5000€ HTVA'dan itibaren
Araştırma süresi: metodolojik yaklaşıma bağlı olarak 4 ila 12 hafta
Teklif: 48 saat içinde