nesam için ürünler (1)

LOKALİZASYON HİZMETİ - Neden uluslararasılaşmanın lokalizasyona ihtiyacı var? Ne için kullanılır?

LOKALİZASYON HİZMETİ - Neden uluslararasılaşmanın lokalizasyona ihtiyacı var? Ne için kullanılır?

Metinlerin uyarlanması, ürünün kapsamlı bir analizini içeren yerelleştirme çalışmalarının bir parçasıdır ve bunu farklı açılardan ele alır: - dilsel, - sosyokültürel, - hukuki-politik. Bu tür bir çalışmayı yürüten kişi veya ekip, yalnızca hedef ülkenin diline iyi derecede hakim olmakla kalmamalı, aynı zamanda onun: - tarihi, - kültürü, - politikası hakkında geniş bir bilgiye sahip olmalıdır. Ayrıca, sokak argosunu ve folklorunu da bilmelidir. Bir kelime, bir isim, bir soyadı, bir şaka, hoş olmayan bir durumla olan ilişki, kampanyanızın imajını belirleyebilir ve hedeflerine ulaşmasını engelleyebilir. Öte yandan, kelime, görüntü ve fikir seçimi hakkında iyi bir tavsiye, potansiyel tüketicilerin kalbini kazanmanıza yardımcı olabilir. Reklam kampanyaları. Profesyonel bir yerelleştirme hizmeti, reklam kampanyasının ve yabancı pazarda dolaşması amaçlanan tüm metinlerin analizini kapsar: arayüz, kataloglar, talimatlar.