whatsapp çift basit için ürünler (2)

CANLI SOHBET HİZMETİ - Canlı sohbet yönetimi ve chatbot

CANLI SOHBET HİZMETİ - Canlı sohbet yönetimi ve chatbot

Bugün çevrimiçi ürün veya hizmet satan işletmeler, web sitelerine kuracakları bir çevrimiçi sohbet aracı sayesinde müşteri taleplerine yanıt vererek performanslarını önemli ölçüde optimize edebilirler. Hangi çevrimiçi sohbet aracını kullanırsanız kullanın, hedef kitlenizin sorularına ve taleplerine anında yanıt verecek bir ekibe ihtiyacınız olacak. Chatbot ve standart yanıtların ötesine geçtikten sonra, Ubinaweb müşterilerinizle ve potansiyel müşterilerinizle iletişim kurmak için devreye girebilir. - Bekleme sürelerinin yönetimi. - Bekleme sürelerinin kategorize edilmesi. - Anahtar müşterilerin önceliklendirilmesi. - Destek ve satış arasında denge ve transfer. - Yoğun saatlere göre kaynak yönetimi. - Müşteri tarafından belirlenen süre ve zaman dilimlerine uyum. - Chatbotların kullanımı. - Standart yanıtların (
MÜŞTERİ HİZMETLERİ VE DESTEK - Gelen ve giden aramalar

MÜŞTERİ HİZMETLERİ VE DESTEK - Gelen ve giden aramalar

“Her Zaman Orada Ol, Her Zaman Yardım Et” MÜŞTERİ HİZMETLERİ VE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ Hepimiz şu ifadeyi duymuş veya söylemişizdir: "Ürünleri iyi ama hizmetleri eksik." Sorunların çözümünün basit, hızlı ve etkili olması gerektiğinin ötesinde, müşterileriniz sizinle iletişime geçtiğinde onlara benzersiz bir deneyim sunmanız önemlidir. Ubinaweb, müşteri hizmetleri alanında son derece titiz bir anlayışla hizmetlerini geliştiriyor. Çünkü sadece memnun müşterilere sahip olmak yeterli değil; eğer işinizin öne çıkmasını istiyorsanız, sadık ve hevesli hayranlar yaratmalısınız: - Kişiselleştirilmiş iletişim, - İlk temas anından itibaren etkili yönetim, - Ultra kaliteli işlem, - Memnuniyetin doğrulanması. UBINAWEB HİZMETLERİNİN TANIMI - Çağrı merkezi dış kaynak kullanımı, müşteri desteği ve müşteri hizmetleri. - Çağrı merkezlerinin, müşteri desteğinin, müşteri hizmetlerinin ve tele satışın taşeronluğu.