• europages
  • >
  • ŞİRKETLER - TEDARİKÇİLER - YÜKÜMLÜLER
  • >
  • ıso 9001

Sonuçlar

Iso 9001 - Ithalat/Ihracat

Servis Sağlayıcı

Türkiye

ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi Belgesi alınırken, ilk değerlendirme aşamasında, önce işletme içinde organizasyonel faaliyetlerde uygunsuz görülen alanlar belirlenir. Sonra gereksinimleri karşılamak için iyileştirme alanları tespit edilir. Arkasından belgeleri derlemek için bilgiler toplanır. Bundan sonraki adım doküman hazırlama aşamasıdır. Bu aşamada elde edilen bilgiler ışığında, yürütülmekte olan olan işlere uygun dokümanlar hazırlanır. Nihayet sürecin son adımı ISO 9001 belgesinin hazırlanmasıdır. Sunulan dokümanların bütün koşulları sağladığı anlaşıldığı zaman, işletme ISO 9001 belgesi almaya hak kazanır.

Fiyat teklifi isteyin

Türkiye

TÜRCERT, kuruluşlara ISO 9001: 2015 ile ISO kaydı sağlama sürecinde yardımcı olur. TÜRCERT'in uzman danışmanları, nihai sonucun kuruluşun kalite hedefleriyle tutarlı olmasını sağlarken, bir ISO Sertifikasına ulaşma sürecinde sürekli danışmanlık sağlar. Bazı şirketler bu rotayı, kayıtlı bir kuruluşla ilişkili pazarlama avantajlarından yararlanmak için seçer. Diğerleri, iş metodolojisinde yapısal bir yaklaşım sergilemek için bu süreçten geçmeye karar verebilir; Diğerleri, tedarikçileri tarafından üzerlerine uygulanan baskı nedeniyle akreditasyon almak istiyor. Bununla birlikte en yaygın neden, ISO 9001: 2008'in bir ürün veya hizmetin tutarlılığını arttırmak ve böylece müşteri memnuniyetini arttırmak için sağlam bir temel oluşturmasıdır.

Fiyat teklifi isteyin

Türkiye

ISO 9000 ailesi, kalite yönetiminin çeşitli yönlerini ele alır ve ISO'nun en iyi bilinen standartlarından bazılarını içerir. Standartlar, ürünlerinin ve hizmetlerinin sürekli olarak müşteri gereksinimlerini karşıladığından ve kalitenin sürekli iyileştirildiğinden emin olmak isteyen şirketler ve kuruluşlar için rehberlik ve araçlar sağlar. ISO 9001: 2015 ISO 9001: 2015 kalite yönetim sistemi için kriterleri belirlemektedir ve ailede sertifikalandırılabilecek tek standarttır (bu bir zorunluluk olmasa da). Faaliyet alanından bağımsız olarak büyük veya küçük herhangi bir kuruluş tarafından kullanılabilir. Aslında, 170'den fazla ülkede ISO 9001 sertifikalı bir milyondan fazla şirket ve kuruluş var. Bu standart, güçlü bir müşteri odaklılığı, üst yönetimin motivasyonunu ve uygulamasını, süreç yaklaşımını ve sürekli iyileştirmeyi içeren bir dizi kalite yönetimi prensibine dayanmaktadır. Bu ilkeler pdf Kalite Yönetimi İlkeleri'nde daha ayrıntılı olarak açıklanmaktadır

Fiyat teklifi isteyin

Türkiye

Dünyada enformasyon, teknoloji ve iletişim alanındaki büyük gelişmeler toplumları kıyasıya bir rekabete ve her geçen gün yeni gelişmelerin yaşandığı ekonomik bir yarışa itmiştir. Mevcut dünya düzeninde ayakta kalabilmek, tüm sektörlerde müşteri ihtiyaç ve beklentilerine uygun mal ve hizmet üretiminin sağlanmasıyla gerçekleşebilecektir. Bu da ancak, işletmelerde, tasarım aşamasından başlayarak üretim, pazarlama ve satış sonrası hizmetlere kadar tüm aşamaları kapsayan ve sürekli gelişmeyi hedefleyen Kalite Yönetim Sisteminin uygulanmasıyla olacaktır. Günümüzde giderek artan rekabet ortamında, şirketlerin başarmak zorunda oldukları ana hedefler vardır. Bunların içinden bazı hedefler kritiklik açısından ön plana çıkmaktadır. Müşteri İhtiyaçlarını Karşılayabilmek Maliyetleri Azaltarak, Verimliliği Arttırmak Yeni Ürün ve Hizmetleri Pazara Sunmak

Fiyat teklifi isteyin

Türkiye

GIDA DANISMANLIK .NET Olarak 6 Ana Başlıkta Hizmet Vermekteyiz. Danışmanlık, Sistem Kurulumu, Belgelendirme, Eğitim, Denetim, Sürdürülebilirlik SİSTEM KURULUMU VE BELGELENDİRME: BRCGS, FSSC 22000, IFS, AIB, HELAL (HAK), ISO 22000, ISO 9001, HACCP, HARA, GMP, SEDEX, BSCI, VEGAN, GLUTEN FREE, NON GMO, ORGANİK DANIŞMANLIK: Kalite Yönetimi, Üretim Yönetimi, IT Yönetimi & KVKK, İş Sağlığı Güvenliği, İzlenebilirlik & ERP Sistemi, Tesis Makine Hijyenik Dizayn, Yasal İşler Danışmanlığı, İhracat Yönetimi, Teşvik Programları, Medya & Tasarım Yönetimi EĞİTİM: Gıda Güvenliği Eğitimleri, Kök Neden, Taklit Tağşiş, Gıda Savunma, Kültür, Yönetim Sistemleri, BRCGS, IFS, FSSC, HELAL, ISO, Beyaz/Mavi Yaka Eğitimleri, İşbaşı, Hijyen eğitimlerini sıkıcı olmayan yöntemlerle ve interaktif şekilde gerçekleştiriyoruz. DENETİM: Tedarikçi Denetimleri, Soru Listesi Hazırlama, Hijyen Denetimleri, Mağaza, Otel, Restaurant, Market Denetimleri, İç Denetim, Denetimlere Hazırlık

Fiyat teklifi isteyin

Benzer ürünler mi satıyorsunuz veya üretiyorsunuz?

europages'a üye olun ve ürünlerinizi sergileyin

İşletmemi ekle

Türkiye

KALİTÜRK® ISO 9001:2015 Kalite Yönetim belgesi standardı, bir kuruluşun müşteri şartları ve yürürlükteki mevzuat şartlarını karşılayan hizmeti düzenli bir şeklide sağlama yeteneğini gösterme ihtiyacı olduğunda ve sistemin sürekli iyileştirilmesi ve müşteriye yürürlükteki mevzuat şartlarına uyulduğunun güvencesinin verilmesi için süreçler de dahil olmak üzere sistemin etkin uygulanması yolu ile müşteri memnuniyetinin arttırılması amacına yöneldiği durumlarda ISO 9001 kalite yönetim sistem belgesi hizmet kalitesinin sürekliliğini sağlanabileceğinin bir güvencesini belirler. KALİTÜRK® talebiniz halinde ürün/hizmetinizin denetlenmesi, uygun kalitenin belgelenmesini sağlayan aracı bir kuruluştur. Uluslararası Standartlar Kuruluşunun kısaltılmış ingilizce baş harflerinden oluşan standartları kodlama adıdır.