• europages
  • >
  • ŞİRKETLER - TEDARİKÇİLER - YÜKÜMLÜLER
  • >
  • süpermarket

Sonuçlar

Süpermarket - Perakendeci - Fransa

FransaPerakendeci
  1. LIDL

    Fransa

    LIDL, yılında kurulan ve Yiyecek ve içecek bileşenleri sektöründe faaliyet gösteren bir Perakendeci şirketidir. süpermarket, gıdasal mallar sektörlerinde de iş yürütmektedir. Şirket, Rungis, Fransa 'de bulunmaktadır.

  2. LECLERC VITRY-SUR-SEINE

    Fransa

    LECLERC VITRY-SUR-SEINE, yılında kurulan ve Özel gıdalar sektöründe faaliyet gösteren bir Perakendeci şirketidir. besin malzemeleri, süpermarket sektörlerinde de iş yürütmektedir. Şirket, Ivry Sur Seine, Fransa 'de bulunmaktadır.

  3. NDHA

    Fransa

    NDHA, yılında kurulan ve Süpermarketler sektöründe faaliyet gösteren bir Multi-Category şirketidir. Şirket, Nogent-Sur-Marne, Fransa 'de bulunmaktadır.

  4. L'ARBRE PERSAN

    Fransa

    Verified by europages badge

    L'Arbre Persan, mevcut gıda standartlarına ve mevzuatına uygun, üstün kaliteli kuru meyveler ithal eden bir markadır. Markanın kurucuları, yemek pişirme ve fırıncılıkta kuru meyve kullanımının yaygın olduğu İran ve Afganistan'da yaşamışlardır. Ancak Fransa'ya geldiklerinde bu ülkelere özgü ürünleri bulmanın zor olduğunu fark etmişler ve bu boşluğu kaliteli kuru meyvelerin yanı sıra kuru meyve bazlı tozlar ve macunlar sunarak doldurmaya karar vermişlerdir. L'Arbre Persan farklı tüketici tercihlerini karşılamak üzere çeşitli koleksiyonlar sunmaktadır: Zamansız: İsfahan'dan Antep fıstığı, Samangan'dan badem, Badahşan'dan leblebi, Mazafati hurması ve Bohemya'dan zeytin. Gurme: İran'dan safranlı ürünler, gül aromalı bademler ve safranlı antep fıstığı. Meyvemsi: Meşhed'den böğürtlen, Parwan'dan erik, Gazne'den incir, Peşak ve Kishtai'den kuru kayısı gibi ürünlerin yanı sıra farklı sultani üzüm türleri. Taneli: Herat kavun çekirdeği, kabak çekirdeği ve kavrulmuş karpuz çekirdeği. Çiçeksi: Afgan safranı, Hatmi çiçeği ve İran gülü gibi ürünler. Pasta şefleri için L'Arbre Persan kuru meyve bazlı tozlar ve unlar sunmaktadır. Markamız aracılığıyla bu ülkelerdeki yerel tarımı desteklemeyi ve geliştirmeyi amaçlıyoruz.