...Geri Dönüştürülmüş Deri Folyo Kartlık, %60 deri atık ve doğal lateks içermektedir.
Fransa'nın Fransız Rivierası'ndaki Mougins'de üretilmiştir.
Kişiselleştirme için geniş bir seçenek: renkler, çevredostu malzemeler, işaretleme, tasarım.
Küçükten çok büyük siparişlere kadar.
Mevcut tasarımlarımız ve stoktaki malzemeler için çok kısa teslim süreleri.
İş hediyeleri, promosyon ürünleri, otel ve...
... gereksinimlerini karşılamak üzere tasarlanmıştır, böylece özgün ve unutulmaz parçalar garanti ediyoruz. Ayrıca, geri dönüştürülmüş ahşap ve akrilik camdan yapılan çevredostu trofeler de sunuyoruz. Ürünlerimiz, mükemmel bir yüzey bitişi sağlamak için birinci sınıf malzemelerle üretilmektedir. Özel kişiselleştirme hizmetlerimiz sayesinde, logolar, metinler veya 2D ya da 3D görüntüler ekleyerek gerçekten benzersiz parçalar yaratabilirsiniz.
...İletişim ve sadakat kampanyalarınızı, yıl boyunca mesajınızı ve değerlerinizi taşıyacak kişiselleştirilmiş promosyon ürünleri (hediyelik eşyalar ve iş hediyeleri) ile destekleyin.
Öne Çıkanlar
- Özelleştirilebilir, özellikle çevredostu ve Fransa'da üretilen geniş bir promosyon ürünleri yelpazesi
- Küçük, orta ve büyük ölçekli üretim
- Kullanışlı ve dayanıklı olan promosyon ürünleri, tüketicinin...
Objets Personnalisables, tüm reklam projelerinizde size eşlik eder. İletişim desteklerinizi her türlü şekilde gerçekleştiriyoruz: promosyon ürünleri, reklam objeleri, iş hediyeleri, iş kıyafetleri, kişiselleştirilmiş tekstil, spor ekipmanları, gurme hediye kutuları, kişiselleştirilmiş kırtasiye, yönlendirme tabelaları, PLV vb.
Amacımız, profesyonelleri, dernekleri, idareleri ve ayrıca bireyleri, ...
...Seçime göre tasarım
Farklı boyut talepleri için lütfen bize yazmaktan çekinmeyin
Fransız yapımı, el yapımı ve çevredostu
Facebook: My French Keyring
Instagram: My French Keyring
Twitter: My French Keyring
Web sitesi: www.myfrenchkeyring.com
JOLIBERT Benjamin
MFK...
...Çay, kahve gibi uyarıcı ve heyecan verici içeceklerdir ve günlük yaşamda önemli bir yere sahiptir. Gerçekten de, bu sıcak veya soğuk içecekler özellikle sık tüketilmektedir. Kişiselleştirilmiş bir Kahve veya Çay Termosu, reklam verenin olumlu bir imajını taşır çünkü onu, dünyanın korunmasına özen gösteren bir çevredostu aktör haline getirir.