Fransa, Lyon
... aracılığıyla. Müşteri memnuniyetini ölçmek, saha anketleri düzenlemek veya etkinliklerinizin iyi değerlendirilmesini sağlamak için ideal bir çözümdür. Bu memnuniyet anketi kiosklarının sağladığı "anlık" geri bildirim, ziyaretçilerin memnuniyetlerini ifade etmelerine olanak tanıdığı için önemlidir; bu, zamanla kaydırılmış bir anket çerçevesinde nadiren gerçekleşir. (Memnuniyetsiz müşteriler, diğerlerine göre kendilerini ifade etmek için çok daha aktif bir yaklaşım sergilemeye eğilimlidir.) Yükseklik: 120 cm Kaplama: kişiselleştirilmiş mıknatıslı PVC İletişim: Wifi / 3G bağımsız...
... sağlamıştır. Bu güven ve başarının altında yatan önemli unsurlar ise dış ticaretin olmazsa olmazları sayılabilecek; çözüme hızlı ulaşma, doğru pazarlama yöntemleri, koşulsuz müşteri memnuniyeti, iyi organizasyon, yeterli teknik bilgi, geniş dünya görüşü ve ticari etik anlayışıdır. AYNURA İNOVASYON İÇ VE DIŞ TİCARET LTD ŞTİ, Dünya pazarında artan ticari faaliyetleri sonucu, Rusya Federasyonunda iş...
Romanya, Bucharest
... pazar analizi; yeni ürün testi/pazara sunumu; pazar payı; pazar segmentasyonu; müşteri memnuniyeti; tüketici takibi; marka imajı/değeri; fiyat araştırması; harita değerleri; sadakat ve tutma; zihin payı; gizli müşteri; reklam araştırması; satış analizi; B2B (işten işe) araştırma. Bu çalışmaları gerçekleştirmek için, niteliksel yöntemleri (odak grupları, derinlemesine görüşmeler, etnografik araştırma...
Almanya, Bielefeld
Global Scope Solutions GmbH, bir şirket olarak işten işe (B2B) pazar araştırması alanında hizmetler sunmaktadır. Bu hizmetler arasında, orta ve büyük ölçekli şirketler için uluslararası müşteri memnuniyeti ve çalışan anketlerinin yönetimi ve analizi yer almaktadır. • Pazar analizleri o Pazar gelişimi o Rekabet ortamı o Marka hunisi • Müşteri memnuniyeti o Müşteri perspektifi o Müşteri bağlılığı o...
İtalya, BOLOGNA
... şunları gerçekleştirmektedir: - Fuar etkinliklerinin Katılımcıları/Ziyaretçileri üzerine araştırmalar, - Müşteri Memnuniyeti araştırmaları, - Pazar segmentasyonu çalışmaları, - Hedef kitle belirleme, - Ürünlerin, markaların, hizmetlerin, fuarların rekabetçi konumlandırma analizi, - İletişim kampanyalarının değerlendirilmesi, - Markaların, şirketlerin, fuarların imajı üzerine çalışmalar (Marka İmajı...
Avusturya, Vienna
...4Service Group - çeşitli iş kollarında hizmet kalitesinin ölçümü, müşteri sadakati ve memnuniyeti konusunda uluslararası bir araştırma şirketi, Avrupa ve Orta Asya'da Gizli Müşteri hizmetleri sunan en dinamik ve yenilikçi ajanslardan biridir. Ağ kapsamı - 52 ülke, 29 dil, 200.000'den fazla gizli müşteri. Ana yönler - Gizli müşteri (Mystery shopper), pazar araştırması, danışmanlık, çağrı merkezi, mülakatlar ve anketler, itibar yönetimi ve daha fazlası. 2001 yılında kurulan şirket, şu anda Avusturya'nın Viyana şehrinde bulunan merkezi ile 200'den fazla tam zamanlı çalışanla faaliyet göstermektedir.
Belçika, Affligem
... zenginleştirme; - Telefonla hesap yönetimi; - İlişki yönetimi/ bakım; - Telepazarlama; - Müşteri memnuniyeti araştırmaları; - Davet etkinlikleri; - (fuara) potansiyel müşteri takibi, kampanyalar, teklifler...; - Pazar envanteri ve araştırması; - Telefonu tam bir inançla kullanabilmesi için idari ve iç personelinizi eğitmek ve bu engeli azaltmak. Yapılması gerekenler ve yapılmaması gerekenler. Outbound arama yaparken diplomatik ve ikna edici olmak; kendi ürünlerinizle ilgili diğer eğitimler/atölyeler.
Birleşik Krallık, Broxted
... sunulmaktadır. Inter County sizin için tam bir hizmet sunmaktadır. İçerir:- Anormal yüklerin eskortluğu İzinlerin düzenlenmesi Proje Yönetimi Alan Araştırması Yükleme prosedürünün denetlenmesi Müşteri memnuniyeti için özel alan izleme Hassas yükler için güvenlik Sizin için sunabileceğimiz hizmetler hakkında daha fazla bilgi almak için lütfen bizimle iletişime geçmekten çekinmeyin.
Pazar araştırması, sosyal araştırma, sağlık araştırması, politika danışmanlığı, moderasyon, toplantı organizasyonu, yaşam kalitesi atlası, sürdürülebilirlik göstergeleri, müşteri memnuniyeti ölçümleri, mega trend analizleri, gelecek araştırmaları, yenilik araştırmaları, yoksulluk ve zenginlik raporlaması, sosyal kapsayıcılık, temel araştırma, analiz, danışmanlık, değerlendirme, program geliştirme, moderasyon, sunum...
Dışa Dönük: Ürünlerinizin ve hizmetlerinizin sunumu ve satışı; Çok aşamalı kampanyalar; Etkinliklere, fuarlara vb. davetiyeler; Takip eylemleri, örneğin e-posta gönderimlerinden sonra; Adres nitelendirmesi; Müşteri memnuniyeti anketleri; Müşteri hizmetleri; Yeni müşteri kazanımı; İptal eden müşterilerin geri kazanımı; Randevu ayarlama; Potansiyel müşteri oluşturma, İçe Dönük: Satış sonrası hizmet; Şikayet yönetimi; Sipariş kabulü; Satış iç hizmetleri; Ofis hizmetleri; Telefon numarası araştırması İçe Dönük, Dışa Dönük, Potansiyel müşteri oluşturma, Uzman bilgi yayınları, Telefon satış...