• europages
  • >
  • ŞİRKETLER - TEDARİKÇİLER - YÜKÜMLÜLER
  • >
  • müşteri hizmet yönetimi

Sonuçlar

Müşteri hizmet yönetimi

TürkiyeAnkara ve Orta AnadoluAcente/Temsilci
  1. OMSE

    Türkiye

    OMSE uzmanlık alanı olan Çelik Direk ve Yapılar konusunda kaliteli hizmet ve zamanında teslim anlayışı içinde müşterilerine mühendislik desteği yanında tedarik hizmeti de sunmaktadır. Çelik konusundaki deneyimi ve mühendislik hizmetlerindeki uzmanlığı sayesinde sektöründe kalite anlayışını en üst seviyelere taşımayı hedeflemektedir. OMSE imalatçılarını kalite yönetim sistemi süreçlerine uygun olarak, mevcut değerlendirme kriterlerini taşıyan firmalar arasından seçmekte ve satın alma ve kalite kontrol prosedürleri çerçevesinde rutin olarak sürekli denetlemektedir. Ayrıca sipariş aşamasından teslim sürecine kadar ürünlerin uygun kalitede üretildiğinden emin olmak adına; imalatçıların malzeme tedarik süreçlerinden başlamak üzere, CNC işleme, manuel işleme, kaynak, galvanizleme ve paketlemeyi içeren tüm süreçler OMSE tarafından takip edilmektedir. Son olarak rutin malzeme, galvanizleme ve paketleme test ve kontrolleri tarafımızca ve talep edilirse müşteri/son kullanıcı süpervizörlerinin katılımıyla yapılarak müşteri şartname ve taleplerine tam uyumluluk sağlanmaktadır.

  2. DOMINO FUARCILIK A.S.

    Türkiye

    1999 yılında başladığı çalışma hayatını, her organizasyon sonrasında profesyonelliğini bir adım daha ileriye taşıyarak günümüze kadar ulaştırmıştır. Kurulduğu günden bugüne sektörde kazandığı tecrübesini, nitelikli insan kaynağı ve gelişmiş yönetim sistemleri ile kurumsal bir yapı içinde bütünleştirerek, yüksek kalite seviyesinde turizm ve organizasyon hizmetleri sunarak devam ettirmektedir.Türkiye’de toplantı ve kongre turizminin son yıllardaki gelişimine paralel olarak, dünya standardını Türkiye’de yakalayabilmek amacıyla sürekli gelişime ve dinamizmini korumaya özellikle hassasiyet gösterir.DOMİNO günümüz rekabet ortamında, hizmetin oluşturulması ve sunulması sürecinin kurumsal bir yapı ile desteklendiği şirketlerin güvenilir ve tercih edilir şirketler olduğu yaklaşımını benimsemektedir. Bu amaçla, bünyesinde kurumsal boyutta düzenlemeler gerçekleştirerek; kaliteyi satış öncesinden başlatarak geniş bir perspektif ve bütünlük içerisinde oluşturmakta ve şirket kaynaklarını bu anlayışa uygun olarak yönetmektedir.Sektörden kazandığını, sektörün gelişimine katkıda bulunmak üzere yeni yatırımlara yönlendirerek, hizmet kalitesini ve müşteri memnuniyetini en üst kademede tutmayı başarmıştır.DOMİNO’nun hedefi çağdaş teknolojiyi en iyi şekilde değerlendirerek, Türkiye’deki toplantı ve kongre turizmini mevcut ve sürekli gelişmekte olan bilgi, birikim ve 20 yıla yakın deneyime sahip birim yöneticilerinin tecrübeleri ile daha ileri noktalara taşımaktır.

Filtreler

Sonuçlar

Müşteri hizmet yönetimi

Sonuç sayısı

2 Şirketler

Firma tipine

Kategoriye