• europages
  • >
  • ŞİRKETLER - TEDARİKÇİLER - YÜKÜMLÜLER
  • >
  • rakip analizi

Sonuçlar

Rakip analizi

TürkiyeAnkara ve Orta Anadolu
  1. WHIZZO DIGITAL

    Türkiye

    E-Ticaret uygulamalarına odaklanan, markaların dijital mecralarda ihtiyaç duyduğu tasarımları yapan, reklamlarını yöneten, tüketici davranışlarını araştıran-analiz eden, kullanıcı deneyimini bir bütün olarak ele alan, elde ettiği verileri anlamlandıran, raporlar sunan bir Dijital Pazarlama Ajansıyız. Meraklı, araştırmacı, sorumluluk sahibi ve yaratıcı ekibiyle multidisipliner yaklaşımla dijital pazarlama alanında yaratıcı işler yapar. Tasarımcı, Yazılımcı, İçerik Geliştirici, Dijital Pazarlama uzmanı kadrosuyla çağın ilerisinde bir deneyim sunar. Sürdürülebilir, Yaratıcı ve Fark Yaratan işler çıkarmak için çalışır. Markanın büyük ya da küçük, global ya da yerel olması fark etmez. Bizim için önemli olan “Vizyon” dur. Yapılacak işin neye ya da kime hizmet edeceğini araştırarak işe koyuluruz. Sektörü ve rakipleri analiz eder, tüketici beklentilerini titizlikle inceleriz. Bu bir e-ticaret sitesi de olabilir global düzeyde bir tanıtım sitesi veya bir mobil uygulama da olabilir; ajansımızda her iş kendine özgüdür.

  2. QANAQ CONSULTANCY CO

    Türkiye

    İşletmenize bakış açınızla işletmeniz arasında doğru kontrastı yakalayarak , işletmeniz için yeni bir kimlik yaratırız. Gerçekliğin farklı yönlerini önceden görerek değerlendirmenizi ve tüm dünyadaki yatırım fırsatları hakkında sizi bilgilendirmemizi sağlayabilirsiniz. Yatırım ve iş kararlarınızın finansal getirilerini ve yasal süreçteki risklerinizi değerlendirmenize, daha önce hayal etmediğiniz yeni fırsatları keşfetmenize yardımcı oluyoruz. İşletme sorunlarınız hakkında daha önce hiç düşünmediğiniz çözüm yöntemlerini göstererek işletmenizin devamlılığında destek oluyoruz. Sizin işiniz ve geleceğiniz için, sizin bakış açınız ve vizyonunuzla ancak sizinkinden farklı sonuçlarla. Küresel liderler, üst düzey yöneticiler, CEO'lar, şirket sahipleri, proje yöneticileri, hissedarlar, kar amacı gütmeyen sektör temsilcileri, akademisyenler, ortaklar, üreticiler, karar vericiler, yeni başlayanlar, küresel ticari yaşamdaki tüm aktörler , finansal değişkenler, kurallar, olasılıklar, haklar, etik, bilgiler, organizasyonlar, endüstriler, yatırımlar, eğitim yöntemleri, politika, güvenlik talepleri, kriz yönetimi, riskler, gelecek beklentileri, rakiplerin performansı, pazarın sürdürülebilirliği, kapasite, teknolojik gelişmeler, trendler, yerel kullanım alışkanlıkları, entelektüel gelişmeler, arz-talep dengesi, analizler, fizibilite, güç potansiyeli hakkında daha fazlasına ihtiyaç duyuyor.

  3. PROFI LTD

    Türkiye

    PROFI LTD, yılında kurulan ve Pazarlama araştırmaları sektöründe faaliyet gösteren bir Servis Sağlayıcı şirketidir. piyasa analizleri, diş iğneleri, Şirketler arası pazarlama, rakipleri izleme sektörlerinde de iş yürütmektedir. Şirket, Ankara, Türkiye 'de bulunmaktadır.