• europages
  • >
  • ŞİRKETLER - TEDARİKÇİLER - YÜKÜMLÜLER
  • >
  • organik gıda ithalatcısı

Sonuçlar

Organik gıda ithalatcısı

TürkiyeBolu ve Karadeniz Bölgesi
  1. MERGÜZE ORGANIK

    Türkiye

    Ekip çalışmasını önceleyen, verim sağlayan, sürdürülebilir, yenilikçi, çevreye duyarlı, sosyal sorumluluk sahibi, adil, paylaşımcı ve kurumsal itibarı önemseyen iş modelimiz eşliğinde yerelden başlayan adımlarla dünyanın farklı sokaklarında yürümeyi hedefliyoruz. Sağlıklı ve çevreye uygun üretim, adil ticaret, paylaşımcı kazanç, ekip dayanışması, itibar, güven, sürdürülebilirlik, yenilik, gelişim, çözüm odaklılık, hesap verebilir olmak, şeffaflık; vazgeçilmez değerlerimizdir. Gıda sektöründe 1996 yılında Kastamonu’da başlayan yolculuğumuz, “tarladan/ormandan sofraya” ulaştırdığımız kendi üretimimiz sağlıklı ürünlerle sürüyor.

  2. RALILA

    Türkiye

    Kendine özgü tad ve lezzetiyle, değerine yakışan sunumuyla müşterilerimize ulaştırmaya özen gösteriyoruz. Müşteri memnuniyetini her zaman ön planda tutan hizmet anlayışımızla kaliteli, sağlıklı ürünleri, güleryüzlü hizmet politikasıyla siz değerli müşterilerimize ulaştırmayı hedefliyoruz. Amacımız, "doğallığı-temizliği bir arada güvene dayalı olarak müşterilerimize sunmak ve doğal ürünlerin maliyet dezavantajını tüketiciye yansıtmamaktır.” Bu noktada bizim için güven esastır ve bu güveni adımıza yakışır bir şekilde korumak, yaşatmak en büyük sorumluluğumuzdur.

  3. FANUS GIDA VE ORGANIK URUNLER SAN.TIC.LTD.STI

    Türkiye

    Bizler kökü 45 yıllık arıcılığa dayanan 2. kuşak bir aile firmasıyız.Amacımız her zaman en kaliteli balı üretip siz sevgili müşterilerimize yedirmek oldu.Kendimize çok güveniyoruz, çünkü diğer firmalar gibi piyasadan ürün tedarik edip paketlemiyor kendi ürünümüzü kendimiz üretiyoruz. Tabii üretirken de 45 yıllık bilgi, tecrübe ve sırrımızı da işimize katıyoruz. Balı biz üretiyoruz derken yanlış anlaşılmasın arılarımız var bizim, onlar yapıyorlar balı.Türkiyenin dört bir yanında binlerce kovanımız ve o kovanlarımızın içerisinde de milyarlarca arımız var. Bizler için karşılıksız bir şekilde gece gündüz çalışan arılarımız, doğanın en güzel nektarlarından seçip bizlere getiriyorlar. Bizlerde hiç müdahale etmeden arılarımızdan aldığımız ballarımızı en doğal haliyle sizlere sunuyoruz.Tabii soruyorsunuz kendinize var mı böyle katkısız bal üreten diye evet var, biz. Seviyoruz çünkü balı, bal aşığıyız.Sadece bal da değil poleni var, propolisi var, arısütü var, arı mumu var hatta ve hatta arı zehiri var hani arı sokuyor ya işte o.Onu bile üretiyoruz, arıyı seviyoruz aslında biz.Ürünlerimizi paketlediğimiz kocaman bir fabrikamız var, son sistem makineler el değmeden hijyenik paketleme, ISO 22000 gıda güvenliği sertifikaları, kalite yönetim sistemleri filan herşey son sistem yani öyle merdiven altı filan değil.Kapımız her zaman müşterilerimize açık, sizlere üretim tesisimizi gezdirmekten mutluluk duyarız, neşemizi paylaşırız.Bizler kendimize ve ürünümüze güveniyoruz.

  4. SEZAI OKAN

    Türkiye

    My commercial life started in 2013 in the shoe industry in two stores in the Fatsa district of Ordu. In order to take part in the global world's network, I decided to start internet-based trade with the shoe industry I am in. After learning a small part of the network in this field, with the pandemic. I saw that now everything is online and a new trading approach will come to more advanced levels. I predicted that this business would grow even more with the 0.99 cent guitar ring I bought from Texas, USA during my university years. Now, I decided to adapt every sector to the global world network and enter the world commercial life. In order to enter the world market, I decided to export first. I started preparations to sell the cat litter product, which is an important branch of the pet industry, produced from clay mines, where there are rich mineral deposits in the region where I live. I was sure that opening up to the global world would open other doors for me. That's why I decided to establish the PRUVASYA group of companies. First, I started with cat litter and progressed with my own brands in the hazelnut, coffee, etc. sectors. My aim is to provide a bridge service between all manufacturers and export and import companies worldwide. . After establishing my own network, my goal is to establish marketing companies in different cities and different countries through this network and deliver it from the final producer to the end user.