• europages
  • >
  • ŞİRKETLER - TEDARİKÇİLER - YÜKÜMLÜLER
  • >
  • denemeler

Sonuçlar

Denemeler - Distribütör - Türkiye

TürkiyeDistribütör
  1. BENIMPETIM PET SHOP

    Türkiye

    Köpek ve Kedi malzemeleri online satış sitesidir. Pet shop ürünlerine sitemiz www.benimpetim.com üzerinden ulaşabilirsiniz. Birçok markanın yanı sıra KERBL, Stefanplast, Flexi, Sanicat Kedi ve Köpek ürünleri bulunur. Temel kedi ve köpek ihtiyacı olan Mama ve su kapları, otomatik mama kapları, Tasma çeşitleri, Köpek yatakları kedi yatakları bulunur. Dostunuzun fit kalması ve eğlenmesi için köpek oyuncakları ve kedi oyuncak çeşitlerinin yanı sıra tarak, fırça ve tırnak bakım ürünleri mevcuttur. Ayrıca Köpek şampuan çeşitlerimizi denemenizi önemle tavsiye ederiz. Sitemizde Türkiyenin başka bir yerinde bulamıyacağınız kedi ve köpek ürünleri www.benimpetim.com da bulabilirsiniz.

  2. STEPAC TÜRKIYE- PIA FRUCHT

    Türkiye

    STEPAC 1992 yılında Kuzey İsrail’de kurulmuştur ve dünya çapında 60’tan fazla ülkede faaliyet göstermektedir. Bizler PIA FRUCHT GIDA olarak STEPAC firmasının Türkiye’deki distribütörlüğünü yapmaktayız. Sizlere ürünlerimiz olan Xtend, Xflow, Xgo ambalajlarımızı tanıtmak isteriz. Bütün ürünlerimiz sebze ve meyvelerde doğrudan temas için uygundur. BRC IOP, HACCP, ISO 9001, ISO 14001 ve 18001 uyarınca üretilir. STEPAC’ın paketleme çözümleri, modifiye atmosfer (MA), modifiye nem (MH) ve yoğuşma kontrolünün birleşik etkisiyle tazeliği korurlar; bu etki, taze ürünlerin solumasını etkili bir şekilde yavaşlatır, mikrobiyal bozulmayı engeller ve böylece taze ürün tedarik zincirinde kaliteyi koruyarak raf ömrünü uzatır. Yapılan denemeler sonucu STEPACK Ambalajlarının gıdaların raf ömürlerini %50-100 oranında uzattığı gözlemlenmiştir. Paketlememizi, önerilen sıcaklık aralığında saklanan torbanın içindeki belirli meyve/sebze için en uygun koşulları sağlayacak şekilde hassas bir şekilde tasarlıyoruz. STEPAC ambalajlarının diğer olumlu etkileri: • Raf ömrünün uzaması sonucu lojistik masraflarını en aza indirmek • Çevre dostu olması • Pazarın genişlemesi • Atıkların azalması • Tazelik ve kalitenin artması • Markanın geliştirilmesi şeklindedir.

Filtreler

Sonuçlar

Denemeler - Distribütör - Türkiye

Sonuç sayısı

2 Şirketler

Firma tipine