• europages
  • >
  • ŞİRKETLER - TEDARİKÇİLER - YÜKÜMLÜLER
  • >
  • endüstriyel pazarlama

Sonuçlar

Endüstriyel pazarlama

TürkiyeIçel ve Akdeniz
  1. MULTISISTEM KAYIS URETIM VE GUC AKTARIM SISTEMLERI

    Türkiye

    MULTİSİSTEM pek çok sektörde uygulama alanı bulan kayış ve güç aktarım sistemlerinin geliştirme ve üretimini yapmaktadır. Firmamız geçmişten gelen tecrübesi ile yeni kurmuş olduğu fabrikası, sunduğu güvenilirlik ve Türkiye genelinde pazarlama elamanları, lojistik ve organizasyonları ile İstanbul şube ve Osmaniye organizede poliüretan kayış imalatı yapan iş yerleriyle Dünya ve Türkiye çapında en iyi seviyeye gelme hedefindedir. MULTİFLEX markamızın ürün yelpazesinde ; açık uçlu poliüretan trapez kesit kayışlar, poliüretan yuvarlak kayışlar (2mm den 12mm e kadar ) ve bunun yanında poliüretan hava hortumları ile özelleştirilmiş özel işlemeler veya özel kaplama malzemeli uygulamalar ve sonsuz kauçuk zaman kayışları ile müşterilerin gereksinimlerini karşılayacak pek çok ürün bulunmaktadır. Açık uçlu MultiFlex zaman kayışları spiral çelik telli termoplastik poliüretan malzemeden üretilmişlerdir. Kullanıldığı yerler; otomotiv, asansör, eşya taşıma ve kaldırma sistemleri, enerji sektörü vb. Sonsuz zaman kayışları endüstriyel makinelerde güç iletiminde kullanılan yüksek hassasiyet ve senkronizasyon sağlayan trapez diş formunda klasik MXL, XL, L, H, XH, XXH kayışlardır. Kaplamalar kayışların üst yüzey karakterlerini değiştirmek ve kayışı daha tutucu, kaydırmaz, silinebilir, temizlenebilir, sıcaklık dayanımı yüksek hale getirmek gibi amaçlar için kullanılır.

  2. ÇIMSAN

    Türkiye

    1996 yılında kurulan Çimsan, Tarım ve Köyişleri Bakanlığı tarafından verilen “Özel Sektör Tarımsal Araştırma Kuruluşu” statüsüne sahiptir.Ana faaliyet konusu içerisinde; çim tohumu, çim ve fidan besleme gübreleri, tarımsal amaçlı gübreler, bahçe ekipmanları, endüstriyel yağlı bitkiler (Kanola), yem bitkileri ithalatı, üretimi ve ticareti yer almaktadır.Ayrıca belediyelerin ve kuruluşların peyzaj ve kentsel dönüşüm projelerinde, konusunda uzman peyzaj mimarları ve ziraat mühendisleri ile danışmanlık ve uygulama hizmetleri de vermektedir.Çimsan, merkezi İstanbul’da olmak üzere, Antalya’da bulunan bölge müdürlüğü, çeşitli illerdeki müşteri temsilcileri, bölge bayileri ve yurt dışı temsilcileri aracılığı ile ürünlerini Türkiye, Türk Cumhuriyetleri ve Ortadoğu ülkelerinde pazarlamaktadır.Çimsan, gübre konusunda dünyanın en büyük üreticilerinden The Andersons’ın Türkiye, Türk Cumhuriyetleri ve Ortadoğu başta olmak üzere 23 ülkenin tek distribütörüdür. Yüksek kalitedeki yavaş salınımlı gübrelerin bu ülkelerde AR-GE, tanıtım ve pazarlama faaliyetlerini de sürdürmektedir.Ayrıca dünyanın saygın tohum firmalarında Amerikan Pennington Seed ve Danimarka’lı DLF firmaları ile ticari işbirliği yürütmektedir.Çimsan, sektörünün en kaliteli çim tohumu karışımları ve gübrelerini piyasaya British Seeds, Grassamen ve EverGreen markaları ile sunmaktadır. Çimsan, yapı marketler, fidanlıklar ve peyzaj sektöründe kalitesi, marka tanınırlığı ve pazar payı ile ilk sıralarda yer almaktadır.

  3. ENORPA ENERGY

    Türkiye

    ENORPA genel bağlamda değerlendirildiğinde endüstriyel ve domestik bazda Sera, Depo, Hangar, Fabrika, Mahal ısıtma sistemleri, buhar sistem ve ekipmanları, basınçlı kaplar, tanklar, çelik konstrüksiyon, projelendirme, taahhüt, imalat işleri yanı sıra bütün bu ürünlerin teknik servis hizmetlerini vermektedir. En önemli gelir kalemimizi sera ısıtma kazanları ihracatımız oluşturmaktadır. ENORPA’nın üretmiş olduğu sera ısıtma kazanları; serada sebze ve meyve yetiştiriciliği yapan örtü altı yetiştiricilik olarak da bilinen tarım işletmeleri için yüksek kapasiteli ısıtma kazanlarıdır. Genel olarak sera ısıtma kazanları, sıcak su kazanı grubuna girer fakat normal bir sıcak su kazanından daha güçlü ve büyüktür. Sürekli güncellenen hesap, analiz ve malzeme veri tabanı ile birlikte AR-GE ve ÜR-GE faaliyetlerine aralıksız devam eden ENORPA, teknolojinin gereksinimlerine ayak uydurarak tam otomasyon dahilinde üretimlerine devam etmektedir. Böylelikle insan faktörlü oluşan hataları, sistemlerinin dışında tutmaya çalışmaktadır. ENORPA, halihazırda Dünya coğrafyasının çeşitli lokasyonlarında bulunan ürünlerinin pazarlama aşamasından başlamak sureti ile arıza ve bakım kayıtlarına kadar günden güne artan bir veri tabanına sahiptir. ENORPA bu veri tabanının istatistiksel analizlerini yapmakta ve arıza faktörleri gibi müşteri memnuniyetsizliğine sebep olan durumları tespit edip minimize ederek “kaliteli ürünler, mutlu müşteriler” sloganına bağlı bir disiplin ile çalışmaktadır.