• europages
  • >
  • ŞİRKETLER - TEDARİKÇİLER - YÜKÜMLÜLER
  • >
  • pazarlama yönetimi

Sonuçlar

Pazarlama yönetimi

TürkiyeIçel ve Akdeniz
  1. MERLION

    Türkiye

    2007 yılında kurulan Merlion, portföyünü devamlı genişleterek farklı sektörlerdeki öncü şirketlere danışmanlık, tasarım, yazılım, pazarlama ve sosyal medya gibi birçok alanda hizmetler veren ‘‘tüm mecralar için tasarım ve teknoloji atölyesidir’’. Danışmanlık ve Stratejik Planlama Marka Kimliği Geliştirme Arama Motoru Optimizasyonu Web Tasarımı ve Uygulama Mobil ve İnteraktif Çözümler İçerik Yönetimi Sosyal Medya Pazarlama Reklam ve Masaüstü Yayıncılık İnternet ve Etkileşimli Reklamcılık

  2. OPTIMUM BANYO INŞAAT TICARET LIMITED ŞIRKETI

    Türkiye

    OPTİMUM BANYO MALZEMELERİ VE CAM ÜRÜNLERİ İNŞ.SAN.TİC.LTD.ŞTİ , 2008 Yılında kurulmuş, Adana mobilyacılar sitesi [adamos] ‘ta kendi tesisinde “optimoon” markası ile üretim ve pazarlama faaliyetine başlamıştır. Üretilen ürünlerin tamamı tasarım tescilli modellerdir. Üreteceğimiz modelleri tasarlarken bütün ayrıntıları dikkatle değerlendirip hiçbir detayı atlamadan optimum kalitede üretmenin bir görev değil bir sorumluluk olduğu bilinci ile çalışmaktayız. Değişimi yenilik olarak kabul eden yönetim politikamızla; Hammadde tedariği aşamasından başlayan ve tüketiciye ulaşana kadarki her birimde kalite standartlarımızda gerekli olan kalite güvence önlemlerini alan üretim kadromuz, Pazarlama konusunda proje başından itibaren tüm olasılıklarda doğru ürün alternatifleri sunan satış kadromuz, Montaj aşamasında yine kalite politikamız standartlarında sürekli eğitime tabii olan ve optimum düzeyde kusursuz montaj hizmeti sunan teknik personelimiz, Ve satış sonrası teknik servis hizmetini müşteri memnuniyetini esas alan teknik servis birimimiz ile biz; En yeni teknolojileri kullanarak üretmeyi ve geliştirmeyi, Doğru tercihlerin adresi olmayı ve “Optimoon” markasına duyulan güveni sürdürebilmeyi hedeflemekteyiz.

  3. GUNEYSAN FERTILIZER INDUSTRY AND TRADE INC.

    Türkiye

    Güneysan Gübre, Türkiye’nin tarımsal verimliliğini artırmak amacıyla 1970 yılında Ahmet Çiftçi tarafından kurulmuştur.Yarım asırlık piyasa deneyimi bulunan Güneysan’ın ticari faaliyetlerinin temelinde açıklık, şeffaflık, dürüstlük, karşılıklı saygı, etik değerlere bağlılık, çevreye duyarlılık ve toplumsal sorumluluk ilkeleri yer almaktadır. Güneysan Gübre bir mal ve hizmet üreticisi olarak müşterilerine, çalışanlarına, topluma ve çevreye karşı sorumluluklar taşımaktadır. Kurumsallık, operasyonel mükemmeliyet, teknoloji, çalışanlarının motivasyonu ve müşteri memnuniyeti faaliyetlerinin ana eksenini oluşturur.Türkiye’nin bütün tarım bölgelerinde ve limanlarında güçlü depolama, dağıtım, lojistik ve pazarlama ağıyla öncül bir pozisyona sahiptir. Ülke genelindeki 1150 adet bayi teşkilatıyla, Türk çiftçilerine modern işletme, toplam kalite yönetimi anlayışıyla katma değeri yüksek, evrensel standartlarda ürün ve hizmetler sunmaktadır.

Filtreler

Sonuçlar

Pazarlama yönetimi

Sonuç sayısı

3 Şirketler