• europages
  • >
  • ŞİRKETLER - TEDARİKÇİLER - YÜKÜMLÜLER
  • >
  • fotoğraf - basın ajansı

Sonuçlar

Fotoğraf - basın ajansı - Türkiye

Türkiye
  1. LABEL ETIKET GROUP

    Türkiye

    Verified by europages badge

    2000 yılında kurulan Label Group, tasarım, etiketleme, baskı ve ambalaj endüstrisinde 24 yılı aşkın süredir dünya çapında çeşitli müşterilere hizmet veren seçkin bir oyuncudur Etkili çözümler sunmaya adanmış öncü yaklaşımımız bizi diğerlerinden ayırır. Baskı, fotoğrafçılık, video prodüksiyonu ve benzeri son teknoloji hizmetler sunarak bireysel ve kurumsal tasarımda uzmanlaşıyoruz. Mükemmelliğe olan bağlılığımız, siz değerli müşterilerimizin baskı ihtiyaçlarını karşılayan uygun fiyat ve üst düzey kalitenin kusursuz karışımına yansıyor. Şirket içi üretim süreciyle, akıcı ve entegre bir yaklaşım sağlıyoruz. Kapsamlı portföyümüzü keşfedin: •Katalog Tasarımları •Karton Kutular •Karton Çantalar •Karton Etiketler •Dokuma Etiketler •Sticker Etiketleri •Bakım Etiketleri •Tekstil Ambalajları •Kozmetik Ambalajları •Gıda Ambalajları •Sallanma Kartlar •Etiketler ve çok daha fazlası web sitemizde! Tekstil, kozmetik, gıda ve ilaç sektörlerinde öncü olan saygın markamız "ICS Packaging" ile tanışın. Dünya çapında tanınan ICS Packaging, zamanında ve uygun maliyetli baskı ve ambalaj çözümleri ile eş anlamlıdır. Label Group olarak, uluslararası standartlara uygun tesislerde son teknoloji baskı makineleri ile engin deneyim ve bilgi birikiminden yararlanarak kalite ve güvene öncelik veriyoruz. Daha fazla bilgi için bizimle iletişime geçin!

  2. ROKA REKLAM AJANSI( ROKA ADVERTISING AGENCY)

    Türkiye

    Roka Reklam Ajansı olarak, çalıştığımız markalar ile tam bir uyumu amaçlarız. Neden bir araya gelindiğini anlar, markanızın iletişimi için ortaya koyabileceği katkıyı tanımlar ve belirlenen iş takvimini en verimli şekilde yürütürüz. İletişim çalışmalarınızda kalite, prestij ve güven duygusunu yansıtarak hedef kitlenizde doğru bir algı oluşturmalısınız. Bize göre marka, bu algının adıdır. Tüketiciler hikayelere önem verir. Yarattığımız veya yola çıktığımız markalar için bir hikaye oluştururuz; çünkü bu, markanıza duygusal bir güç katar. Bu güç ise markanızın cazibesidir. Ürettiğimiz her iş daha iyisini gerçekleştirebilmek için bize ilham verir. Çalıştığımız markalarla birlikte büyür, gücümüze güç katarız. Her zaman daha ilerisini hedefler, yapabileceklerimize sınır koymayız. Yaptığımız çalışmalarla bir adım öne çıkmaya, değer yaratmaya ve farklılıklarıyla adından söz ettiren Bir Reklam Ajansı olmaya çalışırız. Sizlerler çalışmaktan mutluluk duyarız. İşlerimiz ve reklam danışmanlığı paketlerimiz için fiyat teklifi almak için lütfen bizimle iletişime geçiniz.

  3. ISTANBUL MODEL MANKEN

    Türkiye

  4. SOCREATHINK MEDYA PLANLAMA VE STRATEJIK DIJITAL PAZARLAMA A.Ş

    Türkiye

    Dünyanın birçok ülkesinde, sayısız farklı sektörde, birbirinden çok farklı marka, kurum ve kuruluş ve hatta kişiler için reklam stratejileri yürüttük. Tüm bu süreçler boyunca, çalışma fırsatı bulduğumuz ya da hikayelerini dinlediğimiz bir çok markadan ve hatta bizim de hesaplara erişim aldığımız zamanlarda şahit olduğumuz oldukça üzücü bir sektör gerçeği var! Maalesef ajanslar ya da kişiler, bu işe yeterli özeni göstermiyor. Bir markayı ve onun onun hedeflerini içselleştirmeden, kendi yarattığı bir marka gibi sahiplenip onu bir noktaya taşımayı gerçekten amaçlamadan, başarının gelmesini kısa ve uzun vadede mümkün görmüyoruz. Burada size teknik terimler kullanarak, klasik cümlelerle işi nasıl yapıyor olduğumuzu ve nasıl bir ajans olduğumuzu anlatabilirdik! Ancak bunu zaten herkes yapıyor.Herkesin yaptığı bir başka şey ise sizin ve markanızın hedeflerine değil, kendi hedef ve kazançlarına odaklanmaları. Biz, kendi hedeflerimizi gerçekleştirmenin tek yolunun, sizin hedeflerinizi gerçekleştirmekten geçtiğini biliyoruz. Ayrıca sizi hedeflerinize ulaştırmaktaki tek motivasyonumuz bu da değil! Başarma hissi, bir markanın başarı hikayesinde şahitlik etmek ve bunda pay sahibi olmak ve bu işin bir kelebek etkisi yarattığının bilinci ile insanların hayatlarındaki değişimin sebebi olabilmek bizim en büyük motivasyonumuz. Aradan tüm dijital araçları, sistemleri ve kalan tüm soyut kavramları çıkardığımızda, en nihayetinde bu strateji süreci, insanda başlayıp insanda bitiyor.