• europages
  • >
  • ŞİRKETLER - TEDARİKÇİLER - YÜKÜMLÜLER
  • >
  • et sosları

Sonuçlar

Et sosları

TürkiyeIstanbul ve Marmara Bölgesi
  1. ATM AKSU

    Türkiye

    firmamız yuvarlak örme makine üretimi ve bunun haricinde kumaş üretimi de yapmaktadır.

  2. EMIN GIDA PAZ. SAN. VE TIC.LTD.ŞTI.

    Türkiye

    İnci Baharat ilk Üretimine 1975 Yılında İstanbul Eminönü’nde Başlamış Olup, Atılan Kararlı Adımlarla Ve Dürüst Çalışma Prensibi Neticesinde Esenyurtta 4000 M2'lik Modern Fabrika Binasında Sektörün Güçlü Ve Yenilikçi Kuruluşlarından Biri Haline Gelmiştir. Emin Gıda, Güvenli Ve Kaliteli Gıda, Sağlıklı Yaşam Felsefesiyle ISO 9001: 2015 Kalite Yönetim Sistemi Ve ISO 22000: 2018 Gıda Güvenliği Yönetim Sistemi Standartlarında Üretim Yapmaktadır. İnci Markası ile Baharat Çeşitleri, Sosları, Harçları, Hamur işi Tatlı Yardımcı Malzemeleri, GREPPE Markası ile Hazır Toz Tatlıları, Sıcak Ve Soğuk içecek Çeşitleriyle Siz Lezzet Dostlarının Güvenilir Tedarikçisi Olmaya Devam Etmektedir. ‘Üretimde Başarı Ve Sürekliliğin Teminatı, Hizmette Dürüstlük Ve Kalitedir.’ Prensibiyle Çalışan İnci Baharat, Gösterdiğiniz Yakın ilgi ve desteğinizden ötürü teşekkür ederek Sizlere Bugün Ve Gelecekte Hizmet Vermeye Devam Edecektir.

  3. LAGASH CIG KOFTE

    Türkiye

    Mehmet Akıncı 30 yıllık tecrübesine dayanarak Lagash ismiyle yepyeni bir çiğ köfte www.lagash.com.tr markası oluşturmuştur. Böylece sektörün gelişmesine vesile olmuştur. Adıyamanlı Mehmet Usta'nın hikayesi 1994 yılında başlamıştır. Mehmet Akıncı çiğ köftede et yerine ceviz içi, badem içi ve fıstık gibi çeşitli ürünler kullanarak farklı bir sos icat eder. Böylece bugün hem sağlıklı hem de gıda yönetmeliklerine uygun etsiz çiğ köfte lezzetini ortaya çıkarır. İşte Lagash'ın lezzet sırrı buradan gelir. Çünkü, Lagash'ın kurucusu Mehmet Akıncı etsiz çiğ köftenin mucididir.Çiğ köfte, sadece tadıyla bir lezzet şöleni değil, hazırlanışı ve sunuluşuyla da görsel bir şölendir.Lagash, müşterilerine standartlara uygun etsiz çiğ köfte sunmaktadır. Yapmış olduğu birikimler sonucunda, kurmuş olduğu 5 yıldızlı üretim tesisleri ile Türkiye geneline çiğ köfte lezzetini sunmaktadır. Lagash temel standartlarında öncelikli olarak müşteri memnuniyetini hedef almaktadır.

  4. KURUOGLU BAHARAT

    Türkiye

    Biz Kimiz? KF CAFFE Türk & Dünya mutfaklarından oluşan yeni fast food markası. 1989 yılından bu güne restaurant sektöründe başarılı süreçlerden ve tecrübelerden geçerek, yeni bir soluk yaratmak üzere hızlı gıda tüketiminde branşlaşmaya karar vermiştir. Markaya önem veren ve ürün gamını sürekli geliştiren KF CAFFE , şimdi fırsat sunuyor.Vizyon, Misyon KF CAFFE , misafirlerine daima en kaliteli ve lezzetli ürünleri sunmak adına Ar-Ge yatırımlarını sürdürmekte ve bünyesine her geçen gün yeni restoranlar katmak amacıyla sağlıklı ve hızlı büyüme politikasına devam etmektedir. Misafirlerine en yüksek standartlarda ürün ve hizmetler sunmayı kendine ilke edinmiş olan KF CAFFE, gelecekte de bu hedefi sürdürmeyi ve daha çok noktada daha çok misafire ulaşmayı hedeflemektedir. KF CAFFE misyonu, misafirlerine lezzetli ürünler sunmaya devam etmek, bunu yaparken hızlı ve güleryüzlü hizmetiyle tüm misafirlerinin restorandan memnun ayrılmasını sağlamak ve eğitimli personel yetiştirerek de istihdam

  5. ULU TRADING GROUP OF COMPANIES

    Türkiye

    Ulu aiming to compete for the world's leaders in the food sector which our main target while not abandoning the quality of the goods and services, as much as focusing on providing affordable and high-end products to the world market. Within several years, we are planning to have the same strategy for each sector that we step into. We strive to be the best through strong performance, dedication and the application of our expertise and creativity in support of our clients’ success. We win as a team, both in our relationship with our clients and with each other. We believe that diversity and collaboration deliver better results. By acting with integrity, we act on our values. Everything we do is inspired by honesty and respect, openness, trust and fairness. We care for our clients, our co-workers and our communities. We are loyal to each other, take ownership for our actions and advice and take care to ensure our employees have an appropriate work-life balance. Our priority is to support clients’ business objectives through effective communication and a superior level of service. Our companys is driven by the shared benefit of excellent work, to deliver success for our clients and to underpin the future success of ULU.