• europages
  • >
  • ŞİRKETLER - TEDARİKÇİLER - YÜKÜMLÜLER
  • >
  • m black

Sonuçlar

M black

TürkiyeIstanbul ve Marmara Bölgesi
  1. OMTEC AUTO ACCESSORIES

    Türkiye

    OMTEC AUTO ACCESSORIES, yılında kurulan ve Tavan ve bagaj askıları sektöründe faaliyet gösteren bir İmalatçı/ Üretici şirketidir. Şirket, Bursa, Türkiye 'de bulunmaktadır.

  2. DENIZ ORME LTD.

    Türkiye

    DENIZ ORME LTD., yılında kurulan ve Kazaklar sektöründe faaliyet gösteren bir İmalatçı/ Üretici şirketidir. Süveter ve kazaklar, Süveterler, Süveter ve kazaklar, Süveterler, trikolar, sweat-shırt sektörlerinde de iş yürütmektedir. Şirket, Sisli/istanbul, Türkiye 'de bulunmaktadır.

  3. RNS MEDICAL AND COSMETIC

    Türkiye

    RNS MEDICAL AND COSMETIC, yılında kurulan ve Kozmetik ürünleri sektöründe faaliyet gösteren bir İmalatçı/ Üretici şirketidir. tek kullanımlık pelerinler, çömlek hamuru demirini ayırma, tek kullanımlık pantuflalar sektörlerinde de iş yürütmektedir. Şirket, Atasehir, Türkiye 'de bulunmaktadır.

  4. MTC BODYWEAR

    Türkiye

    MTC BODYWEAR, yılında kurulan ve Erkek iç giyim sektöründe faaliyet gösteren bir İmalatçı/ Üretici şirketidir. Bamboo Boxer Short, Thermal underwear, Boxer short, undershirt sektörlerinde de iş yürütmektedir. Şirket, Istanbul, Türkiye 'de bulunmaktadır.

  5. BLACK FASHION

    Türkiye

    Black Fashion is an Istanbul-based clothing brand founded in 2015. The brand, which operates in the wholesale and retail clothing sector, is sold not only in the country but also around the world through special stores. Influenced by observing its surroundings and the functions of daily life in its collections, Black Fashion aims to inspire the timeless, modern and strong women of the city. Considering all dimensions of clothing in order to adapt to the chaos of daily life, it also gives women the opportunity to feel this experience, who want to combine feminine style with masculine. While aiming to create the fashion of the future with its designs, it also takes care to ensure that the 'Black Woman' has all kinds of experiences she desires in the new world order, while preserving the value judgments of her target audience. Black is the new black!