• europages
  • >
  • ŞİRKETLER - TEDARİKÇİLER - YÜKÜMLÜLER
  • >
  • rakip analizi

Sonuçlar

Rakip analizi

TürkiyeIstanbul ve Marmara Bölgesi
  1. KOLAY BÜLTEN

    Türkiye

    Basın bülteni, marka ve ürün tanıtımı konusunda oldukça eski bir yöntemdir ve PR çalışmalarının temel yapı taşlarından birisidir. Şirketin, rakip şirketler ve potansiyel müşteriler üzerindeki etkisi ve imajı açısından son derece etkili bir araç olan basın bülteni, ancak doğru bir şekilde yayınlanırsa verimli olur. Bu aşamada PR ajanslarından destek alınmalı, içerik haber değeri taşıyor olmalı, habercilik dili ile yazılmış olmalı ve doğru editöre, doğru zamanda gönderilmiş olmalıdır. Marka İmajında Basın Bülteni Etkisi Basın bülteninin marka imajında etkisi büyüktür. Bu etkinin olumsuz yönde olabileceği de unutulmamalıdır. Bu nedenle basın bülteninin nasıl hazırlandığı ve nasıl yayınlandığı oldukça önemlidir. Öncelikle hedef kitle doğru belirlenmelidir. Hedef kitle seçilirken doğru soruları sorup doğru cevapları aramak gerekir. Hedef kitle belirlendikten sonra, o hedef kitlenin en kolay ulaşabildiği kanallar analiz edilmelidir. Buna göre bültenin içeriği belirlenmeli ve hedef kitleye hitap eden bir dil ile yazılmalı. Basın bülteni, vermek istediği mesajı açık ve net bir şekilde vermeli, tutarlı ve anlaşılır olmalıdır.

  2. ZEYMEDYA

    Türkiye

    Başlıca sosyal medya platformları olan; Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, Pinterest ve YouTube gibi platformlarda hesapların oluşturulması. Hesaplar varsa fotoğraf, grafik, infografik ve yayınlarla markaların çevrimiçi varlığını sürdürmesi adına içerik planı ve takvimlerinin oluşturularak paylaşımların yapılması, Sosyal medya hesaplarına ve web sitesine daha fazla katılım sağlanması, Dijital pazarlama stratejileri oluşturulması, Dijital pazarlama reklam kurgusu, reklam içeriği ve reklam süreci yönetiminin yapılmasıMarkalaşmaMarkalaşma, Sosyal Medya Yönetimi paketlerimiz ile işletmenize değer katıyoruz. Tüm sosyal medya platformlarında profil ve Google Business ayarları ile markanızı dijitale taşıyoruz. Google Maps ve Türkiye firma kayıtları ile rakiplerinizin önüne geçin.Sosyal medya hesap kurulumuTüm platformlar entegrelemeÜrün/Hizmet fotoğraf çekimleriÜrün/Hizmet video çekimleriPhotoshop uygulamasıVideo editlemeProfil, kapak tasarımlarıPost tasarımlarıStory tasarımlarıKampanya tasarımlarıÖzel gün tasarımlarıOptimizasyonAylık analiz Sektörel hashtag çalışmasıİçerik geliştirmeGoogle ads desteğiAylık raporlamaReklam hesabı kurulumReklam çalışmalarıHedef kitle belirlemeVideo içerik oluşturmaOrganik takipçi artırmaRakip analiziGoogle maps kaydıGoogle business kaydı7/24 Destek%100 Müşteri MemnuniyetiSite İçi OptimizasyonBacklink AnaliziAnti SEO ile Mücadeleİçerik GeliştirmeGoogle Ads DesteğiAylık RaporlamaSite Hız ÇalışmalarıUltra Güçlü BacklinkFull Anahtar kelimeFull Site iç

  3. EUROLAB LABORATORY SERVICES

    Türkiye

    Laboratuvar hizmetleri alanı, tekstil sektöründen gıda sektörüne, otomotiv sektöründen tarım ve hayvancılık sektörüne, madencilik sektöründen birçok farklı sektöre kadar endüstriyel alanda insan sağlığından çevrenin korunmasına uzanan bir yelpazede, verimli ve kaliteli hizmet anlayışı gerektirmektedir.Bugün tüketicilerin daha fazla bilinçleniyor olması, ürün çeşitliliğinin ve işleme yöntem ve tekniklerinin gelişmesi ve eğitim seviyesinin yükselmesi ile birlikte, endüstriyel alanda verilen test, analiz, ölçüm, muayene, değerlendirme, raporlama ve belgelendirme hizmetleri giderek daha önemli olmuştur.Laboratuvar sonuçları, işletmelerin en uygun ve doğru karar almalarında önemli bir faktördür. Laboratuvar kalitesi, rapor edilen test sonuçlarının doğru, güvenilir ve zamanında olmasının bir ifadesidir. EUROLAB, laboratuvar operasyonlarının her yönü ile güvenilir olmasını ve laboratuvar sonuçlarının yüksek oranda doğru olmasını sağlamıştır. Test sonuçlarının toplum sağlığı ve işletme verimliliği bakımından yararlı olması için raporlama zamanında yapılmaktadır. Bu nedenle EUROLAB işletmeler nezdinde her zaman birinci tercih olmuştur.Günümüzde işletmeler büyüdükçe ve performansları daha iyi arttırdıkça, rekabet her zamankinden daha yüksek olmaya başlamıştır. Bu nedenle, bir işletmenin rakiplerine ayak uydurabilmesi için ürün yelpazesinin en üstünü tüketicilere sunmak zorundadır. Bu noktada test ve analizlerin önemi ortaya çıkmaktadır ve EUROLAB, üstün teknolojik imkanları ve yetişmiş