• europages
  • >
  • ŞİRKETLER - TEDARİKÇİLER - YÜKÜMLÜLER
  • >
  • doğrudan pazarlama çözümleri

Sonuçlar

Doğrudan pazarlama çözümleri

TürkiyeIzmir ve Ege Bölgesi
  1. NOBILI2000

    Türkiye

    1992 yılında endüstriyel servis, garaj ve temizlik ekipmanları satışı ile satış ve servis hizmetleri vermek üzere kurulmuş olan şirketimiz NOBILI 2000 markası ile basınçlı yıkama makineleri, endüstriyel tip vakum süpürgeleri, garaj ve servis ekipmanları, pastörizasyon, sterilizasyon ve hijyen makineleri, üreterek yurt içinde ve yurt dışında sektörün lideri sıfatı ile kaliteli hızlı hizmet sunmaktadır. Sahip olduğu bayi kanalları yaygın servis ağı, dinamik ve esnek üretim anlayışı satış, pazarlama ve teknik destek organizasyonu ile geniş ürün yelpazesinin yanı sıra, kişisel ve kurumsal ihtiyaçlara en doğru ve en ekonomik çözümleri üreten şirketimiz, sahip olduğu kalite belgeleri ve güçlü referansları ile sektöründe lider olmanın haklı gururunu ve sorumluluğunu taşımaktadır. VİZYONUMUZ Sektöründe lider olan NOBİLİ 2000; kaliteli üretimi ve hizmeti temel alan; yeniliklere ve gelişmelere açık yarattığı katma değeri çalışanları ve iş ortakları ile paylaşan, global bir dünya şirketi olmayı kendisine hedef olarak belirlemiş bir vizyona sahiptir. MİSYONUMUZ Evrensel misyonumuz; Avrupa standartlarında kaliteli ürünler üretmek misyonumuza giden yolda çok çalışmak ve sürekli kendimizi yenileyerek, geliştirmektir.

  2. ALPSHAYA

    Türkiye

    Pazar Araştırması Reklamverenin gereksinimleri doğrultusunda belirlenen iletişim faaliyetlerine altyapı oluşturacak verilerin elde edilmesine yönelik araştırmaların gerçekleştirilmesi. Stratejik Planlama MarkaÜrün özellikleri, marka hedefleri, pazar koşulları ve tüketici tercihleri doğrultusunda, optimum stratejilerin proje bazında ve yıllık olarak geliştirilmesi. Kampanya Planlama ve Uygulama Reklamverenin gereksinimleri çerçevesinde, üretim sürecinin yaratıcı strateji doğrultusunda gerçekleştirilmesi, yaratıcı fikirlerin doğru çözümlerle sonuçlandırılması. Marka Yaratımı Markanın pazar koşullarına ve hedef kitlesine uygun olarak konumlandırılması. Markalaşmaya yönelik tüm iletişim faaliyetlerinin belirlenen strateji ve marka kimliği çerçevesinde gerçekleştirilmesi. Medya Planlama ve Satın Alma Markanın hedef kitlesi ile buluşma periyotlarını maksimum düzeyde gerçekleştirmeye yönelik medya planlamasının gerçekleştirilmesi. Kullanılacak dijital, sosyal ve geleneksel mecraların en verimli ve en ekonomik şekilde belirlenmesi. İletişim etkinliklerinin mecralarda yer alması sonrasında medya takibinin gerçekleştirilmesi. Dijital & Sosyal MedyaRakiplerinizin önüne geçmek için uygulama ve danışmanlık hizmeti sunan iş biriminiz... • Mevcut veya yeni yapılacak web siteniz için analiz, danışmanlık ve uygulama hizmeti, Markanızı hedef kitleyle buluşturan sosyal medya yönetimi, •

Filtreler

Sonuçlar

Doğrudan pazarlama çözümleri

Sonuç sayısı

2 Şirketler