• europages
  • >
  • ŞİRKETLER - TEDARİKÇİLER - YÜKÜMLÜLER
  • >
  • gıda sanayisi için ambalajlar

Sonuçlar

Gıda sanayisi için ambalajlar

TürkiyeIzmir ve Ege Bölgesi
  1. BI INCE PACKAGING

    Türkiye

    Verified by europages badge
  2. PALASPACK

    Türkiye

    PALASPACK -PACKAGİNG Palaspack yerel pazarları hakkında tutkulu ve rakipsiz bilgiye sahip bağımsız oluklu mukavva üreticilerinden oluşan bir şirkettir. En son teknoloji kullanılarak üretilen en geniş oluklu ürün yelpazesini sunuyoruz. Hedeflerimiz, en üst düzeyde hizmet, kalite ve verimlilik sağlamaktır. ÜRÜNLERİMİZ Oluklu mukavva, standart kutular, tekstil kutuları, pizza kutuları, ayakkabı kutuları, baskılı ofset kutuları, kağıt poşetler, gıda ambalajları ve oluklu türleri tedarikçisi olarak sektöre öncülük etmektedir.

  3. STEPAC TÜRKIYE- PIA FRUCHT

    Türkiye

    STEPAC 1992 yılında Kuzey İsrail’de kurulmuştur ve dünya çapında 60’tan fazla ülkede faaliyet göstermektedir. Bizler PIA FRUCHT GIDA olarak STEPAC firmasının Türkiye’deki distribütörlüğünü yapmaktayız. Sizlere ürünlerimiz olan Xtend, Xflow, Xgo ambalajlarımızı tanıtmak isteriz. Bütün ürünlerimiz sebze ve meyvelerde doğrudan temas için uygundur. BRC IOP, HACCP, ISO 9001, ISO 14001 ve 18001 uyarınca üretilir. STEPAC’ın paketleme çözümleri, modifiye atmosfer (MA), modifiye nem (MH) ve yoğuşma kontrolünün birleşik etkisiyle tazeliği korurlar; bu etki, taze ürünlerin solumasını etkili bir şekilde yavaşlatır, mikrobiyal bozulmayı engeller ve böylece taze ürün tedarik zincirinde kaliteyi koruyarak raf ömrünü uzatır. Yapılan denemeler sonucu STEPACK Ambalajlarının gıdaların raf ömürlerini %50-100 oranında uzattığı gözlemlenmiştir. Paketlememizi, önerilen sıcaklık aralığında saklanan torbanın içindeki belirli meyve/sebze için en uygun koşulları sağlayacak şekilde hassas bir şekilde tasarlıyoruz. STEPAC ambalajlarının diğer olumlu etkileri: • Raf ömrünün uzaması sonucu lojistik masraflarını en aza indirmek • Çevre dostu olması • Pazarın genişlemesi • Atıkların azalması • Tazelik ve kalitenin artması • Markanın geliştirilmesi şeklindedir.

  4. FACEPACK AMBALAJ

    Türkiye