• europages
  • >
  • ŞİRKETLER - TEDARİKÇİLER - YÜKÜMLÜLER
  • >
  • kurumsal pazarlama yonetmeni

Sonuçlar

Kurumsal pazarlama yonetmeni - Servis Sağlayıcı - Türkiye

TürkiyeServis Sağlayıcı
  1. PROCOM KURUMSAL

    Türkiye

    PROCOM KURUMSAL, yılında kurulan ve Reklam ajansları sektöründe faaliyet gösteren bir Servis Sağlayıcı şirketidir. Pazarlama, marka, fuar, personel eğitimi, Pazarlama sektörlerinde de iş yürütmektedir. Şirket, Istanbul, Türkiye 'de bulunmaktadır.

  2. WEB GELIŞTIRME HIZMETLERI

    Türkiye

    Organik ve ücretli internet arama ağı optimizasyonları, kurumsal içerik stratejileri, web geliştirme hizmetleri verir. SEM, SEO Uzmanı Bursa SEO, SEM, Kurumsal İçerik Geliştirme hizmetlerine odaklanmış bir SEO - SEM Organizasyonuyuz. Her şeyi kendmiz yapmaya çalışmayız. Projeye göre profesyonelleri bir araya getirir ve en iyi verimi almak için elimizden geleni yaparız. Tasarımda gerçek sanatçılarla çalışırız. Yazılım ihtiyaçlarımızı kendi alanın profesyonelerinden karşılarız.

  3. SOCREATHINK MEDYA PLANLAMA VE STRATEJIK DIJITAL PAZARLAMA A.Ş

    Türkiye

    Dünyanın birçok ülkesinde, sayısız farklı sektörde, birbirinden çok farklı marka, kurum ve kuruluş ve hatta kişiler için reklam stratejileri yürüttük. Tüm bu süreçler boyunca, çalışma fırsatı bulduğumuz ya da hikayelerini dinlediğimiz bir çok markadan ve hatta bizim de hesaplara erişim aldığımız zamanlarda şahit olduğumuz oldukça üzücü bir sektör gerçeği var! Maalesef ajanslar ya da kişiler, bu işe yeterli özeni göstermiyor. Bir markayı ve onun onun hedeflerini içselleştirmeden, kendi yarattığı bir marka gibi sahiplenip onu bir noktaya taşımayı gerçekten amaçlamadan, başarının gelmesini kısa ve uzun vadede mümkün görmüyoruz. Burada size teknik terimler kullanarak, klasik cümlelerle işi nasıl yapıyor olduğumuzu ve nasıl bir ajans olduğumuzu anlatabilirdik! Ancak bunu zaten herkes yapıyor.Herkesin yaptığı bir başka şey ise sizin ve markanızın hedeflerine değil, kendi hedef ve kazançlarına odaklanmaları. Biz, kendi hedeflerimizi gerçekleştirmenin tek yolunun, sizin hedeflerinizi gerçekleştirmekten geçtiğini biliyoruz. Ayrıca sizi hedeflerinize ulaştırmaktaki tek motivasyonumuz bu da değil! Başarma hissi, bir markanın başarı hikayesinde şahitlik etmek ve bunda pay sahibi olmak ve bu işin bir kelebek etkisi yarattığının bilinci ile insanların hayatlarındaki değişimin sebebi olabilmek bizim en büyük motivasyonumuz. Aradan tüm dijital araçları, sistemleri ve kalan tüm soyut kavramları çıkardığımızda, en nihayetinde bu strateji süreci, insanda başlayıp insanda bitiyor.