Almanya, Osnabrück
...Müşterilerin açık yorumlarının yapay zeka destekli analizi, derin içgörüler sunar ve her anketle birlikte sonuçların doğruluğunu artırır. Şirketler, marka relevansını daha hassas bir şekilde ölçebilir, ürün ilişkilerini anlayabilir ve stratejik kararlar alabilir. Müşteri görüşlerinin anlaşılması, daha hedefli pazarlama ve iletişim stratejilerinin geliştirilmesine olanak tanır.
Belçika, Gent
... bildirim döngüsünü kapatmak için en temel araçlar. Bizi en çok ayıran nedir? Tabii ki zeka! NPS, CES veya CSAT, ardından açık geri bildirim. Bununla neler yapabileceğimiz karşısında kendinizi şaşırmış hissedeceksiniz. Anket yok, sohbet var! Devrim niteliğindeki yapay zekamız, her bir müşteri hikayesinin bir çalışan tarafından duyulmasını garanti eder. Bu, çalışanların müşterilerle gerçek zamanlı olarak sohbet başlatmalarını ve onların sorularına ve isteklerine mümkün olan en hızlı şekilde yanıt vermelerini sağlar. Sadece geri bildirim toplamayın, bir sohbet başlatın.