BERTAZZON 3B SRL

İtalya

Factory icon İmalatçı/ Üretici

BERTAZZON 3B SRL
Web icon
38 Ürünler

İtalya

Europages tarafından doğrulanmıştır

Tek Katlı Atlı Karınca 18. yüzyıl modasına göre tasarlanmıştır. Atlıkarınca, merkezi bir sütun tarafından desteklenen ve aydınlatmanın sabitlendiği elle dekore edilmiş fiberglas panellerle kaplanmış sıcak daldırma galvanizli döner bir yapıdan oluşur. Zemin yapısı, çatıya asılan bağlantı çubuklarıyla zeminden asılıdır ve zemin yüzeyi şeffaf kaplamalı masif sert ahşap panellerden oluşmaktadır. Tahrik ünitesi, merkezi kolona monte edilmiş ve elektronik olarak kontrol edilen AC kendinden frenlemeli dişli motordan oluşmaktadır. Tüm atlama atları ve sallanan araba, tavana yerleştirilmiş bilyalı yataklı krank milleri ile hareket ettirilir.

Fiyat teklifi isteyin

İtalya

Europages tarafından doğrulanmıştır

Ray yolculuğu, otomatik olarak çalıştırılan araçların (çoklu yolcu) bitişik ray boyunca ilerlediği açık pavyondan oluşur. Her bir araç 2 veya 4 yolcu kapasitesine sahip olup, bu araçlar çok seviyeli bir sürüşte çalıştırılmak üzere tasarlanmıştır. Araç boyalı çelik bir şasiden oluşmaktadır. Tahrik ünitesi, arka aksın tekerleklerine bağlı DC dişli motorundan oluşmaktadır.

Fiyat teklifi isteyin

İtalya

Europages tarafından doğrulanmıştır

Bertazzon'un tampon arabaları, muhafaza tampon profili ile çevrili uygun çelik kaplama ray üzerinde çalıştırılmak üzere tasarlanmıştır. AII arabaları, araçlar arasındaki ve korumayla olan darbeyi azaltmak için özel olarak tasarlanmış, tüm çevresi şişirilmiş kauçuk tamponla donatılmıştır. Bu araçların her biri iki yolcu kapasitesine sahiptir ve sabit emniyet kemerleri ile donatılmıştır. Tahrik ünitesi, 60-11O Volt değişken voltajda çalışan Bertazzon ev yapımı patentli debriyajsız DC motordan oluşur. "Yerden güç alma" kurulumları için düşük voltajlı motor da mevcuttur.

Fiyat teklifi isteyin

İtalya

Europages tarafından doğrulanmıştır

Tek Katlı Atlı Karınca 18. yüzyıl modasına göre tasarlanmıştır. Atlıkarınca, merkezi bir sütun tarafından desteklenen ve aydınlatmanın sabitlendiği elle dekore edilmiş fiberglas panellerle kaplanmış sıcak daldırma galvanizli döner bir yapıdan oluşur. Zemin yapısı, çatıya asılan bağlantı çubuklarıyla zeminden asılıdır ve zemin yüzeyi şeffaf kaplamalı masif sert ahşap panellerden oluşur. Tahrik ünitesi, merkezi kolona monte edilmiş ve elektronik olarak kontrol edilen AC kendinden frenli dişli motordan oluşmaktadır. Tüm atlama atları ve sallanan araba, tavana yerleştirilmiş bilyalı yataklı krank milleri ile hareket ettirilmektedir.

Fiyat teklifi isteyin

İtalya

Europages tarafından doğrulanmıştır

Go-kartlar, herhangi bir özel sürüş becerisi olmadan tek kişilik araçları sürerken yarışmayı seven gençler, erkekler ve kadınlar için en uygun eğlenceler arasındadır. Bertazzon tarafından üretilen araçlar, hem sabit pistlerde (beton veya asfalt) hem de mobil pistlerde kullanımı kolay olacak şekilde tasarlanmıştır. Bu araçlar, araçlar arasındaki ve koruma rayları ile çarpışmayı azaltmak için özel olarak tasarlanmış perimetral şişirilmiş kauçuk tampon ile donatılmıştır. Hem "Çıplak gövde" versiyonu hem de fiberglas gövde (Spor, Buggy, ...) ile mevcuttur.

Fiyat teklifi isteyin

İtalya

Europages tarafından doğrulanmıştır

Waltzer dairesel dalgalı bir raydan oluşmaktadır. Ray, uzun çubuklar ve radyal bağlantı çubukları aracılığıyla merkezi gövdeye bağlanan çelik bir at yapısı tarafından desteklenir. Tüm metal yapı sıcak daldırma galvanizle kaplanmıştır. Zemin alüminyum plakalardan oluşur ve sürüş sırasında tüm zeminin dalgalı dönüşünü kullanarak kendi üzerinde dönen 7 bağımsız gondola sahiptir. Tüm gondollar, yolcuların güvenli bir şekilde iniş ve çıkış yapabilmeleri için pnömatik bir frenle donatılmıştır. Tüm elektrikli ve pnömatik ekipmanlar, merkezi rotorun bağlı olduğu sürüş merkezinin içine monte edilmiştir. Aracın merkezi, temele cıvatalanacak kare bir yapıdan oluşmaktadır. Arabaların gövdesi fiberglastan yapılmıştır. Araç, bir Frekans Sürücüsü tarafından kontrol edilen 7 adet AC kendinden frenli redüktörlü motor vasıtasıyla hareket etmektedir.

Fiyat teklifi isteyin

İtalya

Europages tarafından doğrulanmıştır

Kalyon Yarışı sürüşü, çukurları ve iki "kedi sırtı" olan dairesel bir gelişim yolundan oluşur. Ray, radyal uzatma ve bağlantı çubukları ile merkezi gövdeye bağlanan çelik bir at yapısı tarafından desteklenmektedir. Tüm metal yapı sıcak daldırma galvanizle kaplanmıştır. On iki vagon ray boyunca ilerlemekte ve radyal kollarla (süpürgeler) merkezi bir rotora bağlanmaktadır. Arabalara yaklaşan ayak tahtaları bir alüminyum sırt plakasından oluşur. Tüm elektrikli ve pnömatik ekipman, merkezi rotorun sabitlendiği merkezi gövdenin içine yerleştirilmiştir. Sürüş, merkezi rotora sabitlenmiş ve Frekans Sürücüsü tarafından kontrol edilen 1 adet kendinden frenlemeli AC dişli motor vasıtasıyla hareket eder.

Fiyat teklifi isteyin

İtalya

Europages tarafından doğrulanmıştır

Matterhorn yolculuğu, çukurları ve iki "kedi sırtı" olan dairesel bir gelişim yolundan oluşmaktadır. Ray, radyal uzatma ve bağlantı çubukları ile merkezi gövdeye bağlanan çelik bir at yapısı tarafından desteklenmektedir. Tüm metal yapı sıcak daldırma galvanizle kaplanmıştır. Yirmi araba ray boyunca ilerler ve radyal kollarla (süpürgeler) merkezi bir rotora bağlanır. Arabalar, sürüşün dönüşü sırasında merkezkaç kuvveti nedeniyle sallanır. Arabalara yaklaşan ayak tahtaları alüminyum bir sırt plakasından oluşur. Tüm elektrikli ve pnömatik ekipmanlar, merkezi rotorun sabitlendiği merkezi gövdenin içine yerleştirilmiştir Elektronik olarak çalıştırılan aydınlatma, cabochonlardan oluşur. Kaplama brandası yanmaz malzemeden (sınıf 2) yapılmıştır ve arabaların panelleri fiberglastan yapılmıştır. Sürüş, merkezi rotora sabitlenmiş ve Frekans Sürücüsü tarafından kontrol edilen bir adet kendinden frenli AC dişli motor vasıtasıyla hareket eder.

Fiyat teklifi isteyin

İtalya

Europages tarafından doğrulanmıştır

Matterhorn yolculuğu, çukurları ve iki "kedi sırtı" olan dairesel bir gelişim yolundan oluşmaktadır. Ray, merkezi rotoru destekleyen ve tüm elektrikli ve pnömatik ekipmanları barındıran merkezi gövde kare yapısına bağlı çelik bir at yapısı tarafından desteklenmektedir. Merkezi rotor ve radyal kollar haricinde tüm yapı sıcak daldırma galvanizle kaplanmıştır. Araçlara yaklaşan ayak tahtaları kaymayı önleyici alüminyum sırt plakasından oluşmaktadır. Muhafaza çitleri, ayak tahtalarının dış çevresi boyunca konumlandırılmıştır (paslanmaz çelik). Elektronik olarak çalıştırılan aydınlatma, cabochonlardan oluşur. On altı araba, radyal kollarla (süpürgeler) merkezi bir rotora bağlı olarak ray boyunca ilerlemektedir. Arabalar dönüş sırasında merkezkaç kuvveti nedeniyle sallanır ve yükleme ve boşaltma sırasında pnömatik bir frenle dengelenir. Araç, Frekans Sürücüsü tarafından kontrol edilen, kendi kendini frenleyen bir AC dişli motor vasıtasıyla hareket eder.

Fiyat teklifi isteyin

İtalya

Europages tarafından doğrulanmıştır

Musik-Express yolculuğu, çukurları ve üç kedi arkası olan dairesel bir geliştirme rayından oluşur. Ray, radyal uzatma ve bağlantı çubukları ile merkezi gövdeye bağlanan çelik bir at yapısı tarafından desteklenmektedir. Tüm metal yapı sıcak daldırma galvanizle kaplanmıştır. Yirmi vagon ray boyunca ilerlemekte ve radyal taramalarla merkezi bir rotora bağlanmaktadır. Arabalara yaklaşan ayak tahtaları alüminyum sırt plakasından oluşmaktadır. Tüm elektrikli ve pnömatik ekipman, merkezi rotorun sabitlendiği merkezi gövdenin içine yerleştirilmiştir. Tüm dekoratif paneller alüminyum levha ile kaplanmıştır. Elektronik olarak çalıştırılan aydınlatma, cabochonlardan oluşmaktadır. Kaplama brandası yanmaz malzemeden (sınıf 2) yapılmıştır ve arabaların panelleri fiberglastan yapılmıştır. Arabalar, radyal süpürgelerin uçlarına sabitlenmiş ve Frekans Sürücüsü tarafından kontrol edilen 5 adet kendinden frenli AC motor tarafından hareket ettirilir.

Fiyat teklifi isteyin

Domain icon İmalatçı/ Üretici

BERTAZZON 3B SRL

VIA TREVIGIANA 178

31020 Sernaglia Della Battaglia - İtalya

Vergi N°
İletişim