• europages
  • >
  • ŞİRKETLER - TEDARİKÇİLER - YÜKÜMLÜLER
  • >
  • sürekli gelişme

Sonuçlar

Sürekli gelişme - Ithalat/Ihracat

Türkiye

Dünyada enformasyon, teknoloji ve iletişim alanındaki büyük gelişmeler toplumları kıyasıya bir rekabete ve her geçen gün yeni gelişmelerin yaşandığı ekonomik bir yarışa itmiştir. Mevcut dünya düzeninde ayakta kalabilmek, tüm sektörlerde müşteri ihtiyaç ve beklentilerine uygun mal ve hizmet üretiminin sağlanmasıyla gerçekleşebilecektir. Bu da ancak, işletmelerde, tasarım aşamasından başlayarak üretim, pazarlama ve satış sonrası hizmetlere kadar tüm aşamaları kapsayan ve sürekli gelişmeyi hedefleyen Kalite Yönetim Sisteminin uygulanmasıyla olacaktır. Günümüzde giderek artan rekabet ortamında, şirketlerin başarmak zorunda oldukları ana hedefler vardır. Bunların içinden bazı hedefler kritiklik açısından ön plana çıkmaktadır. Müşteri İhtiyaçlarını Karşılayabilmek Maliyetleri Azaltarak, Verimliliği Arttırmak Yeni Ürün ve Hizmetleri Pazara Sunmak

Fiyat teklifi isteyin

Türkiye

Masel Kalıp sektördeki 15 yılı aşan bilgi ve tecrübesini , siz değerli müşterileri ile paylaşmanın heyecanını duyar. Kalıpçılıktan gelen geleneğimizle; hassasiyetlerini çok iyi bildiğimiz kalıp imalatında ; zaman ve hassas işçilik konusunda biz de sizler kadar sorumluluk duymaktayız. İmalat sektörünün can damarı kalıpçılıktaki gelişmeleri ve teknolojileri sürekli takip etmek , sizlere daha kolay iş çıkarabilme konforu sağlamak ve her projemizde profesyonel işlere imzamızı atmak için teknolojinin tüm yeniliklerinden faydalanarak 2014 yılının başında Tuzla - Tepeören'de 2.600 metrekarelik tesisimizi kurduk. Şimdi; yüksek hassasiyetteki kalıp seti plakaları, taşlanmış plakalar ve işçilikli kalıp seti hizmetlerini yeni bir anlayış, tecrübeli ekip, geniş ve güçlü makina parkuruyla sizlere sunmanın gururunu yaşıyoruz.

Fiyat teklifi isteyin

Benzer ürünler mi satıyorsunuz veya üretiyorsunuz?

europages'a üye olun ve ürünlerinizi sergileyin

İşletmemi ekle
Filtreler

Sonuçlar

Sürekli gelişme - Ithalat/Ihracat

Sonuç sayısı

2 Ürünler

Ülkeler