Reklam ajansı. Müşteri iletişimini yeni medya, özellikle internet, kullanarak tasarlamak. Müşteri nitelendirmesi, pazar araştırmaları, müşterikazanımı, destek ve müşteri yeniden etkinleştirme.
Diyalog pazarlama, inbound ve outbound yayıncılıkta, belge yönetimi, mailingler. Yayıncılığın doğrudan pazarlama alanındaki tüm hizmetleri. İlan kabulü, abonelik hizmeti, bilet satışı, telefon merkezi, kampanya yönetimi, yeni müşterikazanımı, iptal geri kazanımı, bakım çağrıları, sipariş kabulü, pazar araştırması, bilgi hattı.
Aktif telefon satış; Adres nitelendirmesi; Yeni müşterikazanımı; Randevu planlaması; Eski müşterilerin yeniden etkinleştirilmesi; Görev odaklı dış kaynak kullanımı; Almanya içinde sipariş kabulü; CTI...
Müşteri Hizmetleri; Telepazarlama Giriş; E-posta ve Görev Yönetimi; Katma Değerli Hizmet; Belge Yönetimi; Mektup Dağıtımı; Tamamlama Hotline ve Servis Telefonu, Yardım Masası, MüşteriKazanımı, E-posta ve Görev Yönetimi, Belge Yönetimi...
...Acil Hat/Hizmet Telefonu; Sipariş/İşlem Kabulü; Aktif Telefon Satışı; Yardım Masası; Kapasiteye Bağlı Dış Kaynak Kullanımı; Avrupa Genelinde Sipariş Kabulü; Yakın Çevrede Sipariş Kabulü; Bavyera İçinde Sipariş Kabulü; İnternet Telefonu; Faks Bağlantısı; Çağrı Merkezi Yazılımı; Şikayet Yönetimi; Yanıt İşleme; Dünya Genelinde Sipariş Kabulü; Adres Kalite Kontrolü; Yeni MüşteriKazanımı; ACD Sistemi;...
Telekomünikasyon hizmetleri, outbound, inbound, telefon satış, dağıtım, çağrı merkezi hizmetleri, yardım masası, müşteri hizmetleri, iş süreçleri yönetimi. Müşteri hizmetleri alanındaki hizmetler, telefon, e-posta ve internet gibi diyalog odaklı medyaları kapsamaktadır. cca24, müşteriler ve işverenler için bireysel toplam çözümler - tam süreç zincirleri dahil - sunan modern bir dış kaynak hizmet sağlayıcısıdır. Buna, müşteri danışmanlığı, arka ofis, müşteri geri kazanımı ve satış görevlerinin yönetimi gibi faaliyetler dahildir.
Aktif Telefon Satışı; Kapasiteye Dayalı Dış Kaynak Kullanımı; Avrupa Genelinde Sipariş Kabulü; Faks Bağlantısı; Çağrı Merkezi Yazılımı; Adres Kalite Kontrolü; Yeni MüşteriKazanımı; Randevu Ayarlama; Eski Müşterilerin Aktifleştirilmesi; Tam Dış Kaynak Kullanımı; Zaman Bağımlı Dış Kaynak Kullanımı; Görev Odaklı Dış Kaynak Kullanımı; Almanya İçinde Sipariş Kabulü; E-posta Bağlantısı; CTI...
...Acil Hat/Hizmet Telefonu; Sipariş/İşlem Kabulü; Aktif Telefon Satışı; Yardım Masası; Faks Bağlantısı; Çağrı Merkezi Yazılımı; Şikayet Yönetimi; Yanıt İşleme; Adres Kalite Kontrolü; Yeni MüşteriKazanımı; Randevu Ayarlama; Eski Müşterilerin Aktif Hale Getirilmesi; Tam Dış Kaynak Kullanımı; Almanya İçinde Sipariş Kabulü; ACD Sistemi; E-posta Bağlantısı; CTI...
Kapasyona dayalı dış kaynak kullanımı; Bavyera içinde sipariş kabulü; Faks bağlantısı; Yanıt işleme; Adres kalifikasyonu; Yeni müşterikazanımı; Randevu ayarlama; Eski müşterilerin aktif hale getirilmesi; Tam dış kaynak kullanımı; Zamana dayalı dış kaynak kullanımı; Ön ofis dış kaynak kullanımı; Görev odaklı dış kaynak kullanımı; Almanya içinde sipariş kabulü; CTI Gerçek ve sanal ofisler, arka ofis hizmetleri...
Hukuk alanındaki avukatlar, noterler, hukuk departmanları için çevrimiçi ofis organizasyonu ve avukat pazarlama yazılım çözümleri; Müşterikazanımı için ReNoBase Sistemi, Rechtsberater.de, ReNoSeo; Girişimciler için ofis başlangıçları, hukuki ofis ve destek danışmanlığı; Windows için avukat yazılımı; MAC, Apple Macintosh için avukat yazılımı; Avukatlara özel internet siteleri; CMS; Çevrimiçi...
...Danışmanlık - Koçluk, - Yeni MüşteriKazanımı konulu Almanca dilinde bir kurs - özellikle yerel yabancı şirketler için, - Tekliflerin hazırlanması, şirket sunumları, ürün sunumları konusunda danışmanlık, - Fuar ziyaretlerinde danışmanlık/destek, telefonla müşterikazanımı danışmanlığı - Koçluk, - Yeni MüşteriKazanımı konulu Almanca dilinde bir kurs - Akquisisyon başarılarını stratejik olarak planlamak ve uygulamak, özellikle yerel yabancı şirketler için.
...Acil Hat/Hizmet Telefonu; Sipariş/İşlem Kabulü; Aktif Telefon Satışı; Yardım Masası; Kapasiteye Bağlı Dış Kaynak Kullanımı; İnternet Telefonu; Faks Bağlantısı; Çağrı Merkezi Yazılımı; Şikayet Yönetimi; Yanıt İşleme; Adres Kalite Kontrolü; Yeni MüşteriKazanımı; Randevu Ayarlama; Eski Müşterilerin Aktif Hale Getirilmesi; Tam Dış Kaynak Kullanımı; Zaman Bağlı Dış Kaynak Kullanımı; Görev Odaklı Dış Kaynak Kullanımı;...
...Almanya'da başarılı bir müşteri iletişimi için ihtiyaç duyduğunuz her şey: editoryal hizmetler, çağrı merkezi, baskı ve tasarım, internet tasarımı, basın çalışmaları, internet mağazaları, lojistik, gönderim. Şirketinizin tanıtımını başarılı bir şekilde başlatmak için her şeyi tek bir yerden alabilirsiniz.
Çağrı Merkezi: Doğrudan satış, yeni müşterikazanımı, müşteri desteği,
Editoryal...
...Acil Hat/Hizmet Telefonu; Sipariş/İşlem Kabulü; Aktif Telefon Satışı; Faks Bağlantısı; Çağrı Merkezi Yazılımı; Şikayet Yönetimi; Adres Kalite Kontrolü; Yeni MüşteriKazanımı; Randevu Ayarlama; Eski Müşterilerin Aktif Hale Getirilmesi; Tam Dış Kaynak Kullanımı; Ön Ofis Dış Kaynak Kullanımı; Almanya İçinde Sipariş Kabulü; ACD Sistemi; E-posta Bağlantısı; CTI; Arama Yapıcı Aktif Telefon Satışı; Yeni MüşteriKazanımı; Tam Dış Kaynak Kullanımı...
Pazarlama, medya tasarımı, baskı ve çevrimiçi, müşterikazanımı, klasik web tasarımından duyarlı web tasarımına kadar, ana sayfanızı bağımsız olarak yönetme ve arama motorları için optimize etme seçenekleri ile.
Telepazarlama, Tele satış, Randevu ayarlama, Sipariş kabulü, 1. seviye destek, Pazar araştırması, Müşteri anketi, müşteri hizmetleri, Müşteri geri kazanımı, İptal önleme tricontes, telepazarlama alanında bir ajans işletmektedir ve yüksek kaliteli hizmetler ile zorlu görevler konusunda uzmanlaşmıştır. Özellikle küçük ve orta ölçekli sipariş hacimlerine hizmet vermekteyiz.
... nitelendirme; yeni müşterikazanımı; randevu ayarlama; eski müşterilerin yeniden aktif hale getirilmesi; tam dış kaynak kullanımı; arama cihazı; B2B Yazılımı, Çevrimiçi Kataloglar, Portallar, Topluluk, Java, .Net, XML, mobil çözümler, Hizmet Yönetimi, kendi veri merkezinde barındırma. Depolama ile birlikte dolgu hizmeti lojistiği, dünya çapında gönderim, tahsilat, planlama, dağıtım, pazarlama...
Dışa Dönük: Ürünlerinizin ve hizmetlerinizin sunumu ve satışı; Çok aşamalı kampanyalar; Etkinliklere, fuarlara vb. davetiyeler; Takip eylemleri, örneğin e-posta gönderimlerinden sonra; Adres nitelendirmesi; Müşteri memnuniyeti anketleri; Müşteri hizmetleri; Yeni müşterikazanımı; İptal eden müşterilerin geri kazanımı; Randevu ayarlama; Potansiyel müşteri oluşturma, İçe Dönük: Satış sonrası hizmet; Şikayet yönetimi; Sipariş kabulü; Satış iç hizmetleri; Ofis hizmetleri; Telefon numarası araştırması İçe Dönük, Dışa Dönük, Potansiyel müşteri oluşturma, Uzman bilgi yayınları, Telefon satış...
Yeni müşterikazanımı, randevu planlaması, karar verici kontakların nitelendirilmesi, sekreterlik ve inbound hizmetleri için profesyonel diyalog pazarlaması.
Posta ajansı. Tanıtım kampanyalarının planlanması ve yürütülmesi, kupon kampanyalarından adres verilerinin toplanması, telefonla ve posta yoluyla yeni müşterikazanımı, sektör adreslerinin belirlenmesi.