... yönetimi, Kişisel etkinlik ve öz güven, Profesyonel sunum, Etkili etkileme.
* Ticari; Ticari danışmanlık becerileri, Müşterikazanımı ve ticari beceriler, Ağ oluşturma, Sonuç odaklı fuar katılımı, Alacak yönetimi, Müzakere.
* Müşteri odaklı; Müşteri odaklılık, Profesyonel telefon görüşmeleri, Teknik eleman olarak elçi, Hasta odaklı çalışma.
* İletişim; Takım eğitimi ve geri bildirim, Profesyonel sunum, Etkili etkileme.
* Agresyon; Agresyonla başa çıkma ve BOT eğitimi.
Daha fazlası için web sitemizi ziyaret edin.
Focum, Müşterinize odaklanın! Müşterikazanımı, müşteri anlayışı, müşteri kabulü, veri yönetimi, alacak yönetimi ve tahsilat yönetimi konularında destek ve rehberlik sağlıyoruz.
... olduğu bir etkinlik mi? İşte bu bizim hedefimiz ve tutkumuz! Fuar araştırmaları, müşterikazanımı, tanıtım, kampanyalar, medya kampanyaları, gerçekçi ve yaratıcı konseptler ile basın rehberliği konusunda doğru adrestesiniz. Farklı disiplinlerin tek çatı altında birleşimi bizim gücümüzdür ve etkinliğinizi istediğiniz gibi gerçekleştirmek için size yardımcı olmaktan mutluluk duyarız.
... veya satış yöneticinizin bir veya iki randevu almak için yaklaşık elli telefon görüşmesi yapması gerekiyor. Ayrıca mevcut müşterilerden de sorumluysa, yeni bir müşteri edinmek biraz zaman alabilir. Dahası, müşterikazanımı ve hesap yönetimi gerçekten iki farklı disiplindir ve her biri kendi uzmanlığını gerektirir. Belki böyle çok yönlü satış veya hesap yöneticileri vardır, ama biz onları tanımıyoruz...
...BrandEvolve, şirketlere daha iyi marka bilinirliği oluşturma konusunda yardımcı olur ve sosyal medya üzerindeki günlük aktiviteleri yönetir. Bu sayede potansiyel gelir ve müşterikazanımı sağlanır. Müşteri, önceden hazırlanmış üç paket arasından seçim yapabilir veya özel bir "özel yapım" paketini tercih edebilir. Seçilen medya, BrandEvolve tarafından günlük olarak takip edilerek geniş bir erişim...