nesam için ürünler (6)

LOKALİZASYON HİZMETİ - Neden uluslararasılaşmanın lokalizasyona ihtiyacı var? Ne için kullanılır?

LOKALİZASYON HİZMETİ - Neden uluslararasılaşmanın lokalizasyona ihtiyacı var? Ne için kullanılır?

Metinlerin uyarlanması, ürünün kapsamlı bir analizini içeren yerelleştirme çalışmalarının bir parçasıdır ve bunu farklı açılardan ele alır: - dilsel, - sosyokültürel, - hukuki-politik. Bu tür bir çalışmayı yürüten kişi veya ekip, yalnızca hedef ülkenin diline iyi derecede hakim olmakla kalmamalı, aynı zamanda onun: - tarihi, - kültürü, - politikası hakkında geniş bir bilgiye sahip olmalıdır. Ayrıca, sokak argosunu ve folklorunu da bilmelidir. Bir kelime, bir isim, bir soyadı, bir şaka, hoş olmayan bir durumla olan ilişki, kampanyanızın imajını belirleyebilir ve hedeflerine ulaşmasını engelleyebilir. Öte yandan, kelime, görüntü ve fikir seçimi hakkında iyi bir tavsiye, potansiyel tüketicilerin kalbini kazanmanıza yardımcı olabilir. Reklam kampanyaları. Profesyonel bir yerelleştirme hizmeti, reklam kampanyasının ve yabancı pazarda dolaşması amaçlanan tüm metinlerin analizini kapsar: arayüz, kataloglar, talimatlar.
YAPAY ZEKÂ - Nedir?

YAPAY ZEKÂ - Nedir?

Yapay zeka (YZ), bir makinenin insanlarla aynı yetenekleri sergileme yeteneğidir; bu yetenekler arasında akıl yürütme, öğrenme, yaratıcılık ve planlama yeteneği bulunmaktadır. YZ, teknolojik sistemlerin çevrelerini algılamasını, onunla etkileşimde bulunmasını, sorunları çözmesini ve belirli bir amaçla hareket etmesini sağlar. Makine, verileri (önceden hazırlanmış veya kendi sensörleri aracılığıyla toplanmış, örneğin bir kamera) alır, işler ve bunlara yanıt verir. YZ sistemleri, davranışlarını uyarlama, önceki eylemlerin etkilerini analiz etme ve otonom bir şekilde çalışma yeteneğine sahiptir. - Robotik - Makine öğrenimi - Sinir Ağı
MEKATRONİK - Nedir?

MEKATRONİK - Nedir?

Mekatronik, mekanik mühendisliğinin elektronik, bilgisayar sistemleri ve gelişmiş kontrol sistemleri ile entegrasyonunu içerir; bu sayede ürünler ve süreçler tasarlanır, inşa edilir ve işletilir. Üretim Üretim süreci büyük ölçüde otomatik hale gelmiştir ve bu sıklıkla mekatroniğin entegrasyonuna bağlıdır. Endüstriyel robotlar sürekli ve hızlı bir şekilde çalışarak üreticilerin talebe ayak uydurmasını ve maliyetleri düşürmesini sağlar. Diğer birçok alanda olduğu gibi, üretim de verimliliği sağlamak için "akıllı" teknolojiyi benimsemiştir. Cihazlar Günümüzde kullandığımız birçok cihaz, mekatronik bilgisi gerektirmektedir. Örneğin, akıllı saatlerin mekanik, elektronik ve yazılım açısından bir tasarıma sahip olması gerekir. Mekatroniğin yeteneklerine çok bağımlı bir sektör ise tıptır; bu sektörün teknolojik ihtiyaçları giderek daha fazla talepkar hale gelmektedir.
3B MODELLEME - Nedir?

3B MODELLEME - Nedir?

3D modelleme, bir nesnenin bir bilgisayar ortamında oluşturulmasıdır; bu sayede nihai sonucun üç boyutlu olarak görselleştirilmesi sağlanır. 3D modeller, tasarımcının nihai ürünlerin ve bunları oluşturan parçaların tamamını görmesini sağlar. 3D tasarım sayesinde, belirli bir ürünün animasyonu önceden oluşturulabilir ve tamamlandığında nasıl çalışacağı simüle edilebilir. Bu araç, tasarımcıların işini geliştirir, gerekli değişikliklerin başlangıç aşamasından itibaren yapılmasına olanak tanır, böylece zaman ve para tasarrufu sağlanır.
METAVERSE - Nedir?

METAVERSE - Nedir?

Metaverse, sosyal bağlantıya odaklanan 3D sanal dünyaların bir ağıdır ve artırılmış gerçeklik (AR), sanal gerçeklik (VR) ve blockchain kullanarak, sosyal medya kavramlarıyla birlikte etkileşimli alanlar yaratmak için tanımlanabilir. Video oyunları, iş toplantıları, eğitim ve pazarlama gibi çok çeşitli yönleri barındırır. Bu deneyimlere erişmek için AR veya VR gözlüklerine ihtiyaç vardır; bu gözlükler aracılığıyla arayüze erişim sağlanabilir.
VERİ ANALİZİ - Nedir?

VERİ ANALİZİ - Nedir?

Veri analizi, karar verme sürecine yardımcı olacak faydalı bilgileri keşfetmek amacıyla verilerin temizlenmesi, dönüştürülmesi ve modellenmesi olarak tanımlanır. Veri analizine basit bir örnek, günlük yaşamımızda bir karar alırken, o kararı seçtiğimizde ne olacağını veya son seferde ne olduğunu düşünmektir. Bu, geçmişimizi veya geleceğimizi analiz etmek ve buna dayanarak kararlar almak demektir. Bunun için geçmişimizden anılar veya geleceğimizden hayaller toplarız. Tanımlayıcı analiz Veri analizinin ilk türü tanımlayıcı analizdir ve "ne oldu" sorusuna yanıt verir. İş dünyasında tanımlayıcı analizin en yaygın kullanımı, performans göstergelerinin (KPI) izlenmesidir. KPI'lar, şirketlerin aldığı farklı eylemlerin etkinlik ve verimlilik ölçüleridir.