Fransa, Lille
102km
... eğilimleri de belirleyebilirler. Etkili bir şikayet yönetimi, müşteri memnuniyetini ve sadakatini artırmaya katkıda bulunur; bu da işletmenin uzun vadeli büyümesi için hayati öneme sahiptir. Ayrıca, bu, müşterilerin geri bildirimlerine dayanarak ürün ve hizmetleri geliştirmek için değerli bir fırsat sunar. Bu, işletmelerin rekabetçi kalmasını ve tüketicilerin artan beklentilerine yanıt vermesini sağlar.
Fransa, Aix en Provence Cedex 04
198km
... adına müşterilerinizin taleplerini alıyor, iletişim bilgilerini ve arama nedenini not ediyor (tele-sekreterlik, ticari veya teknik destek, satış sonrası hizmet, hotline, müşteri takibi, telefon acil durumu veya acil çağrı). • Bu bilgileri hemen e-posta ile veya doğrudan iş yazılımınıza veya CRM'inize alıyorsunuz. Artık hiçbir çağrıyı kaçırmıyorsunuz ve maliyetlerinizi azaltırken değerli zaman kazanıyorsunuz!
Fransa, LE PONTET
152km
...E.C INFORMATIQUE, Vaucluse'da yenilikçi bir konsept sunuyor: bilgisayar destek hizmeti. Müşteri, bilgisayarını bizim teslim noktalarımızdan birine bırakıyor, biz ekipmanı alıyoruz, 48 saat içinde tamir ediyoruz ve ardından ekipman teslim noktasına geri gönderiliyor. Öncelikle müşteri, iletişim bilgileri ve makinedeki sorunla ilgili bilgileri içeren bir kabul formu dolduracak. Kabul sırasında, müşteri ile iletişime geçerek telefonla teşhis yapıyoruz ve gerçekleştireceğimiz hizmet hakkında bilgilendiriyoruz.

europages uygulaması burada!

Gelişmiş sağlayıcı arama aracımızı kullanın veya alıcılar için yeni europages uygulamasıyla hareket halindeyken sorularınızı oluşturun.

App Store'dan indir

App StoreGoogle Play