Pazarlama, Reklam ve Satış

Pazarlama, pazar odaklı şirket yönetimini içerir ve müşterilerin ve potansiyel müşterilerin ihtiyaçlarını karşılamayı amaçlar. Alım kararlarını etkilemenin yanı sıra müşteri ilişkileri yönetimi, reklam veya şirket içi diğer faaliyetlerle satışı hedefler. Neredeyse tüm sektörler ve işletmelerde, bu alanlar büyük öneme sahiptir. Teknoloji, perakende, online ticaret ve müşteriye satışın temel olduğu diğer sektörler arasında yer alır. Reklam ve satış, şirketlerin hedef kitlenin ilgisini çekmelerini sağlayarak satın almayı mümkün kılar.

Bu sektörde aşağıdaki kategorileri bulabilirsiniz: - Arama motoru pazarlaması, - Reklam ajansları, - Pazarlama ajansları, - Sosyal medya pazarlaması, reklam ve daha fazlası.

Ürün ve hizmetlerin kullanımı, görünürlüğü, erişimi ve marka bilinirliğini artırabilir, potansiyel müşterileri güvence altına alarak gelir ve iş büyümesi sağlayabilir.