İspanya, Barcelona
Bir pazarlama profesyonelinin size yeni müşteri yaklaşım yollarında rehberlik etmesini ve yönlendirmesini mi istiyorsunuz? Dijital dönüşümün kalıcı hale geldiği ve pandemi ile birlikte daha da hızlandığı bir dönemdeyiz. Tüketim alışkanlıkları değişti, insanlar ürün veya hizmet bilgilerini internet üzerinden arıyor. Eğer orada değilseniz, yoksunuz. Tüketici, bilgiyi beklemiyor; kontrolü eline aldı ...
Eşleşen ürünler
Operasyonel
Operasyonel
Diğer Ürünler
Pazarlama Stratejisi
Pazarlama Stratejisi
İspanya, Madrid
...Bunun için geçmişimizden anılar veya geleceğimizden hayaller toplarız. Tanımlayıcı analiz Veri analizinin ilk türü tanımlayıcı analizdir ve "ne oldu" sorusuna yanıt verir. İş dünyasında tanımlayıcı analizin en yaygın kullanımı, performans göstergelerinin (KPI) izlenmesidir. KPI'lar, şirketlerin aldığı farklı eylemlerin etkinlik ve verimlilik ölçüleridir.
...Anna'nın gücü, veri stratejistinin mümkün olduğunca kapsamlı olmasını sağlamak için en fazla kaynak ekleyen ve entegre eden sistemlerden biridir. - İş analizi: Tüm KPI'lar, ANNA tarafından günlük olarak analiz edilir ve önceki dönemlere göre herhangi bir sapma hesaplanır. - Sektörle karşılaştırma: ANNA, kendi verilerinizi ve benzer merkezlerden gelen verileri karşılaştırarak, durumunuzu...
... - Google My Business - Google Ads ve Facebook Ads - Açılış Sayfaları ve Çağrı Eylemleri (CTA) - Anahtar Kelime İzleme - KPI'lar ve Google Analytics - Yeniden Pazarlama - Blog Yazımı Sonuçları garanti ediyoruz. İlk 3 ay içinde daha fazla görünürlük ve daha fazla nitelikli müşteri elde edemezseniz, paranızı iade ediyoruz.
İspanya, Valencia
...Dijital stratejiyi işin ana unsurlarına dayalı olarak planlıyoruz. Herhangi bir dijital projeye uyum sağlayabilen çevik ve esnek metodolojiler. İş sonuçlarına odaklanmış metrikler, KPI'lar ve KSF'ler. Gerçekleştirilebilecek eylemler ve öneriler.
İspanya, Málaga
... yönetilmesiyle elde edilmektedir: • Branding: - Pazar araştırmaları ve analizleri. - İsimlendirme. - Logo tasarımı. - Kurumsal kimlik. • Kurumsal web tasarımı 2.0: - Web sayfası tasarımı ve oluşturulması (responsive). - İç SEO yapısı ve optimizasyonu. • Inbound Marketing: - Çekim Pazarlama tasarımı ve stratejisi. - Sosyal Medya Yönetimi. - Inbound Marketing Eylem Planı. - Elde edilen sonuçların raporu (KPI'lar). • Ayrıca stratejik danışmanlık da sunuyoruz.
Bu arama terimi için popüler ülkeler