Bunu mu demek istediniz: çağrı merkez hizmetleri?
No results

Sonuç bulunamadı
"çağrı merkezi hizmetleri"

Ürün için "çağrı merkezi"
İletişim Merkezi Çağrı Merkezi Sistemleri Yazılımı Bilgisayar-Telefon Entegrasyonu (CTI) Yazılımı Telekomünikasyon için
Modern iletişim sistemlerinin danışmanlığı ve uygulanmasında konsolide edilmiş uzmanlık ve gerekli kaynaklara sahibiz. Seçim, uygulama ve bakım konula...
Gelen Çağrı Merkezi - Sipariş Hattı
Gelen çağrı merkezimizle müşteri hizmetlerinizi, yardım masanızı, hizmet merkeziniz veya sipariş hattınızı genişletiyoruz.
Çıkış çağrılarını bir çağrı merkezine dış kaynak sağlama
Şirketlere özel çağrı dış kaynak çözümleri - Şirketinizin operasyonlarını güçlendirmek istiyorsanız, çıkış çağrılarını özel bir çağrı merkezine dış ka...
DIALOGMARKETING TAM HİZMET ÇAĞRI MERKEZİ - Müşteri Hizmetleri Merkezi
Telefon pazarlama - günümüzde modern doğrudan pazarlamanın sunduğu en önemli araçlardan biri. Müşterilerle veya potansiyel müşterilerle doğrudan ileti...
Çağrı Merkezi - Müşteri İlişkileri Hizmeti
Profesyonel deneyimimden doğan Central Téléphonique Excellence şirketi, size olağanüstü hizmetler sunmaktadır. Anahtar kelimelerimiz: Erişilebilirlik...
Laval'da kalıcı telefon referansı - Médiphone tarafından Laval'da telefon çağrı merkezi
Mediphone, Laval'da telefon hizmetleri alanında lider, size kaliteli ve ihtiyaçlarınıza uygun kişisel telefon karşılama hizmetleri sunmaktadır. Zaten ...
Çağrı merkezi: Çıkış aramaları
Ceres, B2B randevu alma konusunda uzmanlaşmış bir çağrı merkezidir. Charleroi merkezli çağrı merkezimizin ana faaliyeti, satış temsilcileri için rande...
Acil Çağrı Merkezi
Uzman personelimiz ayrıntılı raporları alır ve müşteri ile anlaşılan adımları derhal başlatır.
BT Sektörü için Çağrı Merkezi Hizmetleri
IT Sektörü ve Yazılım Hizmet Sağlayıcıları için Çağrı Merkezi Hizmetleri. Profesyonel, dostane çalışanlarımız, modern yazılım ve donanım ile inbound ç...
Çağrı Merkezi Yönetimi - Danışmanlık
İyi ilişkilerden daha iyi bir şey yoktur. Bu, özellikle şirketler ile müşterileri arasındaki ilişkilere de uygulanır.
Deneyimli Çağrı Merkezi - Çağrı Merkezi
Sayın Müşteri, Çağrı Merkezi şirketimizde, müşterilerimiz için özelleştirilmiş kampanyalar geliştiriyoruz. Çağrı merkezi hizmetleri, sizin ve şirketi...
Çağrı Merkezi
Faaliyetimizin odak noktası, B2B alanında randevu ayarlama ve satıştır. 1998'den beri, randevu ayarlama, veri araştırmaları, anketler ve satış konula...
E-Ticaret Çağrı Merkezi Hizmeti - EuroCom CX, e-ticaret ihtiyaçlarınızı karşılamak için geniş bir çözüm yelpazesi sunmaktadır.
E-Ticaret Çağrı Merkezi Hizmetlerimiz siparişleri işleme, müşteri sorgularını yanıtlama ve siparişin yerine getirilmesine yardımcı olma, e-postalara y...
Çağrı Merkezi Hizmeti - Yüksek Kaliteli Çağrı Merkezi, ayrıca Sohbet ve E-posta
Benefit-Partner'a hoş geldiniz, mükemmel müşteri hizmetleri için güvenilir ortağınız. Profesyonel çağrı merkezi hizmetinden teknik müşteri hizmetlerin...
Çağrı Merkezi - Çağrı Kabulü
Ek bir personelin avantajlarını, işe alım, eğitim ve yönetim maliyetleri olmadan sunan bir hizmet sunuyoruz. Hizmetimiz esnektir ve günlük idari veya ...
Telefon alımı
Soğuk aramalara son: Yarın itibarıyla önceden nitelikli, satın almaya hazır B2B potansiyel müşteriler takviminizde! Hayal edin, satış ekibiniz her ...
Telefon Tahsilatı | ADF Tahsilat'tan Başarılı Telefon Hatırlatması - Sizi rahatsız eden aramaları üstleniyoruz - başarıyla!
Çağrı merkezimizdeki çalışanlar, bu zorlu görev için uzmanlıkla eğitilmiştir. Hem hassas bir yaklaşım sergilemekte hem de başarılı bir tahsilat süreci...
Ücretli arama
Bir müşterinizi arayıp, ödeme gecikmeleri konusunda hatırlatmak mı istiyorsunuz, ancak içerde gerekli zaman ve kaynaklara sahip değil misiniz? Euro Fi...
Outbound - Çıkış Aramaları
Outbound alanında Business to Business (B2B) sektörüne özel olarak uzmanlaşmış durumdayız ve kurumsal müşterilerle ciddi ve uzman bir şekilde çalışma ...
TELEFONDA DEVAMLILIK - TELEFON RESEPSİYONU
Telefonla karşılama, müşteri ilişkilerinizin stratejik giriş noktasıdır: ilk temastan itibaren şirketinizin profesyonel bir imajını sunmak ve müşteri ...
Ürün için "çağrı hizmetleri"
Çıkış Çağrı İşleme Servisi - İhtiyaçlara ve beklentilere uygun çıkış çağrı yönetim çözümleri.
Şirketlerin dışarıya yapılan aramaları dış kaynak kullanımı, maliyetleri azaltmanın yanı sıra verimliliği artırmanın harika bir yoludur. Birçok şirket...
Gelen Çağrı Merkezi - Bilgi Hizmetleri
Gelen çağrı merkezimizle müşteri hizmetlerinizi, yardım masanızı, hizmet merkeziniz veya sipariş hattınızı genişletiyoruz.
DIALOGMARKETING TAM HİZMET ÇAĞRI MERKEZİ - Müşteri Hizmetleri Merkezi
Telefon pazarlama - günümüzde modern doğrudan pazarlamanın sunduğu en önemli araçlardan biri. Müşterilerle veya potansiyel müşterilerle doğrudan ileti...
Ücretli arama
Bir müşterinizi arayıp, ödeme gecikmeleri konusunda hatırlatmak mı istiyorsunuz, ancak içerde gerekli zaman ve kaynaklara sahip değil misiniz? Euro Fi...
BT Sektörü için Çağrı Merkezi Hizmetleri
IT Sektörü ve Yazılım Hizmet Sağlayıcıları için Çağrı Merkezi Hizmetleri. Profesyonel, dostane çalışanlarımız, modern yazılım ve donanım ile inbound ç...
Arama Yayını
Médiphone Téléservices ile verimli bir işbirliği seçin, deneyimli bir çağrı merkezi. Hangi sektörde olursanız olun, arama yönetiminizi üstleneceğiz. K...
MÜŞTERİ HİZMETLERİ VE DESTEK - Gelen ve giden aramalar
“Her Zaman Orada Ol, Her Zaman Yardım Et” MÜŞTERİ HİZMETLERİ VE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ Hepimiz şu ifadeyi duymuş veya söylemişizdir: "Ürünleri iyi ama hi...
Çağrı Merkezi
Faaliyetimizin odak noktası, B2B alanında randevu ayarlama ve satıştır. 1998'den beri, randevu ayarlama, veri araştırmaları, anketler ve satış konula...
E-Ticaret Çağrı Merkezi Hizmeti - EuroCom CX, e-ticaret ihtiyaçlarınızı karşılamak için geniş bir çözüm yelpazesi sunmaktadır.
E-Ticaret Çağrı Merkezi Hizmetlerimiz siparişleri işleme, müşteri sorgularını yanıtlama ve siparişin yerine getirilmesine yardımcı olma, e-postalara y...
Çağrı Merkezi Hizmeti - Yüksek Kaliteli Çağrı Merkezi, ayrıca Sohbet ve E-posta
Benefit-Partner'a hoş geldiniz, mükemmel müşteri hizmetleri için güvenilir ortağınız. Profesyonel çağrı merkezi hizmetinden teknik müşteri hizmetlerin...
Tele Sekreterlik Hizmeti - Müşteri Hizmetleri - Şikayet Yönetimi - Arka Ofis - Çağrı Yönetimi (Gelen/Giden)
Yönetiminizi optimize edin, dış kaynaklı Tele Sekreterlik hizmetimizle. Madagaskar'dan, size özel destek sunuyoruz: e-posta yönetimi, randevu alma, te...
Çağrı merkezi: Çıkış aramaları
Ceres, B2B randevu alma konusunda uzmanlaşmış bir çağrı merkezidir. Charleroi merkezli çağrı merkezimizin ana faaliyeti, satış temsilcileri için rande...
Outbound - Çıkış Aramaları
Outbound alanında Business to Business (B2B) sektörüne özel olarak uzmanlaşmış durumdayız ve kurumsal müşterilerle ciddi ve uzman bir şekilde çalışma ...
Jayex Connect Hasta Araması
Bekleme odası deneyiminizi modernize edin ve hastaların gözden kaçırabileceği önemli bilgileri gösteren bir alan oluşturun. Bekleme alanınızı, kullan...
Acil Çağrı Çözümü SafeGuard24h - Yalnız Çalışma Alanları için Koruma
SaferWorx GmbH, kaza önleme için acil çağrı çözümleri geliştirmede pazar lideridir. Acil çağrı uygulaması SafeGuard24h, Alman meslek derneği tarafında...
Çağrı Merkezi Yönetimi - Danışmanlık
İyi ilişkilerden daha iyi bir şey yoktur. Bu, özellikle şirketler ile müşterileri arasındaki ilişkilere de uygulanır.
Deneyimli Çağrı Merkezi - Çağrı Merkezi
Sayın Müşteri, Çağrı Merkezi şirketimizde, müşterilerimiz için özelleştirilmiş kampanyalar geliştiriyoruz. Çağrı merkezi hizmetleri, sizin ve şirketi...
Müşteri Hizmetleri
Telefon hizmeti Sipariş takibi ve alma Satış sonrası hizmet Randevu planlama Tele-rehberlik...
Yeni iş fırsatlarını tespit edin
Yeni iş fırsatlarını tespit edin...
Müşteri desteği ve müşteri hizmetleri evimizde
Sistemlerimizden birinin kurulumu sonrasında, müşterilere onarımlar, bakımlar ve UVV kontrolleri için hizmet vermeye devam ediyoruz. Almanya'da, müşt...

europages uygulaması burada!

Gelişmiş sağlayıcı arama aracımızı kullanın veya alıcılar için yeni europages uygulamasıyla hareket halindeyken sorularınızı oluşturun.

App Store'dan indir

App StoreGoogle Play