Almanya, Stuttgart
...Czech bir bankanın mevcut müşteri destek chatbot'unu GPT-4 yetenekleri ve sesli asistan ile güçlendirerek 30 günlük müşteri tutma oranını %7, Net Promoter Score (NPS) değerini %34 ve İlk Temas Çözümleme (FCR) oranını %60 artırmasının hikayesini öğrenin. Daha fazla bilgi için > https://www.instinctools.com/success-stories/conversational-ai-chatbot-for-a-bank/...
Polonya, Warszaw
... yardımcı oluyoruz, AI stratejinizi ve karar verme süreçlerinizi bilgilendirmek için değerli içgörüler çıkarıyoruz. Chatbot Geliştirme & Konuşma AI: Müşteri hizmetlerini geliştiren, görevleri otomatikleştiren ve kişiselleştirilmiş bir kullanıcı deneyimi sunan akıllı chatbotlar inşa ediyoruz. Sorumlu AI Geliştirme: Etik hususları ve düzenleyici uyumu önceliklendiriyoruz, AI çözümlerinizin güvenli ve sorumlu bir şekilde uygulanmasını sağlıyoruz.

europages uygulaması burada!

Gelişmiş sağlayıcı arama aracımızı kullanın veya alıcılar için yeni europages uygulamasıyla hareket halindeyken sorularınızı oluşturun.

App Store'dan indir

App StoreGoogle Play