Almanya, Darmstadt
...Şirket danışmanlığına alternatif: YARI ZAMANLI CFO'lar, şirketinizi uzun vadede yarı zamanlı olarak destekleyen deneyimli finans yöneticileridir.
... sunar. Bu ürün, tüm sektörler için, serbest meslek sahipleri, küçük işletmeler ve girişimler için idealdir. Modüller arasında, depo yönetiminiz için bir mal yönetimi, tam bir finansal muhasebe, bir SQL sunucu veritabanı ve bir belge yönetimi bulunmaktadır. Ayrıca, BMD, RZL, DVO, DATEV, IGEL ve syska'nın muhasebe ürünlerine arayüzler mevcuttur. Bu program ayrıca SCHWEIGHOFER-CLOUD'da da kullanılabilir.
Almanya merkezli endüstriyel malzeme toptancısı ve satın alma ajansı Endüstriyel malzemeler ve MRO (Bakım, Onarım ve Operasyon) tedarikleri için bir endüstriyel satın alma ajansı olarak, Almanya ve Avrupa'daki doğru ürünleri ve tedarikçileri bulmanıza yardımcı oluyoruz. Endüstriyel malzeme ve ekipman ile özel malzemeler / teknik bileşenler (özellikle kauçuk ve plastik alanında) tedarik ediyoruz.
Almanya, Dresden
...FPA, finansal muhasebenizle kapsamlı bir şekilde ilgilenerek, merkezi görevleriniz için serbest kaynaklar sağlar. Bu sayede bütçenizi korur ve daha fazla işletme özgürlüğü yaratır. - Aylık ve çeyrek dönem kapanışlarının hazırlanması - Yıllık finansal tabloların hazırlanması (mali müşavirler ve denetçilerle işbirliği) - Hesap mutabakatları - Belge yönetimi (belge yönetim sistemlerinde denetim güvenliği) - Talebinize göre faturalama (vergi açısından dahil, hesaplanabilirlik kontrolü) - Şirketler arası ilişkilerin yönetimi - Nakit yönetimi / ödeme işlemleri...
Almanya, Berlin
Almanya, Bad Abbach
...Kullanıcı dostu arayüzü ve mobil olanakları, ATLANTIS'i modern özel okullar için ideal bir seçim haline getiriyor. Ana özellikler ve avantajlar: • Faturalama modülü aracılığıyla okul ücretleri ve sözleşmelerin kapsamlı yönetimi • Öğrenci alımını desteklemek için başvuru yönetimi • İletişim verilerinin yönetimini optimize etmek için merkezi CRM ve bağış toplama işlevleri • DATEV ve diğer finans sistemleriyle uyumluluk • Bireysel okul ihtiyaçlarına modüler uyum...
GDI - Gesellschaft für Datentechnik und Informationssysteme mbH, 1979 yılında Landau in der Pfalz'da kurulduğundan beri, orta ölçekli işletmelere yönelik ticari yazılımlar geliştirmektedir. Malzeme yönetimi, CRM, sipariş işleme, finans muhasebesi, sabit kıymet muhasebesi, maliyet muhasebesi, bordro ve zaman kaydı dahil olmak üzere mobil uygulamalar ve tarayıcı uygulamalarıyla sunduğu çözümlerle G...
...Muhasebe yazılımımız, FiBu, AnBu ve KoRe ile Windows ve Linux altında kullanılabilir. Taşımacılık, ticaret ve sanayi alanlarında küçük ve orta ölçekli işletmeler için uygundur. ABF-Finans Muhasebesi'nin standart sürümüne, T-hesapları gösterimi ile birlikte muhasebe işlevi ve mal ve şahıs hesapları için alacak yönetimi yanı sıra birçok hazır rapor, kapsamlı bir icra takibi ve SEPA ödeme trafiği...
Almanya, Schwetzingen
...Sizin için aradığınız ticari personeli işe alıyoruz. Kısa vadeli ihtiyaç zirveleri veya açık pozisyonlarınızın uzun vadeli doldurulması olsun. Size Try & Hire, işçi kiralama veya doğrudan personel temini gibi esnek modeller sunuyoruz ve şirketiniz için gereken ticari uzmanı buluyoruz: Ticari Meslekler: Satış/Pazarlama, Finans/Muhasebe, Asistanlık/Sekreterlik/Resepsiyon, Satın Alma, İnsan Kaynakları, Gönderim/Lojistik, Üretim/İmalat, Kalite Yönetimi ve birçok diğer alanda.
Almanya, Nürnberg
... bulundurursunuz. Finans verilerinin yönetimi Finans kapanışını ve raporlama sürecini akıllı iş akışları ve doğru verilerle hızlandırarak tüm uyum gereksinimlerine uyum sağlarsınız. Geliştirilmiş müşteri hizmeti Entegre öneriler ve kişiselleştirilmiş iletişim ile satış fırsatlarınızı artırın ve proaktif bir hizmetle müşterilerinizin memnuniyetini artırın. Otomatik tedarik zinciri Finans...
... süreç organizasyonu ve yapı organizasyonu konseptlerinin uygulanması => Finans yönetimi ve kontrol desteği (maliyet düşürme) => Yanlış yatırımların önlenmesi => Verimli şirket kurma veya şirket devri düzenlemelerinin hazırlanması => Medya ve kültür şirketlerinin veya bireysel program iş alanlarının alım-satımında danışmanlık => Hazırladığımız operasyonel ve stratejik eylem önerilerinin pratik uygulamasında destek.
...TimeLine NEO, çoğu küçük ve orta ölçekli işletmenin ihtiyaç duyduğu tüm işlevleri baştan itibaren sunar – Tüm işlevler için tek bir fiyat. Stok Yönetimi • Ürünler ve Stok • Alım ve Tedarik • Satış ve Faturalama • İade ve Hatırlatma Üretim ve Planlama • Üretim ve İmalat • Genel ve Detaylı Planlama • Kaynak ve Kullanım Planlaması • Projeler ve Kilometre Taşları CRM ve Kontrol • Siparişler ve İş Ortakları • Grup Yazılımı ve Belgeler • Ciro ve Analizler • Finans ve Arayüzler...
Almanya, Rödermark
...Onexma yokluk yönetimi ile tatil günlerini, tatil taleplerini, hastalık günlerini ve diğer yoklukları hızlı ve kolay bir şekilde yönetebilirsiniz.
...Özel göstergeler, süreçlerin etkinliğini analiz etme ve bunları karşılaştırma imkanı sunar. Danışmanlık amaçları veya benzer girişimler için belirli göstergelere ihtiyacınız varsa, yüksek kaliteli ve doğrulanmış göstergeler sunuyoruz. Aşağıdaki alanlar için göstergeler sağlanabilir: - Tedarik Zinciri - Ürün Geliştirme - Finans Yönetimi - BT Yönetimi - İnsan Kaynakları Yönetimi - Pazarlama ve...
Almanya, Ebensfeld
... bağışçının sürdürülebilir bir şekilde takibini içeren bağış döngüsünün tamamını kapsamaktadır. Bağış yönetimi, finans muhasebesi, maliyet muhasebesi, fatura, MT940, ödeme işlemleri, açık hesap yönetimi, dil paketleri ve daha birçok modül ile genişletilebilir.
...SBS Lohn plus® , inşaat maaşları ve personel yönetimi dahil olmak üzere, bordro ve maaş işleme için yenilikçi bir yazılımdır.
Almanya, Dortmund
Çeşitli alanlarda uzmanlaşmış, işletme danışmanlığı ve bordro muhasebesi dahil olmak üzere, muhasebe hizmetleri ve profesyonel borç yönetimine kadar uzanan bir hizmet sunmaktadır.
...HTML, PHP, MySql, İçerik Yönetimi. Bu anahtar kelimeler, yazılım projelerinin gerçekleştirilmesinde kullandığımız tekniklerin bir kısmını temsil etmektedir.
Eşleşen ürünler
Yazılım Çözümleri
Yazılım Çözümleri
...Küçük ve orta ölçekli işletmeler için Microsoft ERP Yazılımı. Microsoft Dynamics 365 Business Central, küçük ve orta ölçekli işletmeler için özel olarak geliştirilmiş kapsamlı bir işletme yönetim yazılımı çözümüdür. İş süreçlerini otomatikleştirmek, verileri yönetmek ve işletme performansı hakkında içgörüler elde etmek için çeşitli işlevleri ve araçları entegre eder. Çözüm, Microsoft'un bulut teknolojisi üzerine kuruludur ve finans yönetimi, satış, satın alma, envanter yönetimi, üretim, proje yönetimi, müşteri hizmetleri ve daha fazlası için esnek ve ölçeklenebilir bir platform sunar.
...Finans muhasebesi, varlık muhasebesi ve maliyet muhasebesi için yazılım paketi Financial Edition, finans muhasebesi, maliyet muhasebesi ve varlık muhasebesi programlarını içerir. BAUMANN mal yönetimi için ideal bir tamamlayıcıdır, ancak tek başına da kullanılabilir.
Eşleşen ürünler
Finansal Sürüm
Finansal Sürüm
Diğer Ürünler
BAUMANN CRM
BAUMANN CRM
...HS - Hamburger Software, Almanya'nın önde gelen işletme yazılımı üreticilerinden biridir. 1979'dan beri, şirket sektör bağımsız olarak kullanılabilen, sistem onaylı uygulamalar geliştirmekte ve dağıtmaktadır. Bu uygulamalar, sipariş işleme, finans muhasebesi, maaş bordrosu ve insan kaynakları yönetimi alanlarını kapsamaktadır. Almanya ve Avusturya'da 26.000'den fazla müşteri - küçük...
... bütünsel bir destek olduğuna inanıyoruz. Bu nedenle, stratejik danışmanlıktan IT uygulamasına kadar her şeyi tek bir çatı altında sunuyoruz. Eşlik eden değişim yönetimi, mimari, UI/UX tasarımı, yazılım geliştirme ve kalite güvencesi kadar önemli bir hizmet paketimizin parçasıdır. Kendi geliştirdiğimiz elektronik imza inSign ile sigorta satışında pazar lideriyiz ve her gün yeni sektörleri Ready-to...
... yönetim görevlerinden muaf tutulmaktadır. Ayrıca, burada pazarlama, kalite ve çevre yönetimi ile güvenlik gibi küresel görev alanları merkezi olarak yönetilmektedir. Birlikte, her gün yüksek uzmanlık, yenilikçi fikirler ve özel tasarlanmış konseptlerle müşterilerimizi etkilemeyi hedefliyoruz.
Almanya, Berlin
...basit, kullanıcı dostu ve güvenilir. Özellikle küçük ve orta ölçekli işletmeler, zahmetli bir şekilde kurulması ve bakımının yapılması gereken devasa bir kurumsal çözüme ihtiyaç duymuyor. Bunun yerine, araç yönetimi konusundaki sıkıntılardan hızlı bir şekilde kurtulmak istiyorlar - böylece sadece para değil, aynı zamanda zaman da tasarruf ediyorlar," diyor Vimcar CEO'su Andreas Schneider: "Ayrıca...
... memnuniyet duyarız ve modüler yapıda olan eğitimlerimizden hangilerinin işletme hedeflerinize ulaşmanıza en iyi şekilde destek olacağı konusunda önerilerde bulunuruz. 1: Girişimciler için temel bilgiler 2: Pazarlama ve iletişim 3: Finans, güvenlik ve gelecek 4: İnsan kaynakları geliştirme 5: Satış ve strateji 6: Liderlik ve sağlık 7: Haklar ve yükümlülükler 8: Kalite yönetimi, üretim, lojistik 9: Yenilik, dijitalleşme, modern çalışma...
Almanya, Remseck Am Neckar
... gayrimenkul yönetimi sunuyoruz. Bu, her zaman en yüksek kalite standartlarını karşılamakta ve böylece gayrimenkul değerlerinizin korunmasına veya artırılmasına katkıda bulunmaktadır. Property Service GmbH, aşağıdaki özellikleriyle öne çıkmaktadır: - Müşteri Yakınlığı: Hem yerel pazarı hem de müşterilerimizin ilgi ve ihtiyaçlarını biliyoruz. - Yetkinlik: Çalışanlarımız sağlam bir eğitim almıştır. Mesleki...
Almanya, Eiselfing
... iş alanlarından sorumlu yönetici ortak olarak görev yapmaktadır. Diploma sahibi inşaat mühendisi, IHK Münih-Üst Bavyera, Ahşap Sanayi ve Plastik Teknolojisi Eğitim Enstitüsü Rosenheim ve Rosenheim Üniversitesi'nde gönüllü olarak görev yapmaktadır. Angelika Huber, 1990 yılından beri şirkette çalışmakta ve 2010 yılından beri finans, kontrol ve insan kaynakları alanlarından sorumlu genel müdür olarak görev yapmaktadır. Ayrıca, diploma sahibi endüstri mühendisi, şirketin bilgi teknolojisinden de sorumludur.
...İyi çalışan bir işletmenin, ekonominin hızına ayak uyduran bir ERP sistemine ihtiyacı vardır. Visma Business, sınırsız sayıda kullanıcı grubuna izin verir ve lojistik, finans yönetimi ve finans muhasebesi içindeki tüm temel süreçleri ve prosedürleri destekler. Visma Business'ın işlevleri, kendi iş süreçlerinize ve uygulamalarınıza kolayca uyum sağlayacak şekilde tasarlanmıştır. Sistem esnek bir...
Almanya, Weinheim
Lojistik, finans hizmetleri, medya, telekomünikasyon, sanayi, turizm veya eğitim ve sosyal hizmetler gibi sektörler için IT danışmanlığı, yazılım geliştirme ve IT desteği. Standart yazılımların kullanımı konusunda danışmanlık ve örneğin filo yönetimi, insan kaynakları yönetimi veya malzeme yönetimi alanlarında bireysel uygulamaların geliştirilmesi.
...30 yılı aşkın bir süredir, tüm dillerde ve uzmanlık alanlarında, örneğin makine ve tesis mühendisliği, teknik, hukuk ve ekonomi, finans ve sözleşmeler, PR / pazarlama gibi alanlarda, eğitimli ana dil konuşurları tarafından profesyonel uzman çeviriler sunmaktayız - uygun fiyatlı, hızlı, güvenilir ve her zaman gizli. Optimize edilmiş 7 Aşamalı Proje Yönetimi çerçevesinde, size 500'den fazla yüksek...

europages uygulaması burada!

Gelişmiş sağlayıcı arama aracımızı kullanın veya alıcılar için yeni europages uygulamasıyla hareket halindeyken sorularınızı oluşturun.

App Store'dan indir

App StoreGoogle Play