...-postalarınızı / Fakslarınızı küçük ve büyük miktarlarda alır/tarayıp gönderir ve işleriz. Gelen & Giden Çağrı Merkezi: Modern doğrudan pazarlamada ton her şeydir. Yanıt Merkezi: Mektup - Faks - E-posta - Telefon - Verilerinizi biz yönetiyoruz - kendi BSD-EDV sistemimizde veya VPN / İnternet aracılığıyla müşterilerimizin EDV sisteminde. - Hamburg, Berlin, Köln'den Münih'e kadar Almanya genelinde hizmet sağlayıcısı.
Almanya, München
... destekler. authensis ACHAT, mevcut altyapılara ve uygulamalara sorunsuz bir şekilde entegre olur. authensis portföyü ayrıca karmaşık iletişim çözümlerinin analizi, tasarımı, gerçekleştirilmesi ve hizmetini de kapsamaktadır. authensis - 17 yıllık deneyim, authensis AG - bağımsız bir Alman aile şirketi - Avrupa pazarında sistem bağımsız çağrı merkezi çözümlerinde bir ürün ve teknoloji lideridir. authensis ekibi, 1992'den beri Alman pazarında çağrı merkezi çözümlerinin geliştirilmesi, devreye alınması ve hizmeti konusunda aktiftir.
Almanya, Augsburg
Müşteri merkezinin hizmet yelpazesi, telefon, faks, internet, e-posta veya posta yoluyla müşteri desteğini içerir. Ayrıca çağrı merkezi, satış desteği, pazarlama hizmetleri, telefon eğitimi ve koçluk da bulunmaktadır.
...IP-Telefon sistemleri * Birleşik Mesajlaşma ve Video Konferans * Çağrı Merkezi * DECT Telefonu * Analog-ISDN Sistemleri * Ağlar * İnternet/Intranet Bağlantısı Büyük işletmeler, orta ölçekli şirketler ve zanaat sektöründe uzun yıllardır pazarda yer alan deneyimli uzmanlar olarak, güçlü bir kurumsal iletişim için profesyonel çözümler sunuyoruz. Şirketiniz için ideal iletişim çözümünü bulma sürecinde kapsamlı ve bireysel danışmanlık ile sizi destekliyoruz.
Günlük gazeteler, dergiler, basılı materyaller, radyo, TV, internet, posta lojistiği, lojistik, çağrı merkezi, medya akademisi, gazetecilik okulu, medya okuryazarlığı, günlük gazete bilgisi, basım bilgisi, çoklu medya bilgisi, lojistik ve posta hizmetlerinde deneyim ve yetkinlik...
...Acil Hat/Hizmet Telefonu; Sipariş/İşlem Kabulü; Aktif Telefon Satışı; Yardım Masası; Kapasiteye Bağlı Dış Kaynak Kullanımı; Avrupa Genelinde Sipariş Kabulü; Yakın Çevrede Sipariş Kabulü; Bavyera İçinde Sipariş Kabulü; İnternet Telefonu; Faks Bağlantısı; Çağrı Merkezi Yazılımı; Şikayet Yönetimi; Yanıt İşleme; Dünya Genelinde Sipariş Kabulü; Adres Kalite Kontrolü; Yeni Müşteri Kazanımı; ACD Sistemi;...
Telekomünikasyon hizmetleri, outbound, inbound, telefon satış, dağıtım, çağrı merkezi hizmetleri, yardım masası, müşteri hizmetleri, iş süreçleri yönetimi. Müşteri hizmetleri alanındaki hizmetler, telefon, e-posta ve internet gibi diyalog odaklı medyaları kapsamaktadır. cca24, müşteriler ve işverenler için bireysel toplam çözümler - tam süreç zincirleri dahil - sunan modern bir dış kaynak hizmet sağlayıcısıdır. Buna, müşteri danışmanlığı, arka ofis, müşteri geri kazanımı ve satış görevlerinin yönetimi gibi faaliyetler dahildir.
Almanya, München
...Acil Hat/Hizmet Telefonu; Sipariş/İşlem Kabulü; Yardım Masası; Kapasiteye Bağlı Dış Kaynak Kullanımı; Çağrı Merkezi Yazılımı; Tam Dış Kaynak Kullanımı; Zaman Bağlı Dış Kaynak Kullanımı; Almanya İçinde Sipariş Kabulü; ACD Sistemi; E-posta Bağlantısı; İnternet Geri Arama Butonu; IVR...
...Acil Hat/Hizmet Telefonu; Sipariş/İşlem Kabulü; Aktif Telefon Satışı; Yardım Masası; Kapasiteye Bağlı Dış Kaynak Kullanımı; Yakın Çevrede Sipariş Kabulü; Bavyera İçinde Sipariş Kabulü; İnternet Telefonu; Faks Bağlantısı; Çağrı Merkezi Yazılımı; Şikayet Yönetimi; Yanıt İşleme; Adres Kalite Kontrolü; Yeni Müşteri Kazanımı; Randevu Ayarlama; Eski Müşterilerin Aktif Hale Getirilmesi; ACD Sistemi; Dialer;...
Telekomünikasyon çözümleri danışmanlığı ve geliştirilmesi; Yazılım geliştirme; Form hizmeti; Veritabanı geliştirmeleri; Danışmanlık; Dikey pazar geliştirme; İnternet hizmetleri; Web tabanlı uygulamalar; Yönetim hizmeti; Planlama hizmeti; Veri dönüşümü ve hazırlanması; Uzman sistemler, Mağaza çözümleri; Takviye edici gıda ticareti; Takviye edici gıdalar hakkında danışmanlık; Yeni uluslararası pazarların keşfi; Anahtar hesap yönetimi; Personel temini; Geçici yönetim; Çağrı merkezi satışı.
...Acil Hat/Hizmet Telefonu; Sipariş/İşlem Kabulü; Aktif Telefon Satışı; Yardım Masası; Kapasiteye Bağlı Dış Kaynak Kullanımı; İnternet Telefonu; Faks Bağlantısı; Çağrı Merkezi Yazılımı; Şikayet Yönetimi; Yanıt İşleme; Adres Kalite Kontrolü; Yeni Müşteri Kazanımı; Randevu Ayarlama; Eski Müşterilerin Aktif Hale Getirilmesi; Tam Dış Kaynak Kullanımı; Zaman Bağlı Dış Kaynak Kullanımı; Görev Odaklı Dış Kaynak Kullanımı;...
Almanya, Mitterteich
...Almanya'da başarılı bir müşteri iletişimi için ihtiyaç duyduğunuz her şey: editoryal hizmetler, çağrı merkezi, baskı ve tasarım, internet tasarımı, basın çalışmaları, internet mağazaları, lojistik, gönderim. Şirketinizin tanıtımını başarılı bir şekilde başlatmak için her şeyi tek bir yerden alabilirsiniz. Çağrı Merkezi: Doğrudan satış, yeni müşteri kazanımı, müşteri desteği, Editoryal...
...Acil Hat/Hizmet Telefonu; Sipariş/Kabul; Faks Entegrasyonu; Çağrı Merkezi Yazılımı; Şikayet Yönetimi; ACD Sistemi; E-posta Entegrasyonu; İnternet Geri Arama Düğmesi; CTI; IVR...
Almanya, München
...Acil Hat/Hizmet Telefonu; Faks Entegrasyonu; Çağrı Merkezi Yazılımı; Şikayet Yönetimi; Tam Dış Kaynak Kullanımı; Almanya İçinde Sipariş Kabulü; ACD Sistemi; E-posta Entegrasyonu; İnternet Geri Arama Düğmesi; CTI; IVR...
Bu arama terimi için popüler ülkeler

europages uygulaması burada!

Gelişmiş sağlayıcı arama aracımızı kullanın veya alıcılar için yeni europages uygulamasıyla hareket halindeyken sorularınızı oluşturun.

App Store'dan indir

App StoreGoogle Play