...Müşteri bilgileri merkezi olarak yönetiliyor!
cobra CRM PLUS, adres ve müşteri ilişkileri yönetimi ile ilgili hizmetlerin yanı sıra, aktif satış desteği için profesyonel araçlar da içermektedir. Büyük veri setleri ve karmaşık süreçler, son derece esnek sistem sayesinde özel bir önem kazanmaktadır.
Zorlayıcı kağıt işleri, karmaşık süreçler, zaman kaybı. Eğer bu terimler şirketinizde tanıdık geliyorsa, şimdi bizden ücretsiz bir çözüm önerisi alma fırsatını değerlendirin.
2008 yılından beri Pixelstein, dijitalleşme konusunda güvenilir ortağınız. Bir web sitesi ajansından, özel çözümler için bir yazılım atölyesine dönüşerek, Avrupa genelinde birçok şirkete süreçlerini optimize etme, etkinliği ...
... planlaması ve rota optimizasyonu, GPS konumlandırma ve yer belirleme, elektronik imza ile dijital formlar, dijital hizmet raporları, faaliyet belgeleri, kontrol listeleri ve protokoller, hizmet ve bakım planlaması, sözleşme yönetimi, makine ve tesis yönetimi, müşteri ve tesis geçmişi, gerçek zamanlı veri senkronizasyonu.
Mevcut olarak:
- iOS, Android, Windows için çevrimiçi portal ve çevrimdışı kullanılabilir uygulama
- Açık arayüzler (REST API, ODBC vb.) sayesinde mevcut sistemlere (ERP, CRM vb.) ek olarak bağımsız sistem...
... ortaya çıkmaktadır. Bu yaklaşım oldukça zaman alıcıdır.
Şirketinizin tüm potansiyelini kullanın – entegre çözümlerle akıllı kurumsal yazılımımız Vemas.NET PDL ile sektör çözümümüzle: CRM, proje yönetimi, zaman ve performans kaydı dahil, günlük işiniz için entegre faturalama ve kontrol listeleri. Her şey tam, her şey bağlı, her şey uygun.
...ConSol CM CRMyazılımı, müşteriyönetimi, teklif verme, randevu yönetimi ve e-posta entegrasyonu dahil olmak üzere müşterilerinize 360 derece bir bakış açısı sunar. Ayrıca, Müşteri Hizmetleri süreçleri de entegre edilmiştir.
ConSol CM CRMyazılımı ile müşterilerinize 360 derece bir bakış açısı açılır, satış süreçlerinizde güvenle yönlendirilirsiniz. Hatırlatmalar, randevular, müşteri iletişimi...
...Adres yönetimi ve müşteriyönetimi için basit, akıllı ve özellikle etkili CRMyazılımı
Microsoft Office için CRMYazılımı - En basit kullanım ile akıllı! Müşteriyönetimi, adres yönetimi, organizasyon, faturalar ve daha fazlası.
...Sadece müşteri ilişkileri yönetimi değil, aynı zamanda iş gününüzün mükemmel organizasyonu! Ayrıca alım/satım! Takvim, e-posta, bülten, seri mektuplar, satış süreçleri, analizler.
BAUMANN CRM, size günlük görünüm, takvim işlevleri, WWS'den adres ve ürün verileri, tüm e-postaların muhataplarla ilişkilendirilmiş olduğu bir e-posta hesabı, bülten/dağıtım listeleri, mektuplar, satış ve pazarlama...
...koleksiyon listeleri
Üretim: Fiyat hesaplama, değerli metal tüketimi, alaşımlar, taşlar,
MüşteriYönetimi (CRM): Müşteriler, tedarikçiler, temsilciler
Kullanıcı ve Yetki Yönetimi: Kullanıcı oluşturma, yetki yönetimi
Entegrasyonlar: Datev, Conftec, değerli metal fiyatları vb.
İstatistik: Özel gösterge paneli, satış istatistikleri, sipariş istatistikleri, talep üzerine diğer istatistikler...
...Taşımacılık ve lojistik için müşteri veritabanı:
İç ve dış hizmetlerin mükemmel ağ bağlantısı, müşteri ilişkileri yönetimi, iletişim geçmişi, şeffaf süreçler, küresel olarak erişilebilir müşteri verileri.
...Orta ölçekli işletmeler için CRM ve ERP yazılımı - Kaynakların ve süreçlerin optimal planlaması ile müşteri ilişkilerinizin sürdürülebilir yönetimi için tam çözümünüz.
...Üretimden envanter yönetimine, müşteri hizmetlerine kadar - automation.PRO ile işletmenize 360 derece bir bakış açısına sahip olursunuz. Çözümümüz, CRM, MES, PPS, ERP, BDE, seri numarası yönetimi ve çalışma saatleri kaydı gibi tüm önemli işlevleri sorunsuz bir şekilde entegre eder. Böylece gereksiz arayüzler geçmişte kalır ve potansiyel hata kaynakları en aza indirilir.
Ayrıca, önce belirli...
... alanındaki gereksinimleri özel sistemlere dönüştürmektir. 50'den fazla gerçekleştirilen büyük sistem projesinde, mevcut sistemlerle (kasa veya faturalama yazılımı gibi) entegrasyon konusunda özel deneyimler edindik. Yeni CRM sistemleri genellikle isteklerinize göre yeniden yapılandırılmakta ve oluşturulmaktadır.
Misyonumuz: Verileri anlamak. Müşterileri bağlamak.
...Hizmetlerimiz (sektör bağımsız)
1. Zayıf satış bölgelerini geliştirmek
2. Sistematik yeni müşteri kazanımı
3. Aktif lead oluşturma
4. Yeni sektörler açmak
5. Yeni ürünü pazara sunmak
6. Telefon satış
7. Konferanslar
8. Satıcılar, yöneticiler, çalışanlar için seminerler
9. Satış optimizasyonu / geçici satış yönetimi
10. Satış için özel CRMyazılımı geliştirme...
...Seyahat acenteleri için "SYNCCESS" yazılımı, web tabanlı muhasebe yazılımı, Mid- & Backoffice, tam hizmet sağlayıcı, yazılım geliştirme. Orta, küçük ve büyük seyahat acenteleri için bir backoffice yazılımı geliştiriyoruz. Uzun yıllara dayanan pratik deneyim sürekli olarak geliştirmeye aktarılmaktadır. Backoffice, Midoffice, turizm, seyahat acentesi, yazılım, CRS rezervasyonlarının işlenmesi, müşteriyönetimi, CRM ve pazarlama desteği.
... ve arşivlenmesini sağlar. Fido, özellikle gelen faturaların işlenmesi ve iş akışı yönetimi için gelen posta işleme çözümleri sunmaktadır. M-files'ın ECM yazılımı, dijital sözleşme yönetimi, e-posta yönetimi ve dijital dosyalar oluşturmanıza olanak tanır. Belge yönetiminin SAP ve Navision ile entegrasyonları ve CRM yazılımlarına bağlantılar, nesnelerin devralınmasını sağlar; böylece örneğin müşteri...
...KOBİ'ler için proje yönetimi, yani dernekler, küçük işletmeler ve orta ölçekli firmalar: profesyonel, basit ve uygun fiyatlı: SuccessControl yazılımı, proje yönetimi ve belge yönetimi sunarak proje ile ilgili adresleri, paydaşları ve verileri en iyi şekilde yönetmeyi sağlar. SuccessControlCRM sistemi ile küçük işletmeler, dernekler ve orta ölçekli firmalar için Excel'de kasa defterini basit ve etkili bir şekilde yönetmek. KOBİ'ler için: Müşteriyönetimi, CRMyazılımı ve fatura programı: SuccessControl, Microsoft Office için adres yönetimi amacıyla basit bir CRM yazılımıdır.
BT danışmanlığı, yazılım danışmanlığı, yönetilen güvenlik, kurumsal yazılım, iş yazılımı, ticari yazılım, CRM, CMS, ERP, sipariş yönetimi, iş akışı optimizasyonu, müşteri iletişim yönetimi...
...Operatif, kooperatif ve analitik CRMyazılımı, genel ve esnek CRM, CRM / Müşteri İlişkileri Yönetimi, geleceğe yönelik CRMyazılımı, artan ihtiyaçların gereksinimlerine uyum sağlamalıdır. Bu merkezi talebi, ADITO'nun sistemin kendinden yönetilebilirliği ve güncelleme garantisi ile ideal bir şekilde karşılamaktadır. Bir şirketin satış, pazarlama ve hizmet ihtiyaçlarının, şirketler kadar farklı...
... nitelendirme; yeni müşteri kazanımı; randevu ayarlama; eski müşterilerin yeniden aktif hale getirilmesi; tam dış kaynak kullanımı; arama cihazı; B2B Yazılımı, Çevrimiçi Kataloglar, Portallar, Topluluk, Java, .Net, XML, mobil çözümler, Hizmet Yönetimi, kendi veri merkezinde barındırma. Depolama ile birlikte dolgu hizmeti lojistiği, dünya çapında gönderim, tahsilat, planlama, dağıtım, pazarlama...