Almanya, München
...Acil Hat/Hizmet Telefonu; Sipariş/İşlem Kabulü; Yardım Masası; Kapasiteye Bağlı Dış Kaynak Kullanımı; Çağrı Merkezi Yazılımı; Tam Dış Kaynak Kullanımı; Zaman Bağlı Dış Kaynak Kullanımı; Almanya İçinde Sipariş Kabulü; ACD Sistemi; E-posta Bağlantısı; İnternet Geri Arama Butonu; IVR...
Almanya, Vaterstetten
...Acil Hat/Hizmet Telefonu; Sipariş/İşlem Kabulü; Aktif Telefon Satışı; Yardım Masası; Faks Bağlantısı; Çağrı Merkezi Yazılımı; Şikayet Yönetimi; Yanıt İşleme; Adres Kalite Kontrolü; Yeni Müşteri Kazanımı; Randevu Ayarlama; Eski Müşterilerin Aktif Hale Getirilmesi; Tam Dış Kaynak Kullanımı; Almanya İçinde Sipariş Kabulü; ACD Sistemi; E-posta Bağlantısı; CTI...
... tasarımı için sınırsız olanaklar sunan modüler bir ofis mobilyasıdır. Çoklu monitör çalışma alanları için, kontrol merkezleri, bayii masaları, çağrı merkezleri ve tıbbi alanlarda birçok özel çözüm bulunmaktadır. SCUBE, her türlü dolap için son derece geniş bir kullanım alanı ve çok çeşitli tasarım olanakları sunan bir fonksiyonel duvar sistemidir. Yeni tasarım odaklı programlar tune ve i1, basit ve net bir biçim dili sunmaktadır. Leuwico'nun müşteriye sunduğu hizmet, ofisinin kurulumu olup, planlamadan servise kadar uzanmaktadır. Tekniklere dayalı sistemlerle,...
...Acil Hat/Hizmet Telefonu; Sipariş/Kabul; Faks Entegrasyonu; Çağrı Merkezi Yazılımı; Şikayet Yönetimi; ACD Sistemi; E-posta Entegrasyonu; İnternet Geri Arama Düğmesi; CTI; IVR...
...Acil Hat/Hizmet Telefonu; Sipariş/İşlem Kabulü; Aktif Telefon Satışı; Faks Bağlantısı; Çağrı Merkezi Yazılımı; Şikayet Yönetimi; Adres Kalite Kontrolü; Yeni Müşteri Kazanımı; Randevu Ayarlama; Eski Müşterilerin Aktif Hale Getirilmesi; Tam Dış Kaynak Kullanımı; Ön Ofis Dış Kaynak Kullanımı; Almanya İçinde Sipariş Kabulü; ACD Sistemi; E-posta Bağlantısı; CTI; Arama Yapıcı Aktif Telefon Satışı; Yeni Müşteri Kazanımı; Tam Dış Kaynak Kullanımı...
Almanya, Augsburg
Acil servis, itfaiye, tıbbi acil durum hizmetleri ve afet yönetimi için olay yönetim sistemleri. Farklı olay türlerinin işlenmesi için çağrı merkezi yazılımı. Telefon santralleri, GPS konum sistemleri, telsiz durum bildirimleri, Siemens-HICOM sistemleri ile bağlantı. TOPSIS, PFEIL olay yönetim sistemi, ELS112 ve VAS-B sistemine entegrasyon. Yazılım geliştirme, tasarım, analiz.
Almanya, München
...Acil Hat/Hizmet Telefonu; Faks Entegrasyonu; Çağrı Merkezi Yazılımı; Şikayet Yönetimi; Tam Dış Kaynak Kullanımı; Almanya İçinde Sipariş Kabulü; ACD Sistemi; E-posta Entegrasyonu; İnternet Geri Arama Düğmesi; CTI; IVR...
Bu arama terimi için popüler ülkeler