Almanya, Essen
...Rohrreinigung Ruhr'a hoş geldiniz. Acil servisimize 7/24 ulaşabilirsiniz. Boru temizliği ve gider temizliği konusunda doğru muhatap sizler için biziz. Acil servisimize günün her saati, gece ve gündüz ulaşabilirsiniz. Kuzey Ren-Vestfalya'nın her yerinde, 1 ila 3 saat içinde yanınızdayız - sizin için de! Acil servisimiz her zaman yanınızda. Sadece bir telefon kadar uzağınızdayız. Dünyayı, kimsenin...
...Acil Hat/Hizmet Telefonu; Sipariş/İşlem Kabulü; Aktif Telefon Satışı; Yardım Masası; Kapasiteye Bağlı Dış Kaynak Kullanımı; Şikayet Yönetimi; Yanıt İşleme; Adres Kalite Kontrolü; Yeni Müşteri Kazanımı; Randevu Ayarlama; Eski Müşterilerin Aktif Hale Getirilmesi; Tam Dış Kaynak Kullanımı; Zaman Bağlı Dış Kaynak Kullanımı; Ön Ofis Dış Kaynak Kullanımı; Görev Odaklı Dış Kaynak Kullanımı, Acil Hat...
...PC ve sunucu sistemlerinin, telekomünikasyon ve veri ağlarının, telefon sistemlerinin ve konuşma noktalarının planlanması, kurulumu ve bakımı Siemens, Agfeo ve Auerswald için uzman bayii Müşteri hizmetleri; Çalışma saatleri Pazartesi'den Cuma'ya 08:00 - 18:00 saatleri arasında ve arıza acil çağrı...
Almanya, Oberhausen
...Oberhausen Anahtar Servisi, müşterilerine yılın 365 günü ve her zaman ulaşılabilir. Telefon görüşmenizin hemen ardından, deneyimli bir çalışan, acil durumunuza yardımcı olmak için yola çıkıyor. Heilbronn anahtar servisinde yalnızca uygun sabit fiyatlar bulunmaktadır ve bu web sitesinde herhangi bir aracılık yapılmamaktadır. Profesyonellerimiz her türlü kapı kilidini tanımakta ve mevcut kapıyı zarar vermeden açmaktadır. Oberhausen Anahtar Servisi'nin tüm ekibi her zaman sizin siparişinizi beklemektedir.
Almanya, Wipperfürth
En düşük işletme maliyetleri, asansörler için acil çağrı telefon sistemlerinin hedefidir. Mobil ağlarla yapılan iletim teknolojisi, net maliyet avantajları sunar. Geleceğe yönelik.
Almanya, Berlin
tevitel 2001 yılından beri faaliyet göstermektedir ve iletişim sistemleri üreticisidir. Bu, telefon sistemlerini, çağrı merkezlerini ve 5 ila 1000 çalışanı olan şirketler için acil durum ve tehlike bildirim sistemlerini içerir.
Almanya, Allmersbach
PC-Pratik, bilgisayar, internet, dizüstü bilgisayar, tablet, akıllı telefon ve telefon sistemleri ile ilgili sorunlar için acil hizmetler ve onarımlar sunmaktadır.
...Acil Hat/Hizmet Telefonu; Sipariş/Kabul Alma; Aktif Telefon Satışı; Kapasiteye Bağlı Dış Kaynak Kullanımı; Faks Bağlantısı; Çağrı Merkezi Yazılımı; Şikayet Yönetimi; Yanıt İşleme; Adres Kalite Kontrolü; Randevu Ayarlama; Tam Dış Kaynak Kullanımı; Zaman Bağlı Dış Kaynak Kullanımı; Ön Ofis Dış Kaynak Kullanımı; Almanya İçinde Sipariş Alma; ACD Sistemi; E-posta Bağlantısı;...
Almanya, Brunnthal-Hofolding
... alanında eğitimler ve atölyeler; Telefon sistemleri ve arama erişimlerinin güvenliği, Güvenlik Cihazları; Yüksek ve çok yüksek koruma gereksinimi olan IT ortamları için görevlerin yerine getirilmesi; Uzun yıllara dayanan deneyim ve kendi araştırmalarımızla saldırı tespiti ve izleme; Kendi Honeynet'imizin yıllarca işletilmesi ve hacker saldırılarının değerlendirilmesi ve analizi; Arama erişimlerinin güvenliğini kontrol etmek için kendi geliştirdiğimiz çözümler.
...Acil Hat/Hizmet Telefonu; Sipariş/İşlem Kabulü; Aktif Telefon Satışı; Yardım Masası; Kapasiteye Bağlı Dış Kaynak Kullanımı; Avrupa Genelinde Sipariş Kabulü; Yakın Çevrede Sipariş Kabulü; Bavyera İçinde Sipariş Kabulü; İnternet Telefonu; Faks Bağlantısı; Çağrı Merkezi Yazılımı; Şikayet Yönetimi; Yanıt İşleme; Dünya Genelinde Sipariş Kabulü; Adres Kalite Kontrolü; Yeni Müşteri Kazanımı; ACD Sistemi;...
...Tele-pazarlama, Şikayet yönetimi, Kulüp üyeleri desteği, Bayi desteği, Acil hizmet, İtiraz işleme, Abone desteği, Adres kalitesi, Bilgi hizmetleri, İhtiyaç belirleme, Sipariş kabulü/koordinasyonu, Aday hattı/nitelendirme, Temizleme, Veri toplama, Bilgi hattı, Bilgi yönetimi, Müşteri kazanımı, Müşteri desteği, Müşteri geri kazanımı, Kalite kontrolleri, Yanıt desteği, Destek hattı, Telefon santrali, Randevu koordinasyonu, Satış outbound, Hoş geldin aramaları, Memnuniyet anketleri Tele-pazarlama, Şikayet yönetimi, Kulüp üyeleri desteği, Bayi desteği, Acil hizmet, İtiraz işleme...
Almanya, Vaterstetten
...Acil Hat/Hizmet Telefonu; Sipariş/İşlem Kabulü; Aktif Telefon Satışı; Yardım Masası; Faks Bağlantısı; Çağrı Merkezi Yazılımı; Şikayet Yönetimi; Yanıt İşleme; Adres Kalite Kontrolü; Yeni Müşteri Kazanımı; Randevu Ayarlama; Eski Müşterilerin Aktif Hale Getirilmesi; Tam Dış Kaynak Kullanımı; Almanya İçinde Sipariş Kabulü; ACD Sistemi; E-posta Bağlantısı; CTI...
...Acil Hat/Hizmet Telefonu; Sipariş/İşlem Kabulü; Aktif Telefon Satışı; Yardım Masası; Kapasiteye Bağlı Dış Kaynak Kullanımı; Yakın Çevrede Sipariş Kabulü; Bavyera İçinde Sipariş Kabulü; İnternet Telefonu; Faks Bağlantısı; Çağrı Merkezi Yazılımı; Şikayet Yönetimi; Yanıt İşleme; Adres Kalite Kontrolü; Yeni Müşteri Kazanımı; Randevu Ayarlama; Eski Müşterilerin Aktif Hale Getirilmesi; ACD Sistemi; Dialer;...
...Acil Hat/Hizmet Telefonu; Sipariş/İşlem Kabulü; Aktif Telefon Satışı; Yardım Masası; Kapasiteye Bağlı Dış Kaynak Kullanımı; Faks Bağlantısı; Çağrı Merkezi Yazılımı; Şikayet Yönetimi; Yanıt İşleme; Dünya Genelinde Sipariş Kabulü; Adres Kalite Kontrolü; Yeni Müşteri Kazanımı; Randevu Ayarlama; Eski Müşterilerin Aktif Hale Getirilmesi; Tam Dış Kaynak Kullanımı; Zaman Bağlı Dış Kaynak Kullanımı; Ön Ofis Dış Kaynak Kullanımı;... Potansiyel Müşteri Oluşturma; Telepazarlama; Tele Satış; Gelen Çağrılar; Giden Çağrılar; Çağrı Merkezi; Çağrı Merkezi; Danışmanlık; Eğitim; Satış;...
...Acil Hat/Hizmet Telefonu; Sipariş/Kayıt Kabulü; Aktif Telefon Satışı...
...Acil Hat/Hizmet Telefonu; Sipariş/İşlem Kabulü; Aktif Telefon Satışı; Yardım Masası; Kapasiteye Bağlı Dış Kaynak Kullanımı; İnternet Telefonu; Faks Bağlantısı; Çağrı Merkezi Yazılımı; Şikayet Yönetimi; Yanıt İşleme; Adres Kalite Kontrolü; Yeni Müşteri Kazanımı; Randevu Ayarlama; Eski Müşterilerin Aktif Hale Getirilmesi; Tam Dış Kaynak Kullanımı; Zaman Bağlı Dış Kaynak Kullanımı; Görev Odaklı Dış Kaynak Kullanımı;...
Almanya, München
... işletmektedir. Acil bir durumda, müşteriler bir tuşa basarak otomatik olarak ve en kısa sürede yönetim ve müdahale ekiplerini bilgilendirebilir veya alarm verebilir, spontane telefon konferansları düzenleyebilir ve bilgi hatlarını aktif hale getirebilir - ister bölgesel, ulusal veya uluslararası olsun. F24, bugün dünya genelinde yaklaşık 300 büyük şirket ve kamu kuruluşuna destek vermektedir. Müşteriler enerji ve sanayi, sağlık ve ilaç, ticaret, bankacılık ve sigorta, ulaşım ve lojistik alanlarından gelmektedir.
...Acil Hat/Hizmet Telefonu; Sipariş/İşlem Kabulü; Aktif Telefon Satışı; Faks Bağlantısı; Çağrı Merkezi Yazılımı; Şikayet Yönetimi; Adres Kalite Kontrolü; Yeni Müşteri Kazanımı; Randevu Ayarlama; Eski Müşterilerin Aktif Hale Getirilmesi; Tam Dış Kaynak Kullanımı; Ön Ofis Dış Kaynak Kullanımı; Almanya İçinde Sipariş Kabulü; ACD Sistemi; E-posta Bağlantısı; CTI; Arama Yapıcı Aktif Telefon Satışı; Yeni Müşteri Kazanımı; Tam Dış Kaynak Kullanımı...
Almanya, Augsburg
Acil servis, itfaiye, tıbbi acil durum hizmetleri ve afet yönetimi için olay yönetim sistemleri. Farklı olay türlerinin işlenmesi için çağrı merkezi yazılımı. Telefon santralleri, GPS konum sistemleri, telsiz durum bildirimleri, Siemens-HICOM sistemleri ile bağlantı. TOPSIS, PFEIL olay yönetim sistemi, ELS112 ve VAS-B sistemine entegrasyon. Yazılım geliştirme, tasarım, analiz.
...Acil Hat/Hizmet Telefonu; Aktif Telefon Satışı; Yardım Masası; Kapasiteye Bağlı Dış Kaynak Kullanımı; Faks Bağlantısı; Çağrı Merkezi Yazılımı; Şikayet Yönetimi; Yanıt İşleme; Adres Kalite Kontrolü; Yeni Müşteri Kazanımı; Randevu Ayarlama; Eski Müşterilerin Aktif Hale Getirilmesi; Tam Dış Kaynak Kullanımı; Zaman Bağlı Dış Kaynak Kullanımı; Ön Ofis Dış Kaynak Kullanımı; Görev Odaklı Dış Kaynak Kullanımı; ACD Sistemi;...

europages uygulaması burada!

Gelişmiş sağlayıcı arama aracımızı kullanın veya alıcılar için yeni europages uygulamasıyla hareket halindeyken sorularınızı oluşturun.

App Store'dan indir

App StoreGoogle Play