... kabulü; Aktif telefon satışı; Yardım masası; Kapasiteye dayalı dış kaynak kullanımı; Yanıt işleme; Adres kalifikasyonu; Yeni müşteri kazanımı; Randevu ayarlama; Eski müşterilerin yeniden aktif hale getirilmesi; Tam dış kaynak kullanımı; Zaman bağımlı dış kaynak kullanımı; Ön ofis dış kaynak kullanımı; Görev odaklı dış kaynak kullanımı.
...Acil Hat/Hizmet Telefonu; Aktif Telefon Satışı; Yakın Çevrede Sipariş Kabulü; Bavyera İçinde Sipariş Kabulü; Çağrı Merkezi Yazılımı; Adres Kalite Kontrolü; Yeni Müşteri Kazanımı; Randevu Ayarlama; Eski Müşterilerin Aktif Hale Getirilmesi; Tam Dış Kaynak Kullanımı; Almanya İçinde Sipariş Kabulü; ACD Sistemi; CTI; Arama Cihazı...
Almanya, München
Ceram Intertrade GmbH, müşteri özel gereksinimlerine göre yüksek performans seramiklerinin geliştirilmesi ve üretimi konusunda uzmanınızdır. Size otomotiv, tekstil makineleri, makine ve tesis inşaatı gibi birçok alanda yenilikçi çözümler sunuyoruz. Bizimle ilgilendiğinizde: - Sipariş kabulü ve işleme, - Teknik detayların netleştirilmesi ile ilgili olası toplantılar, - Kısa sürede numunelerin...
.../Hizmet Telefonu; Sipariş/İşlem Kabulü; Aktif Telefon Satışı; Yardım Masası; Şikayet Yönetimi; Yanıt İşleme; Adres Kalite Kontrolü; Yeni Müşteri Kazanımı; Randevu Ayarlama; Eski Müşterilerin Aktif Hale Getirilmesi; E-posta Yönetimi; Faks Hizmetleri; Potansiyel Müşteri Yönetimi; İptal Eden Müşterilerin Geri Kazanımı; Müşteri Gelişimi. Defacto Call Center GmbH, çağrı merkezi hizmetlerinin tasarımında uzmanlaşmıştır. En modern teknik donanım, titiz personel alımı ve optimal süreçler, defacto'yu Almanya'daki karmaşık çağrı merkezi projeleri için kalite lideri yapmaktadır.
Almanya, Schalksmühle
Sanayi için elektrik tesisatları. E-check kabulü. Vida üretimi için tel ön ısıtma cihazları üreticisi. Müşteri taleplerine göre elektronik montajlar.
İletişim ajansı. Telefon hizmeti, yardım hatları, sipariş kabulü, sohbet hizmeti, çevrimiçi destek, telesatış, müşteri hizmetleri ve ayrıca back-office, sipariş işleme ve kredi yönetimi.
Telefon satış, hotline hizmeti, telefon eğitimi, müşteri kazanımı, müşteri desteği, sipariş ve talep kabulü, alacak tahsilatı ve mailing alanlarında uzmanlaşmış ajans.
... eğitimleri için, örneğin karmaşık makineler ve tesisler hakkında bilgilendirme, makine kabulü, üretim yerlerinin taşınması ve firma ziyaretleri gibi konularda tercümanlık yapma konusunda geniş bir deneyime sahibim. Ayrıca teknik belgelerin ve teknik ürünler için pazarlama metinlerinin çevirisini de gerçekleştiriyorum.
Çağrı Merkezi Hizmeti; Müşteri Hizmetleri Merkezi Hizmeti; Adres Kalite Kontrolü; Sipariş Kabulü; Sipariş Alma; Randevu Ayarlama; Şikayet Yönetimi; Yazışma Hizmeti; Posta Hizmetleri; Yazılım Geliştirme; BT Desteği; Kullanıcı Yardım Masası; Sigorta Hizmeti; Belge Dijitalleştirme; Dış Kaynak Kullanımı, Windows altında Özel Yazılım Geliştirme, Veritabanı Sistemi Geliştirme, 24 Saat Çağrı Merkezi, Turizm Bilgileri telefonla ve yazılı olarak...
Almanya, Köln / Nordrhein-Westfalen
Köln Tercüme Ofisi - bu profesyonel bir isim Profesyonel çalışma, Köln Tercüme Ofisi için elbette ki bir gerekliliktir. Dost canlısı arka ofis ekibimiz, müşteri talepleri ve sipariş kabulü için iş yerimizde hazır bulunmaktadır. Empati ile en uygun çözümü buluyoruz. Arka ofisimiz, tercümanlarımızla bağlantıyı sağlar. Tercümanlarımız, ana dil konuşucusu ya da anadil seviyesinde dil bilgisine sahip...
Diyalog pazarlama, inbound ve outbound yayıncılıkta, belge yönetimi, mailingler. Yayıncılığın doğrudan pazarlama alanındaki tüm hizmetleri. İlan kabulü, abonelik hizmeti, bilet satışı, telefon merkezi, kampanya yönetimi, yeni müşteri kazanımı, iptal geri kazanımı, bakım çağrıları, sipariş kabulü, pazar araştırması, bilgi hattı.
Almanya, Durach
...Passivhaus AG, yeni inşaat ve mevcut binalarda enerji verimli ve kaliteli yapı çözümleri sunan bir sağlayıcıdır. Amacımız: en yüksek müşteri memnuniyeti, sertifikalı kalite, en yüksek verimlilik ve en yüksek konfor. Hedefe giden 6 adım: - Analiz ve Danışmanlık, - Konsept, - Planlama, - Maliyetler, - Uygulama, - Kalite güvenceli inşaat kabulü. Passivhaus yeni inşaatı ve Passivhaus bileşenleri ile yenileme, inşaat maliyetleri, ekonomik verimlilik ve sürdürülebilirlik göz önünde bulundurularak, Passivhaus Enstitüsü'ne göre sertifikalandırma.
Almanya, Dillingen
Aktif telefon satış; Adres nitelendirmesi; Yeni müşteri kazanımı; Randevu planlaması; Eski müşterilerin yeniden etkinleştirilmesi; Görev odaklı dış kaynak kullanımı; Almanya içinde sipariş kabulü; CTI...
...Acil Hat/Hizmet Telefonu; Sipariş/İşlem Kabulü; Aktif Telefon Satışı; Yardım Masası; Kapasiteye Bağlı Dış Kaynak Kullanımı; Avrupa Genelinde Sipariş Kabulü; Yakın Çevrede Sipariş Kabulü; Bavyera İçinde Sipariş Kabulü; İnternet Telefonu; Faks Bağlantısı; Çağrı Merkezi Yazılımı; Şikayet Yönetimi; Yanıt İşleme; Dünya Genelinde Sipariş Kabulü; Adres Kalite Kontrolü; Yeni Müşteri Kazanımı; ACD Sistemi;...
...Tele-pazarlama, Şikayet yönetimi, Kulüp üyeleri desteği, Bayi desteği, Acil hizmet, İtiraz işleme, Abone desteği, Adres kalitesi, Bilgi hizmetleri, İhtiyaç belirleme, Sipariş kabulü/koordinasyonu, Aday hattı/nitelendirme, Temizleme, Veri toplama, Bilgi hattı, Bilgi yönetimi, Müşteri kazanımı, Müşteri desteği, Müşteri geri kazanımı, Kalite kontrolleri, Yanıt desteği, Destek hattı, Telefon santrali, Randevu koordinasyonu, Satış outbound, Hoş geldin aramaları, Memnuniyet anketleri Tele-pazarlama, Şikayet yönetimi, Kulüp üyeleri desteği, Bayi desteği, Acil hizmet, İtiraz işleme...
Aktif Telefon Satışı; Kapasiteye Dayalı Dış Kaynak Kullanımı; Avrupa Genelinde Sipariş Kabulü; Faks Bağlantısı; Çağrı Merkezi Yazılımı; Adres Kalite Kontrolü; Yeni Müşteri Kazanımı; Randevu Ayarlama; Eski Müşterilerin Aktifleştirilmesi; Tam Dış Kaynak Kullanımı; Zaman Bağımlı Dış Kaynak Kullanımı; Görev Odaklı Dış Kaynak Kullanımı; Almanya İçinde Sipariş Kabulü; E-posta Bağlantısı; CTI...
Almanya, Vaterstetten
...Acil Hat/Hizmet Telefonu; Sipariş/İşlem Kabulü; Aktif Telefon Satışı; Yardım Masası; Faks Bağlantısı; Çağrı Merkezi Yazılımı; Şikayet Yönetimi; Yanıt İşleme; Adres Kalite Kontrolü; Yeni Müşteri Kazanımı; Randevu Ayarlama; Eski Müşterilerin Aktif Hale Getirilmesi; Tam Dış Kaynak Kullanımı; Almanya İçinde Sipariş Kabulü; ACD Sistemi; E-posta Bağlantısı; CTI...
...Acil Hat/Hizmet Telefonu; Sipariş/İşlem Kabulü; Aktif Telefon Satışı; Yardım Masası; Kapasiteye Bağlı Dış Kaynak Kullanımı; Yakın Çevrede Sipariş Kabulü; Bavyera İçinde Sipariş Kabulü; İnternet Telefonu; Faks Bağlantısı; Çağrı Merkezi Yazılımı; Şikayet Yönetimi; Yanıt İşleme; Adres Kalite Kontrolü; Yeni Müşteri Kazanımı; Randevu Ayarlama; Eski Müşterilerin Aktif Hale Getirilmesi; ACD Sistemi; Dialer;...
...Acil Hat/Hizmet Telefonu; Sipariş/İşlem Kabulü; Aktif Telefon Satışı; Yardım Masası; Kapasiteye Bağlı Dış Kaynak Kullanımı; Faks Bağlantısı; Çağrı Merkezi Yazılımı; Şikayet Yönetimi; Yanıt İşleme; Dünya Genelinde Sipariş Kabulü; Adres Kalite Kontrolü; Yeni Müşteri Kazanımı; Randevu Ayarlama; Eski Müşterilerin Aktif Hale Getirilmesi; Tam Dış Kaynak Kullanımı; Zaman Bağlı Dış Kaynak Kullanımı; Ön Ofis Dış Kaynak Kullanımı;... Potansiyel Müşteri Oluşturma; Telepazarlama; Tele Satış; Gelen Çağrılar; Giden Çağrılar; Çağrı Merkezi; Çağrı Merkezi; Danışmanlık; Eğitim; Satış;...
Kapasyona dayalı dış kaynak kullanımı; Bavyera içinde sipariş kabulü; Faks bağlantısı; Yanıt işleme; Adres kalifikasyonu; Yeni müşteri kazanımı; Randevu ayarlama; Eski müşterilerin aktif hale getirilmesi; Tam dış kaynak kullanımı; Zamana dayalı dış kaynak kullanımı; Ön ofis dış kaynak kullanımı; Görev odaklı dış kaynak kullanımı; Almanya içinde sipariş kabulü; CTI Gerçek ve sanal ofisler, arka ofis hizmetleri...
...Acil Hat/Hizmet Telefonu; Sipariş/İşlem Kabulü; Aktif Telefon Satışı; Yardım Masası; Kapasiteye Bağlı Dış Kaynak Kullanımı; İnternet Telefonu; Faks Bağlantısı; Çağrı Merkezi Yazılımı; Şikayet Yönetimi; Yanıt İşleme; Adres Kalite Kontrolü; Yeni Müşteri Kazanımı; Randevu Ayarlama; Eski Müşterilerin Aktif Hale Getirilmesi; Tam Dış Kaynak Kullanımı; Zaman Bağlı Dış Kaynak Kullanımı; Görev Odaklı Dış Kaynak Kullanımı;...
...Acil Hat/Hizmet Telefonu; Sipariş/İşlem Kabulü; Aktif Telefon Satışı; Faks Bağlantısı; Çağrı Merkezi Yazılımı; Şikayet Yönetimi; Adres Kalite Kontrolü; Yeni Müşteri Kazanımı; Randevu Ayarlama; Eski Müşterilerin Aktif Hale Getirilmesi; Tam Dış Kaynak Kullanımı; Ön Ofis Dış Kaynak Kullanımı; Almanya İçinde Sipariş Kabulü; ACD Sistemi; E-posta Bağlantısı; CTI; Arama Yapıcı Aktif Telefon Satışı; Yeni Müşteri Kazanımı; Tam Dış Kaynak Kullanımı...
Almanya, München
Telepazarlama, Tele satış, Randevu ayarlama, Sipariş kabulü, 1. seviye destek, Pazar araştırması, Müşteri anketi, müşteri hizmetleri, Müşteri geri kazanımı, İptal önleme tricontes, telepazarlama alanında bir ajans işletmektedir ve yüksek kaliteli hizmetler ile zorlu görevler konusunda uzmanlaşmıştır. Özellikle küçük ve orta ölçekli sipariş hacimlerine hizmet vermekteyiz.
Almanya, Weiden i.d.OPf
... nitelendirme; yeni müşteri kazanımı; randevu ayarlama; eski müşterilerin yeniden aktif hale getirilmesi; tam dış kaynak kullanımı; arama cihazı; B2B Yazılımı, Çevrimiçi Kataloglar, Portallar, Topluluk, Java, .Net, XML, mobil çözümler, Hizmet Yönetimi, kendi veri merkezinde barındırma. Depolama ile birlikte dolgu hizmeti lojistiği, dünya çapında gönderim, tahsilat, planlama, dağıtım, pazarlama...
Dışa Dönük: Ürünlerinizin ve hizmetlerinizin sunumu ve satışı; Çok aşamalı kampanyalar; Etkinliklere, fuarlara vb. davetiyeler; Takip eylemleri, örneğin e-posta gönderimlerinden sonra; Adres nitelendirmesi; Müşteri memnuniyeti anketleri; Müşteri hizmetleri; Yeni müşteri kazanımı; İptal eden müşterilerin geri kazanımı; Randevu ayarlama; Potansiyel müşteri oluşturma, İçe Dönük: Satış sonrası hizmet; Şikayet yönetimi; Sipariş kabulü; Satış iç hizmetleri; Ofis hizmetleri; Telefon numarası araştırması İçe Dönük, Dışa Dönük, Potansiyel müşteri oluşturma, Uzman bilgi yayınları, Telefon satış...
Bu arama terimi için popüler ülkeler

europages uygulaması burada!

Gelişmiş sağlayıcı arama aracımızı kullanın veya alıcılar için yeni europages uygulamasıyla hareket halindeyken sorularınızı oluşturun.

App Store'dan indir

App StoreGoogle Play