Çağrı Merkezi Hizmeti; Müşteri Hizmetleri Merkezi Hizmeti; Adres Kalite Kontrolü; Sipariş Kabulü; Sipariş Alma; Randevu Ayarlama; Şikayet Yönetimi; Yazışma Hizmeti; Posta Hizmetleri; Yazılım Geliştirme; BT Desteği; Kullanıcı Yardım Masası; Sigorta Hizmeti; Belge Dijitalleştirme; Dış Kaynak Kullanımı, Windows altında Özel Yazılım Geliştirme, Veritabanı Sistemi Geliştirme, 24 Saat Çağrı Merkezi, Turizm Bilgileri telefonla ve yazılı olarak...
Diyalog pazarlama, inbound ve outbound yayıncılıkta, belge yönetimi, mailingler. Yayıncılığın doğrudan pazarlama alanındaki tüm hizmetleri. İlan kabulü, abonelik hizmeti, bilet satışı, telefon merkezi, kampanya yönetimi, yeni müşteri kazanımı, iptal geri kazanımı, bakım çağrıları, sipariş kabulü, pazar araştırması, bilgi hattı.
Almanya, Durach
...Passivhaus AG, yeni inşaat ve mevcut binalarda enerji verimli ve kaliteli yapı çözümleri sunan bir sağlayıcıdır. Amacımız: en yüksek müşteri memnuniyeti, sertifikalı kalite, en yüksek verimlilik ve en yüksek konfor. Hedefe giden 6 adım: - Analiz ve Danışmanlık, - Konsept, - Planlama, - Maliyetler, - Uygulama, - Kalite güvenceli inşaat kabulü. Passivhaus yeni inşaatı ve Passivhaus bileşenleri ile yenileme, inşaat maliyetleri, ekonomik verimlilik ve sürdürülebilirlik göz önünde bulundurularak, Passivhaus Enstitüsü'ne göre sertifikalandırma.
Almanya, Dillingen
Aktif telefon satış; Adres nitelendirmesi; Yeni müşteri kazanımı; Randevu planlaması; Eski müşterilerin yeniden etkinleştirilmesi; Görev odaklı dış kaynak kullanımı; Almanya içinde sipariş kabulü; CTI...
...Acil Hat/Hizmet Telefonu; Sipariş/İşlem Kabulü; Aktif Telefon Satışı; Yardım Masası; Kapasiteye Bağlı Dış Kaynak Kullanımı; Avrupa Genelinde Sipariş Kabulü; Yakın Çevrede Sipariş Kabulü; Bavyera İçinde Sipariş Kabulü; İnternet Telefonu; Faks Bağlantısı; Çağrı Merkezi Yazılımı; Şikayet Yönetimi; Yanıt İşleme; Dünya Genelinde Sipariş Kabulü; Adres Kalite Kontrolü; Yeni Müşteri Kazanımı; ACD Sistemi;...
Aktif Telefon Satışı; Kapasiteye Dayalı Dış Kaynak Kullanımı; Avrupa Genelinde Sipariş Kabulü; Faks Bağlantısı; Çağrı Merkezi Yazılımı; Adres Kalite Kontrolü; Yeni Müşteri Kazanımı; Randevu Ayarlama; Eski Müşterilerin Aktifleştirilmesi; Tam Dış Kaynak Kullanımı; Zaman Bağımlı Dış Kaynak Kullanımı; Görev Odaklı Dış Kaynak Kullanımı; Almanya İçinde Sipariş Kabulü; E-posta Bağlantısı; CTI...
Almanya, Vaterstetten
...Acil Hat/Hizmet Telefonu; Sipariş/İşlem Kabulü; Aktif Telefon Satışı; Yardım Masası; Faks Bağlantısı; Çağrı Merkezi Yazılımı; Şikayet Yönetimi; Yanıt İşleme; Adres Kalite Kontrolü; Yeni Müşteri Kazanımı; Randevu Ayarlama; Eski Müşterilerin Aktif Hale Getirilmesi; Tam Dış Kaynak Kullanımı; Almanya İçinde Sipariş Kabulü; ACD Sistemi; E-posta Bağlantısı; CTI...
Kapasyona dayalı dış kaynak kullanımı; Bavyera içinde sipariş kabulü; Faks bağlantısı; Yanıt işleme; Adres kalifikasyonu; Yeni müşteri kazanımı; Randevu ayarlama; Eski müşterilerin aktif hale getirilmesi; Tam dış kaynak kullanımı; Zamana dayalı dış kaynak kullanımı; Ön ofis dış kaynak kullanımı; Görev odaklı dış kaynak kullanımı; Almanya içinde sipariş kabulü; CTI Gerçek ve sanal ofisler, arka ofis hizmetleri...
...Acil Hat/Hizmet Telefonu; Sipariş/İşlem Kabulü; Aktif Telefon Satışı; Yardım Masası; Kapasiteye Bağlı Dış Kaynak Kullanımı; İnternet Telefonu; Faks Bağlantısı; Çağrı Merkezi Yazılımı; Şikayet Yönetimi; Yanıt İşleme; Adres Kalite Kontrolü; Yeni Müşteri Kazanımı; Randevu Ayarlama; Eski Müşterilerin Aktif Hale Getirilmesi; Tam Dış Kaynak Kullanımı; Zaman Bağlı Dış Kaynak Kullanımı; Görev Odaklı Dış Kaynak Kullanımı;...
...Acil Hat/Hizmet Telefonu; Sipariş/İşlem Kabulü; Aktif Telefon Satışı; Faks Bağlantısı; Çağrı Merkezi Yazılımı; Şikayet Yönetimi; Adres Kalite Kontrolü; Yeni Müşteri Kazanımı; Randevu Ayarlama; Eski Müşterilerin Aktif Hale Getirilmesi; Tam Dış Kaynak Kullanımı; Ön Ofis Dış Kaynak Kullanımı; Almanya İçinde Sipariş Kabulü; ACD Sistemi; E-posta Bağlantısı; CTI; Arama Yapıcı Aktif Telefon Satışı; Yeni Müşteri Kazanımı; Tam Dış Kaynak Kullanımı...
Almanya, München
Telepazarlama, Tele satış, Randevu ayarlama, Sipariş kabulü, 1. seviye destek, Pazar araştırması, Müşteri anketi, müşteri hizmetleri, Müşteri geri kazanımı, İptal önleme tricontes, telepazarlama alanında bir ajans işletmektedir ve yüksek kaliteli hizmetler ile zorlu görevler konusunda uzmanlaşmıştır. Özellikle küçük ve orta ölçekli sipariş hacimlerine hizmet vermekteyiz.
Almanya, Weiden i.d.OPf
... nitelendirme; yeni müşteri kazanımı; randevu ayarlama; eski müşterilerin yeniden aktif hale getirilmesi; tam dış kaynak kullanımı; arama cihazı; B2B Yazılımı, Çevrimiçi Kataloglar, Portallar, Topluluk, Java, .Net, XML, mobil çözümler, Hizmet Yönetimi, kendi veri merkezinde barındırma. Depolama ile birlikte dolgu hizmeti lojistiği, dünya çapında gönderim, tahsilat, planlama, dağıtım, pazarlama...
Dışa Dönük: Ürünlerinizin ve hizmetlerinizin sunumu ve satışı; Çok aşamalı kampanyalar; Etkinliklere, fuarlara vb. davetiyeler; Takip eylemleri, örneğin e-posta gönderimlerinden sonra; Adres nitelendirmesi; Müşteri memnuniyeti anketleri; Müşteri hizmetleri; Yeni müşteri kazanımı; İptal eden müşterilerin geri kazanımı; Randevu ayarlama; Potansiyel müşteri oluşturma, İçe Dönük: Satış sonrası hizmet; Şikayet yönetimi; Sipariş kabulü; Satış iç hizmetleri; Ofis hizmetleri; Telefon numarası araştırması İçe Dönük, Dışa Dönük, Potansiyel müşteri oluşturma, Uzman bilgi yayınları, Telefon satış...
Bu arama terimi için popüler ülkeler