Kurumsal tasarım geliştirme ve pazarlama konseptleri üzerine uzmanlaşmış tam hizmet ajansı. Müşteri anketleri, çalışan anketleri, pazar analizi, rekabetanalizi gerçekleştirme.
... getirmenize yardımcı oluyorum. Bütünsel bir iletişimi garanti eden konseptler ve tasarımlar geliştiriyoruz. Rekabet avantajları yaratma: Şirketi bir bütün olarak ele alıyor, pazar konumunu analiz ediyor ve sürdürülebilir üstün sonuçlar elde etmek için gereken yetkinlikleri belirliyoruz. Nesnellik ve tarafsızlık son derece önemlidir. Kesin veriler, dışarıdan bir bakış açısı ve dürüst bir neden analizi, nesnel karar verme süreçlerimizin temelini oluşturur.
Danışmanlık ve hizmetler. Anketler, mülakatlar, test alımları, eğitim önlemleri, koçluk önlemleri ve satış optimizasyon önlemleri, geri bildirim görüşmeleri, rekabetanalizi.
Stratejik danışmanlık ve dijital iletişim ajansı. Hizmetler arasında danışmanlık, analiz, konsept geliştirme ve uygulama (rekabetanalizi, web siteleri, uygulamalar, sosyal medya) bulunur.
MSC, kişisel ve kurumsal başarıyı artırmak için eğitim ve araçlar sunmaktadır: seminerler, konferanslar ve ürün yönetimi, ürün pazarlama, rekabetanalizi ve proje yönetimi için araçlar.
Halkla ilişkiler ve pazarlama iletişimi alanında temel yetkinliklere sahip bir reklam ajansı. Medya izleme ve değerlendirme, stratejik danışmanlık, konu yönetimi, rekabetanalizi.
Görüntü kampanyalarına özel tam hizmet reklam ajansı. Pazar konumlandırması, marka uygulaması, lansman yönetimi, marka geliştirme, pazar araştırması, rekabetanalizi.
Halkla ilişkiler, etkinlikler, reklam ve hizmetler için tam hizmet ajansı. Stratejik danışmanlık, rekabetanalizi, konsept geliştirme, etkinlik pazarlaması, fuar katılımları, kurumsal tasarım, çevrimiçi varlık.
İletişim, tasarım ve marka ajansı. Marka analizi, hedef kitle segmentasyonu, tüketici analizleri, rekabet analizleri, marka konumlandırması, kurumsal tasarım, ambalaj tasarımı.
Marka tasarımı ve pazarlama stratejileri ajansı. Kurumsal tasarım, iletişim kavramları, etkileşimli tasarım, fuar tasarımı, ürün tasarımı, üretim danışmanlığı, rekabetanalizi.
Basın ve halkla ilişkiler ajansı. Pazarlama iletişim stratejilerinin tasarımı ve uygulanması, marka konumlandırması, rekabetanalizi, pazar araştırması.
... ve kullanıcı, Google ve mobil uyumluluğunuzu inceliyoruz. Ayrıca kapsamlı bir rekabetanalizi yaparak sayfa performansını karşılaştırıyoruz. Son olarak, hedef kitlenize ulaşmak için bulunmanız gereken anahtar kelimeleri ve diğer sıralama faktörlerini belirliyoruz. B2B pazarlamaya odaklanmış bir pazarlama ajansıyız. Şirketinizin gelirini artırmak için B2B pazarlama stratejileri oluşturuyoruz. B2B...
Potansiyel müşterileri rekabete kaptırmamak için, internet ve yerel alanda optimal bir şekilde bulunmak ve müşteri trafiğini uzun vadede artırmak son derece önemlidir. Bunu, pratik deneyimlere ve sağlam bilgiye dayanan öncelikli rekabetanalizi, arama motorlarının organik sonuçlarında iyi bir konumlandırma (yerel arama motoru optimizasyonu), web sitenizin sürdürülebilir dönüşüm optimizasyonu (CRO...
iFinder, şirket verileriniz için akıllı bir bulma makinesi; iMonitor, pazar, rekabet ve medya izleme için internet tabanlı bir monitör; TopicFinder, otomatik metin sınıflandırması; Search+, Sharepoint Portal Server 2003 ve MOSS2007 ürünleri için kurumsal arama ve bilgi erişimi, bilgi geri alma ve metin madenciliği için arama genişletmesi; Tam metin arama; Dilbilimsel metin analizi; Eşanlamlılar...
...Your Solutionist, işletmeniz için özel çözümler bulur. Arama motoru optimizasyonu/SEO, işe alım/İK, çalışan eğitimi, süreç optimizasyonu, rekabetanalizi, araştırma, içerik düzenleme ve küratörlük alanlarında projeler geliştiriyor, planlıyor ve yönetiyoruz.
... dolandırıcılık soruşturması
- Yatırım dolandırıcılığı
- Sermaye dolandırıcılığı
- Bilgisayar suçları
- Rekabet yasağı
- Marka ve ürün korsanlığı
- Gizli alım testleri
- Çalışan izleme
- Harcama manipülasyonu
- Kayıtdışı çalışmanın tespiti
- İzin alınmadan serbest çalışma
- Araçların GPS ile izlenmesi
- Zayıf nokta analizi
- Video gözetimi
- Dinleme cihazlarının tespiti (örneğin, dinleme cihazları...
Pazar analizi, rekabetanalizi, öz analizi ve hedef kitle analizi ajansı, halkla ilişkiler, etkinlikler, CSR, sponsorluk, kontrol, yönetim ve bütçeleme alanlarında.