Almanya, Bensheim
... kaldırma masası - kesim levhaları için boşaltma tesisi - kamera kasası - engelli dostu kaynak istasyonu - alçaltılabilir ürün alma istasyonu vb. ► Hizmetler Proje yönetimi - prototip ve ürün geliştirme - yerinde montaj ve üretim - dokümantasyon - 3D görselleştirme ve dijitalleştirme - ölçüm teknolojisi - süreç optimizasyonu - elektrolit işaretleme vb. _______________KoMeTeC Ürünleri ve...
Almanya, Oberursel
...Açık kaynaklı yardım masası yazılımı OTRS'nin üreticisi ve kaynak kodu sahibi olarak OTRS AG, yönetilen hizmetler, destek, özel geliştirme, danışmanlık ve eğitim sunmaktadır.
...Acil Hat/Hizmet Telefonu; Sipariş/İşlem Kabulü; Aktif Telefon Satışı; Yardım Masası; Kapasiteye Bağlı Dış Kaynak Kullanımı; Şikayet Yönetimi; Yanıt İşleme; Adres Kalite Kontrolü; Yeni Müşteri Kazanımı; Randevu Ayarlama; Eski Müşterilerin Aktif Hale Getirilmesi; Tam Dış Kaynak Kullanımı; Zaman Bağlı Dış Kaynak Kullanımı; Ön Ofis Dış Kaynak Kullanımı; Görev Odaklı Dış Kaynak Kullanımı, Acil Hat...
Almanya, Straubing
...Açık kaynaklı yardım masası yazılımı OTRS'nin üreticisi ve kaynak kodu sahibi olarak OTRS AG, yönetilen hizmetler, destek, özel geliştirme, danışmanlık ve eğitim sunmaktadır.
Çağrı Merkezi Hizmeti; Müşteri Hizmetleri Merkezi Hizmeti; Adres Kalite Kontrolü; Sipariş Kabulü; Sipariş Alma; Randevu Ayarlama; Şikayet Yönetimi; Yazışma Hizmeti; Posta Hizmetleri; Yazılım Geliştirme; BT Desteği; Kullanıcı Yardım Masası; Sigorta Hizmeti; Belge Dijitalleştirme; Dış Kaynak Kullanımı, Windows altında Özel Yazılım Geliştirme, Veritabanı Sistemi Geliştirme, 24 Saat Çağrı Merkezi, Turizm Bilgileri telefonla ve yazılı olarak...
...European Bank for Fund Services GmbH, bir değerli kağıt ticaret bankası statüsüne sahip, depo hizmetleri ve depo dış kaynak kullanımı için tam hizmet sunan bir platformdur. İş modeli B2B odaklıdır; bu nedenle ebase'in DOĞRUDAN müşterisi yoktur. Ebase, yatırım bankacıları için yüksek performanslı bir platformdur ve tüm fon işlemleri her zaman bir ortakla gerçekleştirilebilir. Ebase, Yönetilen Depo, Sipariş Masası Deposu veya size özel hizmetler gibi çeşitli ürün varyantları sunmaktadır. Ayrıca, bAV ve Çalışma Zamanı Depoları ile ilgili çeşitli modeller de sunabiliyoruz.
Almanya, Unterföhring
... Desteği, Test Ağı ve Tesisleri, Operasyonlar - BT Altyapısı:, Dış Kaynak Kullanımı & Barındırma, Kullanıcı Yardım Masası, Yayılım, Değiştirme & Onarım Değer Zinciri:, Danışmanlık - Teknoloji - Operasyonlar, Teknoloji Odakları:, BT Altyapısı - Ses & BT...
...Acil Hat/Hizmet Telefonu; Sipariş/İşlem Kabulü; Aktif Telefon Satışı; Yardım Masası; Kapasiteye Bağlı Dış Kaynak Kullanımı; Avrupa Genelinde Sipariş Kabulü; Yakın Çevrede Sipariş Kabulü; Bavyera İçinde Sipariş Kabulü; İnternet Telefonu; Faks Bağlantısı; Çağrı Merkezi Yazılımı; Şikayet Yönetimi; Yanıt İşleme; Dünya Genelinde Sipariş Kabulü; Adres Kalite Kontrolü; Yeni Müşteri Kazanımı; ACD Sistemi;...
Telekomünikasyon hizmetleri, outbound, inbound, telefon satış, dağıtım, çağrı merkezi hizmetleri, yardım masası, müşteri hizmetleri, iş süreçleri yönetimi. Müşteri hizmetleri alanındaki hizmetler, telefon, e-posta ve internet gibi diyalog odaklı medyaları kapsamaktadır. cca24, müşteriler ve işverenler için bireysel toplam çözümler - tam süreç zincirleri dahil - sunan modern bir dış kaynak hizmet sağlayıcısıdır. Buna, müşteri danışmanlığı, arka ofis, müşteri geri kazanımı ve satış görevlerinin yönetimi gibi faaliyetler dahildir.
Almanya, München
...Acil Hat/Hizmet Telefonu; Sipariş/İşlem Kabulü; Yardım Masası; Kapasiteye Bağlı Dış Kaynak Kullanımı; Çağrı Merkezi Yazılımı; Tam Dış Kaynak Kullanımı; Zaman Bağlı Dış Kaynak Kullanımı; Almanya İçinde Sipariş Kabulü; ACD Sistemi; E-posta Bağlantısı; İnternet Geri Arama Butonu; IVR...
...Acil Hat/Hizmet Telefonu; Sipariş/İşlem Kabulü; Yardım Masası; Kapasiteye Bağlı Dış Kaynak Kullanımı; Faks Bağlantısı; Çağrı Merkezi Yazılımı; Şikayet Yönetimi; Yanıt İşleme; Adres Kalite Kontrolü; Randevu Ayarlama; Eski Müşterilerin Aktif Hale Getirilmesi; Zaman Bağlı Dış Kaynak Kullanımı; Ön Ofis Dış Kaynak Kullanımı; Görev Odaklı Dış Kaynak Kullanımı; Almanya İçinde Sipariş Kabulü; ACD Sistemi; Dialer;... ...
Almanya, Vaterstetten
...Acil Hat/Hizmet Telefonu; Sipariş/İşlem Kabulü; Aktif Telefon Satışı; Yardım Masası; Faks Bağlantısı; Çağrı Merkezi Yazılımı; Şikayet Yönetimi; Yanıt İşleme; Adres Kalite Kontrolü; Yeni Müşteri Kazanımı; Randevu Ayarlama; Eski Müşterilerin Aktif Hale Getirilmesi; Tam Dış Kaynak Kullanımı; Almanya İçinde Sipariş Kabulü; ACD Sistemi; E-posta Bağlantısı; CTI...
...Acil Hat/Hizmet Telefonu; Sipariş/İşlem Kabulü; Aktif Telefon Satışı; Yardım Masası; Kapasiteye Bağlı Dış Kaynak Kullanımı; Yakın Çevrede Sipariş Kabulü; Bavyera İçinde Sipariş Kabulü; İnternet Telefonu; Faks Bağlantısı; Çağrı Merkezi Yazılımı; Şikayet Yönetimi; Yanıt İşleme; Adres Kalite Kontrolü; Yeni Müşteri Kazanımı; Randevu Ayarlama; Eski Müşterilerin Aktif Hale Getirilmesi; ACD Sistemi; Dialer;...
...Acil Hat/Hizmet Telefonu; Sipariş/İşlem Kabulü; Aktif Telefon Satışı; Yardım Masası; Kapasiteye Bağlı Dış Kaynak Kullanımı; Faks Bağlantısı; Çağrı Merkezi Yazılımı; Şikayet Yönetimi; Yanıt İşleme; Dünya Genelinde Sipariş Kabulü; Adres Kalite Kontrolü; Yeni Müşteri Kazanımı; Randevu Ayarlama; Eski Müşterilerin Aktif Hale Getirilmesi; Tam Dış Kaynak Kullanımı; Zaman Bağlı Dış Kaynak Kullanımı; Ön Ofis Dış Kaynak Kullanımı;... Potansiyel Müşteri Oluşturma; Telepazarlama; Tele Satış; Gelen Çağrılar; Giden Çağrılar; Çağrı Merkezi; Çağrı Merkezi; Danışmanlık; Eğitim; Satış;...
Almanya, Langenfeld
...- Sunucu bakımı ve veri merkezimizde kapasite sağlama, - Hotline, yardım masası vb. dahil olmak üzere tam IT yapıların dış kaynak kullanımı, - Eğitim ve kursların gerçekleştirilmesi, - Destek yardım masamız ve saha ekibimiz aracılığıyla müşteri desteği.
Almanya, Nürnberg
NETWAYS GmbH, 12 yılı aşkın süredir şirketlere karmaşık, heterojen IT ortamlarının yönetiminde destek vermektedir. Sunulan çözümler ve Linux ile Açık Kaynak araçlar temelinde sağlanan yüksek kaliteli hizmetler, ağların, sunucuların ve uygulamaların kesintisiz çalışmasını sağlamaktadır. Sunulan çözümler arasında Nagios ile Erişim ve Performans İzleme, Request Tracker ile Yardım Masası sistemleri...
... müşteri oluşturma; Potansiyel müşteri yönetimi; Randevu ayarlama ve satış yönetimi; Katılımcı etkinleştirme; E-posta ve arama motoru pazarlaması; Veri tabanı hizmetleri ve CRM; Hizmet hatları; Yardım Masası; Çağrı Merkezi Danışmanlığı; Alman pazarında doğrudan pazarlama alanında sabit bir oyuncu; Operasyonel satış desteği; Entegre çözümlerimiz geleneksel çağrı merkezi/doğrudan pazarlama yaklaşımının çok ötesine geçiyor; Yenilikçi pazarlama karışımı önemli, hissedilir bir katma değer sunuyor.
...Acil Hat/Hizmet Telefonu; Sipariş/İşlem Kabulü; Aktif Telefon Satışı; Yardım Masası; Kapasiteye Bağlı Dış Kaynak Kullanımı; İnternet Telefonu; Faks Bağlantısı; Çağrı Merkezi Yazılımı; Şikayet Yönetimi; Yanıt İşleme; Adres Kalite Kontrolü; Yeni Müşteri Kazanımı; Randevu Ayarlama; Eski Müşterilerin Aktif Hale Getirilmesi; Tam Dış Kaynak Kullanımı; Zaman Bağlı Dış Kaynak Kullanımı; Görev Odaklı Dış Kaynak Kullanımı;...
... boyutuna kadar iş parçaları için lazer kesim makinesi, Cromaprint baskı sistemi, Akrilik Cam, PETG, Kompozit Malzemeler, Alüminyum veya Mineral Malzemelerin Baskısı, Kesim, Yapıştırma, Kaynak, Döküm, Kumlama, Boyama, Plastiklerin Baskısı, Plastiklerin diğer malzemelerle birlikte işlenmesi, Plastik Panel Üretimi Tasarım Paneli, Çok Fonksiyonlu Kayar Kapı Sistemi, Aydınlatma Teknolojisi, Işık Paneli, Işık Duvarı, Işık Masası. tasarım paneli, ekstrüde, mat, PETG, PMMA, Yüzey kaplama, Plastik filmler, LED, Polimetilmetakrilat, Polietilen...
Almanya, Großaitingen
Kaynak ve sıkıştırma masaları, Sistem 28 ve Sistem 16; S4 masası için iki farklı sistem varyasyonu: 16 mm delik aralığı ile, 28 mm delik aralığı ile; Temel versiyonlar; farklı boyutlarda birçok başka versiyon Modüler 3D hassas sıkıştırma sistemi, yüksek hassasiyetli kaynak üzerine odaklanmıştır.
... Veritabanları Oluşturma, Klinik Araştırmalar, Araştırma Merkezleri ve Araştırma Hastalarının İstihdamı, Pazar Araştırması. Sağlık, İlaç ve Tıbbi Teknoloji alanlarındaki şirketler için iletişim ve danışmanlık hizmeti sağlayıcısı olarak, sağlık sektörü içinde karmaşık ve zorlu satış ve pazarlama stratejileri için sizinle iletişimdeyiz. Konseptlerin geliştirilmesi ve uygulanmasında size danışmanlık yapıyoruz; yani MEDITEL, Müşteri Süreç Destekleri ile, müşteri iletişiminizin bazı kısımlarını veya bir dış kaynak olarak tam müşteri değer yaratım zincirini üstlenmektedir.
Almanya, Weiden i.d.OPf
...İş Modeli: eBusiness, Çağrı Merkezi, Lojistik Dağıtım & Pazarlama. Ayrıntılı olarak: Acil Hat/Hizmet Telefonu; teknik hizmet hattı; sipariş/başvuru kabulü; Yardım Masası; kapasiteye bağlı dış kaynak kullanımı; Avrupa genelinde sipariş kabulü; yakın çevrede sipariş kabulü; Bavyera içinde sipariş kabulü; Faks bağlantısı; Çağrı Merkezi Yazılımı; Yanıt işleme; dünya genelinde sipariş kabulü; adres...
...Acil Hat/Hizmet Telefonu; Aktif Telefon Satışı; Yardım Masası; Kapasiteye Bağlı Dış Kaynak Kullanımı; Faks Bağlantısı; Çağrı Merkezi Yazılımı; Şikayet Yönetimi; Yanıt İşleme; Adres Kalite Kontrolü; Yeni Müşteri Kazanımı; Randevu Ayarlama; Eski Müşterilerin Aktif Hale Getirilmesi; Tam Dış Kaynak Kullanımı; Zaman Bağlı Dış Kaynak Kullanımı; Ön Ofis Dış Kaynak Kullanımı; Görev Odaklı Dış Kaynak Kullanımı; ACD Sistemi;...

europages uygulaması burada!

Gelişmiş sağlayıcı arama aracımızı kullanın veya alıcılar için yeni europages uygulamasıyla hareket halindeyken sorularınızı oluşturun.

App Store'dan indir

App StoreGoogle Play