...SatışSonrasıHizmet alanında, birlikte geliştirilmiş bir iade yönetimi konsepti ile öne çıkıyoruz.
Her iade, sistemde ilgili iade nedeni ile kaydedilmektedir. İade edilen ürünler, ürünlerin stoklara geri alınıp alınmayacağına veya imha edilip edilmeyeceğine karar vermek için titiz bir incelemeye tabi tutulmaktadır. Bu süreçte, ürün hareketleri ve şikayet nedenleri hakkında kesintisiz bir bilgi...
... ambalajlama gereksinimlerine göre ambalajlama ve etiketleme. Manuel ve makine ile özel ambalajlama. Özel etiketleme. KLT konteyner yönetimi - kendi taşıma/depolama kutularınızda işleme ve gönderim mümkündür.
Küçük miktar işleme:
Bir adetlik manuel kaplama mümkündür.
Özelleştirilmiş problem çözümleri:
"Problemler için uygun çözümler buluyoruz. Bizimle iletişime geçin!"
Seri üretimle birlikte kalite kontrolleri:
Görüşme sonrası, seri üretimle birlikte kalite kontrolleri yapabiliriz, örneğin.
... düzeltilir. Şirketimizin teknik uzmanlığı ve satışsonrasıhizmet konusundaki yetkinliği, BVS Industrie-Elektronik GmbH'nın endüstriyel elektronik bakımında sektörün önde gelenlerinden biri olmasından kaynaklanan on yıllara dayanan onarım deneyimine dayanmaktadır.
...Sistemler & Modüller
SMS, buharlaşma, kurutma ve membran uygulamaları için tam sistemler ve modüller tasarlar, üretir ve tedarik eder.
Tedarik kapsamımız şunları içerir:
- danışmanlık / fizibilite çalışmaları
- pilot testler
- süreç tasarımı
- tesis mühendisliği
- proje yönetimi
- satın alma / üretim / teslimat
- montaj / kurulum
- devreye alma
- satışsonrasıhizmet
Ön montajlı Modüller
SMS...
...Alman İletişim Kişileri
Çinli Proje Yöneticileri/Mühendisleri
Şenzhen/Çin'de Alet İmalatı
Niederkassel'de Alet Son İşlemesi
Alman ve Çinli İletişim Kişileri ile Proje Yönetimi
Alet imalat sürecinin haftalık güncellemeleri
Kendi teknik laboratuvarımızda seri koşullarda alet testi
Alman proje ekibi tarafından Almanya'da satışsonrası yönetim
Proje Yönetimi: Almanya ve Çin
SatışSonrasıHizmet: Almanya'da alet imalatında tasarım değişiklikleri/şikayetler...
...EcholoN ile DIN SPEC 77224'e göre Hizmet Mükemmelliği
Müşteri ile teması olan her işletme, bir şekilde müşteri hizmeti veya "SatışSonrası Yönetim" yürütmektedir. Burada, müşterilerin satın alma sonrasında telefon, mektup, faks, e-posta, mesajlaşma uygulamaları (örneğin WhatsApp, Signal vb.), sohbet ve yerinde destek ile nasıl karşılandığı kastedilmektedir. Ayrıca, satın alınan cihazların, sistemlerin, makinelerin ve tesislerin devreye alınması (veya uygulanması) ile bakım ve onarım hizmetleri de müşteri hizmetleri ve müşteri desteği kapsamına girmektedir.
...Satış, proje yönetimi, süreç yönetimi: VISIO 24 ihtiyaç ve trend analizleri, şirketinizin nereye gittiğini tam olarak gösterir.
Şirket hedefleri
Yönlendirme ve pazar konumlandırması
Üretim ve ciro potansiyeli
İstenilen müşteriler
Yeni hedef pazarlar/sektörler/pazar açılımı/dönüşüm
Sipariş büyüklükleri ve sipariş potansiyeli
Satış süreçleri teklif/sipariş/müşteri bağlılığı/sonrasıhizmet
Müşteri bağlılığı ve müşteri geliştirme için hizmet sistemleri
Almanya: Almanya...
... kontrol edilmiş ve paketlenmiş bir ürün sunuyoruz.
Performansımızın bir örneği, sadece iki ay içinde tıbbi MNS maskeleri ve FFP2 maskeleri için bir maske üretim hattının gerçekleştirilmesidir.
Hayat Boyu Tek Ortak
- Konsept geliştirme, mühendislik
- Üretim, montaj
- Kalite, proje yönetimi
- Satışsonrasıhizmet...
... rekabetçilik sağlar. İster makine ve tesis inşaatı, ister cihaz ve aparat inşaatı, ister araç inşaatı veya tedarik endüstrisi olsun: ERP çözümü size destek olur
• Müşteri ve sipariş spesifik üretim
• Tekil montaj grupları ve seri parçaların tasarımı ve üretimi
• Büyük tesislerin geliştirilmesi, tasarımı ve inşası projeleri olarak
• Küçük seri montajı
• Prototip üretimi
• Alt yüklenicilerin yönetimi
• Satışsonrasıhizmet
• Teknik müşteri hizmetleri...
... mühendisliği faaliyetleri:
- Kabul ve kontrol
- Temel ve detay mühendisliği
- Fizibilite çalışması
- Dinamik ve statik, lineer ve non-lineer analizler
- Lojistik analistler ve üretim düzeninin belirlenmesi
- Mekanik ve kontrol teknolojisi konsept geliştirme
- Risk analizleri ve CE değerlendirmesi
- Hasar incelemesi
- Anahtar teslim teslimat
- Uygulama desteği, test, devreye alma ve satışsonrasıhizmet
- Yorgunluk ve stabilite hesaplamaları...
...sensör ve kamera teknolojileri alanında tanınmış partnerlerin bileşenlerini entegre ediyoruz.
Proje başlangıcından tesisin devreye alınmasına kadar kapsamlı bir proje yönetimi sunuyoruz – bu süreçte avantajınız, tüm proje aşamaları boyunca belirli bir iletişim noktanızın olmasıdır.
Optimal şekilde eğitilmiş servis personelimiz sayesinde kapsamlı bir satışsonrasıhizmet sunuyoruz. İhtiyaçlarınızı ve taleplerinizi karşılayan özel bir SLA oluşturmak için memnuniyetle çalışıyoruz.
Daha fazla bilgi için www.bb-automation.com adresini ziyaret edebilirsiniz.
... gerçekleştiriyoruz. Sektörünüze özel kendi uzman montaj ekiplerimizle, taşınmanın planlaması ve proje yönetimi dahil olmak üzere toplam sorumluluğu üstleniyoruz. Hizmet, proje tamamlandıktan sonra size birçok satışsonrasıhizmet sunuyoruz: NMI-teknik uzmanı/Hotline, Backoffice/hizmet koordinasyonu.
...örneğin VdTÜV Druck 100, basınçlı ekipman yönetmeliği, gaz cihazları yönetmeliği, ATEX yönetmeliği gibi.
Güvenlikle ilgili süreçler için ürün seçimi dikkatlice yapılmalıdır. PINTER'ın satış ekibi ve şubeleri, ister perakendeci, ister dağıtıcı, ister son kullanıcı olun, doğru ürünün seçilmesinde size destek olmaktadır. Satışsonrası da PINTER, tüm sorularınız için yanınızdadır.
... sağlayıcısı olarak GBS, Bayreuth'taki modern makine parkı ve deneyimli çalışanlarıyla, bir elektronik/mekatronik ürünün ürün fikrinden üretime ve ardından satışsonrası hizmetine kadar tüm değer zincirini kapsamaktadır. Farklı sektörlerden gelen müşteriler için şirketin çalışanları, satın alma (aynı zamanda Obsolescence-Management), geliştirme, hizmet ve lojistik alanlarında ek hizmetler sunmaktadır. GBS...
...Belgeler, teknik | SatışSonrasıYönetimi | Kullanım Kılavuzları | Bilgi Teknolojisi | BT Projeleri | Makine Kılavuzları | Bonus Kategorileri | Nitelikli İşçi Kiralama | Yedek Parça Temini | Danışmanlık | Bilgi Teknolojisi Danışmanlığı | BT Hizmetleri | Yedek Parça Katalog Belgeleri, müşteri özel | İş Süreci Analizleri | Teknik İllüstrasyonlar | İnternet Hizmetleri | Yedek Parça Katalogları | Veritabanlarından Katalog Oluşturma (Database-Publishing) | Montaj Kılavuzları | Proje Kontrolü | Proje Yönetimi | Süreç İyileştirme | Yazılım Danışmanlığı | Teknik Editörlük...
... oluşmaktadır.
2003 yılından beri LEUSCH GmbH, merkezi Frankfurt am Main'de bulunan uluslararası SAMSON AG'ye bağlıdır. Bu sayede, satış ve satışsonrasıhizmet dünya genelinde sağlanmaktadır.
ISO 9001 & CE
Ürünlerimize yönelik yüksek kalite gereksinimlerini sağlamak için, geliştirme ve üretim süreçlerimiz ISO 9001:2008, HP 0 / TRD 201 veya TRB 801, No. 45 ve DGRL No. 97/23/EC kalite güvence sistemine dayanmaktadır.
... (Danışmanlık, Tasarım, Prototip üretimi, Aparatlar, Programlama, Seri geliştirme)
2. Üretim (Malzeme ve parti büyüklüğüne bağımsız CNC seri üretim (Frezleme, Tornalama), Özel süreçler, Montaj, Kalite yönetimi)
3. Hizmet (Proje yönetimi, Planlama, Satın alma / Parça temini, Tedarikçi yönetimi, Belgelendirme, Lojistik, Satışsonrasıhizmet)
Biersack aşağıdaki sertifikalara sahiptir:
ISO 9001, ISO 14001...
... ilgili pazarlama faaliyetlerinin tamamen yürütülmesi
Ahşap ve oluklu mukavvadan tek kullanımlık paletler
Ambalaj ve yardımcı malzemeler yalnızca müşteri taleplerine göre, "Tam Hizmet" düşüncesine uygun olarak sunulmaktadır.
Size güven ve bilgi birikimi sunuyoruz:
Siparişlerinizin doğru ve hızlı bir şekilde yerine getirilmesi
Oluklu mukavva üretimi, sıkışıklık durumlarında < 72 saat içinde
günlük koşullarda (mutabakat sonrası)
ambalaj geliştirme
ürünleriniz için ambalaj çözümleri
Just in time - teslimatlar
stok yönetimi
lojistik konseptleri yerinde
isteğe bağlı 24 saat hotline...
... teknik-ekonomik elmas aletleri geliştiriyoruz.
HİZMET:
Danışmanlık:
Teknik danışmanlık / İşleme önerileri / Kullanım desteği
Proje yönetimi:
İşleme çözümleri / Alet teknolojisi ve dokümantasyon
Satışsonrasıhizmet:
Ürün desteği ve üretim optimizasyonu / Alet yenileme
Konvansiyonel, NC, CNC freze makineleri, torna makineleri, taşlama makineleri ve endüstriyel robotlar için aletler...
Allpress Ries Service ve Dağıtım GmbH,
bir yandan müşterilere atık yönetimi için cihazların temininde danışmanlık yapan, diğer yandan satışsonrası müşteri hizmetlerini tam anlamıyla sürdüren bir şirket olarak kendini tanımlamaktadır.
Ürünlerimize olan inancımız tam. Dayanıklılığı, profesyonel bakım ile garanti ediyoruz. Bu nedenle, cihazların bakımını içeren kaza önleme yönetmeliklerinin (UVV...
... ortaklarımızla birlikte uzun vadeli ve sinerjik bir ilişki kurmayı hedefliyoruz.
Proje Yönetimi:
Sizin için geçerli standartlara uygun standart test cihazları sağlıyoruz, özel uygulamaları talebinize göre üretiyoruz ve tam laboratuvar ekipmanlarının planlaması, teslimatı ve devreye alınması süreçlerini üstlenme kapasitesine sahibiz.
SatışSonrasıHizmet:
Tüm test cihazlarımız için kalibrasyon, bakım ve onarım hizmetlerini sunmamız bizim için bir zorunluluktur. Size kapsamlı ve maliyet etkin bir bakım sözleşmesi sunmaktan memnuniyet duyarız.
...200'den fazla Avrupa ve kısmen Asya menşeli makine ile donatılmıştır; bu sayede numune üretiminden seri üretime kadar tüm müşteri taleplerini karşılayabiliyoruz. Almanya'daki şube, nitelikli personeli ile son 5 yıldır ağırlıklı olarak Avrupa bölgesindeki müşterilere hizmet vermektedir. Talep aşamasından teklif oluşturma, üretilebilirlik analizleri, MoldFlow'lar, proje yönetimi ve satışsonrası hizmete kadar kapsamlı bir destek sunuyoruz. Müşteri talebine bağlı olarak, siparişiniz Almanya'daki GmbH'mizde veya doğrudan Çin, Xiamen'deki fabrikamızda verilebilir.
Geniş bir yüksek kaliteli standart ürün yelpazesinin yanı sıra, özel yapılar alanında özel bir uzmanlığımız bulunmaktadır. Belirli ve kişisel uygulama durumlarının bireysel yapılandırılması ve kapsamlı danışmanlık hizmetleri bizim güçlü yönlerimizdir. Bir cihazın üretiminde müşteri taleplerinin yerine getirilmesi ve müşteri memnuniyetine yönelik etkili bir satışsonrasıhizmet sunmak bizim için...
... kalmaz, aynı zamanda müşterilerini ürün yaşam döngüsünün tüm aşamalarında destekler: Geliştirme, Tasarım, Test, Malzeme Yönetimi, Üretim, Lojistik ve SatışSonrasıHizmet.
ISO 9001 ve ISO 13485 standartlarına dayanan optimal üretim süreçleri, montaj grupları ve elektronik bileşenlerin sürekli yüksek kalite standardını garanti eder.
straschu Endüstri Elektroniği GmbH, SMD şablon üretimi ve devre kartı üretimi konusunda da size destek olmaktadır.
... yönetimi - montaj yönetimi,
- Satışsonrasıhizmet ve üretim desteği,
- Dış proje tasarım hizmetlerinin devreye alınması,
- Konsept çalışmaları - planlama ihale süreçleri - temel mühendislik,
- Yazılım ve donanım için müşteri-fabrika standartlarının planlanması ve bakımı,
- Kullanıcı eğitimi,
- Endüstri 4.0 yazılım çözümlerinin oluşturulması.
... etmek, müşteri temas noktalarını analiz etmek, doğru müşteri iletişim kanallarını tanımlamak, hizmet, pazarlama ve satış verimliliğini artırmak, müşteri yönetimini geliştirmek, satış ve müşteri hizmetlerini optimize etmek.
Hizmetler: Sosyal Medya Hizmetleri, Telefon Satışı, Randevu Ayarlama, Ön Satış Desteği, SonrasıSatış Desteği, Posta Takibi, Adres Kalite Kontrolü, Hizmet Hattı, Ürün Danışmanlığı, Sosyal Medya Satışı, Analiz, İzleme, Topluluk Yönetimi, Sosyal Medya Yönetimi, Danışmanlık 2.0, Web Sitelerinin Optimizasyonu...
... geliştirilmesinden, proje yönetimi ve elektronik modüllerin üretimine, ardından satışsonrası hizmete kadar uzanmaktadır.
Otomotiv, telekomünikasyon, tüketici elektroniği, endüstriyel elektronik ile tıbbi ve ölçüm cihazları alanlarında tanınmış ulusal ve uluslararası şirketler, Katek ürünlerinin hassasiyetine ve yüksek frekans elektroniğindeki uzmanlığına güvenmektedir.
En yüksek kalite ve uygulanan sıfır hata felsefesi, KATEK grubuna 30 yıldır EMS pazarında üst düzey bir konum sağlamaktadır.
... belirliyoruz.
Proje yönetimi desteği. Çin'de, 10 yıldan fazla süredir kalıplar inşa eden ortaklarımız aracılığıyla sürekli olarak temsil edilmekteyiz. Çinli kalıp üreticileriyle ve Çin kültürüyle uzun yıllara dayanan deneyimimiz sayesinde, kalitenin talep edilen standartlara uygun olmasını garanti edebiliriz.
Satışsonrası optimizasyon ve onarım. Bizim için sipariş, gönderimle bitmez. Siz memnun kalana kadar biz de memnun değiliz. Satışsonrasıhizmet için deneyimli bir Alman kalıp ustasıyla işbirliği yapıyoruz.
Dışa Dönük: Ürünlerinizin ve hizmetlerinizin sunumu ve satışı; Çok aşamalı kampanyalar; Etkinliklere, fuarlara vb. davetiyeler; Takip eylemleri, örneğin e-posta gönderimlerinden sonra; Adres nitelendirmesi; Müşteri memnuniyeti anketleri; Müşteri hizmetleri; Yeni müşteri kazanımı; İptal eden müşterilerin geri kazanımı; Randevu ayarlama; Potansiyel müşteri oluşturma, İçe Dönük: Satışsonrasıhizmet; Şikayet yönetimi; Sipariş kabulü; Satış iç hizmetleri; Ofis hizmetleri; Telefon numarası araştırması İçe Dönük, Dışa Dönük, Potansiyel müşteri oluşturma, Uzman bilgi yayınları, Telefon satış...