Belçika, Jumet
...Ceres, B2B randevu alma konusunda uzmanlaşmış bir çağrı merkezidir. Charleroi merkezli çağrı merkezimizin ana faaliyeti, satış temsilcileri için randevu almaktır. Ceres, sadece bir çağrı merkezi olmanın ötesinde, işinizi geliştirme ve yeni müşteriler kazanma konusunda size destek olur. Randevu alma konusunda uzman bir çağrı merkezi olmanın yanı sıra, Ceres ayrıca anketler ve araştırmalar, pazar araştırmaları, telefonla takip, tele satış, e-posta takibi gibi konularda da size yardımcı olacaktır... B2B randevu alma, tele satış ve e-posta takibi ile ilgileniyoruz.
Belçika, Tielt
...AXON, şirketler ve hizmetler için çeşitli alanlarda özelleştirilmiş çözümler sunan değer odaklı ve esnek bir iş iletişim merkezidir: ◾24/7 telefon hizmeti ve yönlendirme ◾tele-pazarlama ◾emlak ofisi ◾çevrimiçi takvim yönetimi İşletmenizin, şirketinizin veya hizmetinizin her zaman ve özellikle çalışma saatleriniz dışında da ulaşılabilir olmasını sağlamak için Axon yanınızdadır. Pazarlarınızı...
Belçika, Bruxelles
...Ebos, Belçika'nın en büyük basın grubu olan Rossel grubuna ait bir tele-pazarlama şirketidir. Organizasyonumuz, Belçika'daki genel merkezden yönetilmektedir ve Avrupa genelinde pazarlama operasyonlarını yürütmek için çok dilli birçok çalışana sahiptir. Motivasyonları, uzmanlığımız ve yüksek teknoloji ekipmanlarımız sayesinde, E-Bos, dünya genelinde her gün çok sayıda gelen ve giden çağrıyı işleme kapasitesine sahiptir. Ebos, her sektörden her türlü işletmeye destek ve ticari pazarlama uzmanlığı sunarak, ihtiyaçlarınıza mükemmel şekilde uyan özel bir hizmet sunmaktadır.
Belçika, Bruxelles
...müşteri hizmetleri için denetim ve optimizasyon çözümleri, çağrı merkezlerine özel teknolojilerin sağlanması, yeni potansiyel müşterilerin kazanılması için tele-pazarlama kampanyaları, tamamen veya kısmen dış kaynak kullanımı, evden çalışma (homeshoring), iletişim merkezi ajanları ve süpervizörleri için ileri düzey eğitimler.
Belçika, Liege
Faaliyet gösterdiğimiz tele-pazarlama sektörü, son 10 yılda önemli bir büyüme gösteren yoğun bir rekabete tabidir. Bu rekabet ve her ne olursa olsun müşteri arayışı, insan kaynakları yönetiminde ve müşteri hizmetlerinin kalitesinde sapmalara yol açmıştır. Bu nedenle, çağrı merkezi sektörünün hem çalışanlarımız hem de müşterilerimiz için zenginlik yaratma kaynağı olabileceğini göstermek amacıyla...
Belçika, Liege
...Çağrı merkezi: 30 yılı aşkın süredir telefon çağrılarını alma konusunda uzmanlaşmış bir çağrı merkezi. Captel, yaklaşık 500 müşterinin çağrılarını yönetmektedir: şirketler, KOBİ'ler, serbest meslek sahipleri. Yeni sektör: Tele-pazarlama, çağrı yapma: satış temsilcileri için randevu alma vb.
Bu arama terimi için popüler ülkeler

europages uygulaması burada!

Gelişmiş sağlayıcı arama aracımızı kullanın veya alıcılar için yeni europages uygulamasıyla hareket halindeyken sorularınızı oluşturun.

App Store'dan indir

App StoreGoogle Play