Fransa, Paris
...Wishibam'ın Veri Merkezi, tüm verilerinizi fırsatlara dönüştürüyor. Tüm dağıtım kanallarınızdan gelen verileri bağlayıp birleştiren, fiziksel ve dijital satışların entegre analizini sağlayan ve Müşteri Verisi'nin tam bir uzlaştırmasını mümkün kılan kapsamlı bir veri yönetimi çözümü ile çok kanallı stratejinizin etkinliğini en üst düzeye çıkarın. Tüm verilerinizi tek bir yerde yönetin; sistemimiz...
Fransa, Neuilly Plaisance
...Tasarım Düşüncesi yaklaşımımız, müşterilerimizin gerçek ihtiyaçlarına daha yakın olmamızı sağlayan 'Kullanıcı Merkezli' bir yetenek kazandırıyor. Bunun için grafik kolaylaştırma çözümleri ve ürünlerin fikir aşamasındaki ana adımların uyumunu sağlamak için çözümler geliştirdik. Yaratıcılığımız, müşteri deneyimi ile test edilmeye hazır yeni kavramların ortaya çıkmasını teşvik ediyor.
Fransa, Le Mans
...Dışarıya görev devretmek için bir hizmet sağlayıcı seçmek her zaman kolay değildir. 23 yıllık müşteri ilişkileri ve veri yönetimi deneyimi ile Médiphone, internet arka ofis yönetimi görevlerinizi yerine getirmek için gerekli ve nitelikli kaynaklara sahiptir. Web sitenizi dinamik hale getirmenize yardımcı olabiliriz. Sitenizin düzgün çalışmasını sağlamak için gerekli tüm güncellemeleri biz üstleniyoruz.
Fransa, Mandelieu-La Napoule
... yönetimi, yardım, otomatik güncelleme vb. Tablet, aynı kabinde tüm xBlack, xRed, xGreen işlem modüllerine erişim sağlar ve son derece basit bir kullanım ile deneyimi eğlenceli hale getirir. En gelişmiş versiyonunda, xBlue, birden fazla kas grubunda eşzamanlı ve seçici olarak çalışmayı sağlayan zamanlama ile çoklama özelliğine sahip 3 H jeneratörü ile donatılmıştır veya aynı anda üç farklı eylem gerçekleştirebilir: kas tonlama, kan dolaşımını uyarma ve lenfatik sistemi uyarma.
Fransa, Torcy
... müşterilerimizi memnun etmek için kaliteli hizmetler sunuyoruz. Hizmetlerimiz: – Mobilyanın kabulü ve kontrolü – Mobilyaların tamamen güvenli bir alanda depolanması – Sipariş ve stok yönetimi – Mobilyaların taşınması ve teslimatı – Mobilyaların montajı/demontajı – Eski ürünün geri alınması – Müşterilerden ödeme tahsilatı – Asansör kiralama – İade ve müşteri hizmetleri yönetimi Geleneksel değerlere...
... hizmetlerimizin yanı sıra, son mil hizmeti de sunuyoruz. Dağıtım ağımız ve stratejik ortaklıklarımız sayesinde, müşterinin nihai adresine hızlı ve etkili bir teslimat sağlıyoruz. Bu teklif, sipariş hazırlamadan nihai teslimata kadar mükemmel bir müşteri deneyimi garanti ederek e-ticaret şirketlerinin rekabetçiliğini artırmaktadır. GLOBAL STORE AND LOGISTIQUE, ayrıca depolama, ortak paketleme, boşaltma...
Fransa, Saint Herblain
...1993 yılında kurulan dijital hizmetler şirketi ASI, kamu ve özel kuruluşların, KOBİ'lerin ve Büyük Grupların dijital dönüşüm süreçlerinde 4 ana uzmanlık alanı aracılığıyla destek sağlamaktadır: Müşteri İlişkileri Dönüşümü: CRM & Pazarlama Araçları / Müşteri Deneyimi / İş Verisi Değeri Kolektif Zeka: İç İletişim / İşbirlikçi & Sosyal / Süreçlerin Dijitalleştirilmesi / Bilgi Yönetimi & İnovasyon...
Fransa, Paris
... 27001, RSSI, proje yönetimi). Danışmanlarının deneyimi ve çok disiplinliliği ile birlikte, birçok müşteri üzerinde test edilmiş titiz bir metodoloji, RGPD uyumluluğunuzun optimal koşullarda kurulmasını ve sürdürülmesini garanti eder. #RGPD #DPOdışsour #GDPR...
Fransa, Mâcon
...1992 yılından bu yana, ACCORD DIFFUSION, çeşitli müşteri ihtiyaçlarına yanıt olarak elektrik ve aydınlatma ekipmanları/çözümlerinin dağıtımı ve tasarımı konusunda uzmanlaşmıştır. 22 yıllık deneyimi ve birçok ortakla (Teco, Elko, Tehnoplast, Emas…) olan yakın işbirliği ile, mühendislik büromuz size hızlı bir şekilde erişilebilen, geniş ve gelişen bir teklif sunmaktadır; 1600 m²'lik stok alanımız...
Fransa, Paris
...min&max, kalite memnuniyeti ve müşteri memnuniyetinin proaktif yönetimi konusunda uzmanlaşmış bir şirkettir. Yenilikçi startup pazarının önemli aktörleri tarafından desteklenen min&max, müşteri deneyimi ile ilgili tüm ilgili verileri kullanarak, memnuniyetsizliğin öngörülmesine dayanan özgün yaklaşımıyla farklılaşmaktadır. Bu sayede memnuniyetsizlik en erken aşamada tespit edilmekte, hızlı bir...
... İnsani faktör, bizim için gerçek bir katma değerdir. Samimiyet, dinleme, müşteri ilişkilerinin yönetimi, sunulan ürünlerin kalitesiyle ayrılmaz bir bütünlük oluşturur. Deneyimi ve geçmişiyle güçlü olan şirket, bugün yeni bir dinamizmle gelişimine devam etmektedir. Yeni çalışma yöntemleri ve yeni iş yapma şekilleri, teknolojik ve çevresel değişimlerle bağlantılı olarak yeni müdahale alanlarına açılmak için hayata geçirilmektedir. Şirketin Avrupa'nın dört bir yanından satın aldığı ürünler, yerel üretimi artırarak bölgesel ve çevresel bir meydan okuma haline gelmektedir.
Fransa, Jouy En Josas
...MMCall Fransa, müşteri deneyimini ve işletmenizdeki farklı çalışanlar arasındaki ilişkiyi geliştirmeye yönelik iletişim ve bekleme yönetimi çözümleri sunan bir şirkettir. 2013 yılında Jean-Marie LESPIAUCQ tarafından kurulan bu şirket, Fransa ve Belçika'da MMCall grubunu temsil etmekte ve Amerika, Asya ve Afrika kıtalarında bulunan diğer MMCall iştirakleri ile yakın işbirliği yapmaktadır. Deneyimi ve otelcilik, restoran, inşaat, sağlık ve lojistik gibi birçok alandaki varlığı ile MMCall, yenilikçi ve sağlam çözümler sayesinde işletmenizin verimliliğini artırmaya odaklanmaktadır.
Bu arama terimi için popüler ülkeler

europages uygulaması burada!

Gelişmiş sağlayıcı arama aracımızı kullanın veya alıcılar için yeni europages uygulamasıyla hareket halindeyken sorularınızı oluşturun.

App Store'dan indir

App StoreGoogle Play