...AUBERON TECHNOLOGIES'in Ticari Servisi, olağanüstü müşteri desteği ve iş ihtiyaçlarınıza uygun kişiselleştirilmiş çözümler sunmaya adanmıştır. Ürünlerimiz hakkında bilgi arıyorsanız, bir sipariş için yardım gerekiyorsa veya özel bir teklif istiyorsanız, ticari ekibimiz size yardımcı olmak için burada. Müşteri odaklı bir yaklaşım ve sektördeki derin uzmanlık ile, size sorunsuz ve tatmin edici bir alışveriş deneyimi sunma taahhüdünde bulunuyoruz. Alışveriş yolculuğunuzun her aşamasında size rehberlik etmesi için ticari hizmetimize güvenin.
Fransa, Saint-Cézaire-Sur-Siagne
... müşterilerimize huzur veriyoruz. Aynı zamanda, ADV ekibimiz, her talebin hızlı ve etkili bir şekilde işlenmesini sağlayarak müşteri ilişkilerini profesyonellikle ve hızlı bir şekilde yönetmektedir. Sipariş yönetimi ve müşteri hizmetleri konusundaki uzmanlıkları, tedarik zincirini optimize etmek isteyen her işletme için değerli ortaklar olmalarını sağlıyor. Her aşamada olağanüstü bir müşteri deneyimi garanti etmek için lojistik ve ADV hizmetimize güvenin.
Fransa, Neuilly Plaisance
...Tasarım Düşüncesi yaklaşımımız, müşterilerimizin gerçek ihtiyaçlarına daha yakın olmamızı sağlayan 'Kullanıcı Merkezli' bir yetenek kazandırıyor. Bunun için grafik kolaylaştırma çözümleri ve ürünlerin fikir aşamasındaki ana adımların uyumunu sağlamak için çözümler geliştirdik. Yaratıcılığımız, müşteri deneyimi ile test edilmeye hazır yeni kavramların ortaya çıkmasını teşvik ediyor.
Fransa, Paris
...Wishibam'ın Veri Merkezi, tüm verilerinizi fırsatlara dönüştürüyor. Tüm dağıtım kanallarınızdan gelen verileri bağlayıp birleştiren, fiziksel ve dijital satışların entegre analizini sağlayan ve Müşteri Verisi'nin tam bir uzlaştırmasını mümkün kılan kapsamlı bir veri yönetimi çözümü ile çok kanallı stratejinizin etkinliğini en üst düzeye çıkarın. Tüm verilerinizi tek bir yerde yönetin; sistemimiz...
Fransa, Le Mans
...Dışarıya görev devretmek için bir hizmet sağlayıcı seçmek her zaman kolay değildir. 23 yıllık müşteri ilişkileri ve veri yönetimi deneyimi ile Médiphone, internet arka ofis yönetimi görevlerinizi yerine getirmek için gerekli ve nitelikli kaynaklara sahiptir. Web sitenizi dinamik hale getirmenize yardımcı olabiliriz. Sitenizin düzgün çalışmasını sağlamak için gerekli tüm güncellemeleri biz üstleniyoruz.
Fransa, Mandelieu-La Napoule
... yönetimi, yardım, otomatik güncelleme vb. Tablet, aynı kabinde tüm xBlack, xRed, xGreen işlem modüllerine erişim sağlar ve son derece basit bir kullanım ile deneyimi eğlenceli hale getirir. En gelişmiş versiyonunda, xBlue, birden fazla kas grubunda eşzamanlı ve seçici olarak çalışmayı sağlayan zamanlama ile çoklama özelliğine sahip 3 H jeneratörü ile donatılmıştır veya aynı anda üç farklı eylem gerçekleştirebilir: kas tonlama, kan dolaşımını uyarma ve lenfatik sistemi uyarma.
Fransa, BERGHOLTZ
... türde kaydıraklar ve su atraksiyonları için uygun cihazların çeşitliliği, her parkın ideal ürünü bulmasını garanti eder. Uzmanlık ve Yenilik: 43 yılı aşkın deneyimle, ekibimiz teknik bilgi ve sürekli yeniliği birleştirerek en son teknolojiye sahip ürünler geliştirmektedir. Yerel Üretim ve Hızlı Yanıt: Fransa merkezli olarak, hızlı teslimat süreleri ve etkili talep yönetimi sağlıyoruz, bu da...
Fransa, Merignac
... sürede uygulamak için eğitimlidir. - Çağrı yapma Nitelikli potansiyel müşterilerle ekiplerinizi beslemek için, dosyalarınızın niteliklendirilmesi, ihtiyaçların tespiti ve randevu alınması süreçlerini üstleniyoruz. Ayrıca etkinlik hatırlatmalarınızı veya hacimsel anketlerinizi de üstleniyoruz. - Callbot Bob-le-Bot, kendi geliştirdiğimiz bir çağrı botudur. Doğal dilde telefonla diyalog kurabilen bir sohbet ajanıdır ve yapay zeka sayesinde çalışır. Bob-le-Bot, 24/7 artırılmış telefon kabulü sağlar. Etkileşimli, özelleştirilebilir, ölçülebilir ve müşteri deneyimi için ölçeklenebilir bir yapıya sahiptir.
Fransa, Chambéry
...Savoiecom, Chambéry'de bir web ajansıdır. Savoiecom ekibi, internet sitesi oluşturma, sosyal medya yönetimi, video ve fotoğraf çekimi veya sanal turlar oluşturma gibi hizmetlerle işletmelerin dijital stratejilerinde yer almaktadır. Dijital iletişim alanında 12 yılı aşkın deneyime sahip olan Savoiecom, sadece Chambéry'de bir iletişim ajansı değil; müşteri ile birlikte en iyi stratejiyi belirleyip...
Fransa, Mulhouse
... geçiş yapmayı sağlayan iki yıllık bir eğitimdir. Sunulan modüller ve dersler esasen: müşteri ve tedarikçi ilişkileri, yönetim ve hukuki kültür, PME yönetimi ve pazarlama iletişimi üzerine odaklanmaktadır. PME yönetimi BTS diploması, esasen tüm sektörlerde orta ölçekli işletmelerde çalışmayı sağlar.
Diğer Ürünler
BTS MCO staj
BTS MCO staj
Fransa, Torcy
... müşterilerimizi memnun etmek için kaliteli hizmetler sunuyoruz. Hizmetlerimiz: – Mobilyanın kabulü ve kontrolü – Mobilyaların tamamen güvenli bir alanda depolanması – Sipariş ve stok yönetimi – Mobilyaların taşınması ve teslimatı – Mobilyaların montajı/demontajı – Eski ürünün geri alınması – Müşterilerden ödeme tahsilatı – Asansör kiralama – İade ve müşteri hizmetleri yönetimi Geleneksel değerlere...
Fransa, Vannes
... sunuyoruz: - e-Ticaret b2b projeleri ve bunların özelikleri konusunda tanınmış bir uzmanlık: hesap açma, müşteri bazında fiyatlandırma, pazarlar, müşteri/iletişim yönetimi, sepete toplu ürün ekleme, farklı ödeme koşulları… - Teknik ve web pazarlama alanında çift yetkinlik ile kapsamlı bir destek. Web pazarlama hizmetlerimiz, e-Ticaret b2b ve Prestashop konusundaki çapraz uzmanlığa dayanmaktadır...
... hizmetlerimizin yanı sıra, son mil hizmeti de sunuyoruz. Dağıtım ağımız ve stratejik ortaklıklarımız sayesinde, müşterinin nihai adresine hızlı ve etkili bir teslimat sağlıyoruz. Bu teklif, sipariş hazırlamadan nihai teslimata kadar mükemmel bir müşteri deneyimi garanti ederek e-ticaret şirketlerinin rekabetçiliğini artırmaktadır. GLOBAL STORE AND LOGISTIQUE, ayrıca depolama, ortak paketleme, boşaltma...
Fransa, Montesson
... eyaletinde kurulacaktır. 2002 yılında CMRP, web barındırma alanında özel sunucuların yönetimi konusundaki uzmanlığını ve edindiği deneyimi Selfserveur adı altında sunmaya karar verir. Ocak 2004'te iki hizmet, hukuken CMRP LTD. altında birleştirilmiştir. 2008 yılında, Selfserveur tarafından geliştirilen ağ uzmanlığına dayanarak Selfone, KOBİ müşterilerine IP üzerinden telefon hizmeti sunmak amacıyla kurulmuştur. Bugün, bu farklı alanlarda etkili ve güvenli hizmetler sunmaktayız. Sayısız ortaklarımız ve sertifikalarımız, güvenilirliğimizi kanıtlamaktadır.
Fransa, Saint Herblain
...1993 yılında kurulan dijital hizmetler şirketi ASI, kamu ve özel kuruluşların, KOBİ'lerin ve Büyük Grupların dijital dönüşüm süreçlerinde 4 ana uzmanlık alanı aracılığıyla destek sağlamaktadır: Müşteri İlişkileri Dönüşümü: CRM & Pazarlama Araçları / Müşteri Deneyimi / İş Verisi Değeri Kolektif Zeka: İç İletişim / İşbirlikçi & Sosyal / Süreçlerin Dijitalleştirilmesi / Bilgi Yönetimi & İnovasyon...
Fransa, Brantôme En Périgord
... müşteri kazanımını artırmak, mevcut müşterilerin sadakatini sağlamak ve sizinle belirlenen hedefleri gerçekleştirmek için özgün ve etkili bir iletişim hayal ediyoruz. Biz, müşterileriyle el ele çalışan pazarlamacılar ve yaratıcılarız: siz. Tüm dijital faaliyetler için Pasol Interactive, 4 uzmanlık alanını bir araya getirir: - Web tasarımı - Google Ads reklamcılığı - Doğal arama motoru optimizasyonu (SEO) - Müşteri deneyimi ve müşteri ilişkileri yönetimi (CRM) Web sitesi oluşturma: ekonomik çözümlerden özel çözümlere Web çözümlerimiz, size bir...
Fransa, Paris
... 27001, RSSI, proje yönetimi). Danışmanlarının deneyimi ve çok disiplinliliği ile birlikte, birçok müşteri üzerinde test edilmiş titiz bir metodoloji, RGPD uyumluluğunuzun optimal koşullarda kurulmasını ve sürdürülmesini garanti eder. #RGPD #DPOdışsour #GDPR...
Fransa, Mâcon
...1992 yılından bu yana, ACCORD DIFFUSION, çeşitli müşteri ihtiyaçlarına yanıt olarak elektrik ve aydınlatma ekipmanları/çözümlerinin dağıtımı ve tasarımı konusunda uzmanlaşmıştır. 22 yıllık deneyimi ve birçok ortakla (Teco, Elko, Tehnoplast, Emas…) olan yakın işbirliği ile, mühendislik büromuz size hızlı bir şekilde erişilebilen, geniş ve gelişen bir teklif sunmaktadır; 1600 m²'lik stok alanımız...
Fransa, Paris
...min&max, kalite memnuniyeti ve müşteri memnuniyetinin proaktif yönetimi konusunda uzmanlaşmış bir şirkettir. Yenilikçi startup pazarının önemli aktörleri tarafından desteklenen min&max, müşteri deneyimi ile ilgili tüm ilgili verileri kullanarak, memnuniyetsizliğin öngörülmesine dayanan özgün yaklaşımıyla farklılaşmaktadır. Bu sayede memnuniyetsizlik en erken aşamada tespit edilmekte, hızlı bir...
... İnsani faktör, bizim için gerçek bir katma değerdir. Samimiyet, dinleme, müşteri ilişkilerinin yönetimi, sunulan ürünlerin kalitesiyle ayrılmaz bir bütünlük oluşturur. Deneyimi ve geçmişiyle güçlü olan şirket, bugün yeni bir dinamizmle gelişimine devam etmektedir. Yeni çalışma yöntemleri ve yeni iş yapma şekilleri, teknolojik ve çevresel değişimlerle bağlantılı olarak yeni müdahale alanlarına açılmak için hayata geçirilmektedir. Şirketin Avrupa'nın dört bir yanından satın aldığı ürünler, yerel üretimi artırarak bölgesel ve çevresel bir meydan okuma haline gelmektedir.
Fransa, Jouy En Josas
...MMCall Fransa, müşteri deneyimini ve işletmenizdeki farklı çalışanlar arasındaki ilişkiyi geliştirmeye yönelik iletişim ve bekleme yönetimi çözümleri sunan bir şirkettir. 2013 yılında Jean-Marie LESPIAUCQ tarafından kurulan bu şirket, Fransa ve Belçika'da MMCall grubunu temsil etmekte ve Amerika, Asya ve Afrika kıtalarında bulunan diğer MMCall iştirakleri ile yakın işbirliği yapmaktadır. Deneyimi ve otelcilik, restoran, inşaat, sağlık ve lojistik gibi birçok alandaki varlığı ile MMCall, yenilikçi ve sağlam çözümler sayesinde işletmenizin verimliliğini artırmaya odaklanmaktadır.

europages uygulaması burada!

Gelişmiş sağlayıcı arama aracımızı kullanın veya alıcılar için yeni europages uygulamasıyla hareket halindeyken sorularınızı oluşturun.

App Store'dan indir

App StoreGoogle Play