Fransa, Paris
...Ticari yönetiminizin verimliliğini, dış kaynaklı ADV desteğimizle en üst düzeye çıkarın. Madagaskar'da bulunan ekibimiz, kapsamlı bir hizmet sunmaktadır: sipariş takibi, müşteri yönetimi ve satış sonrası destek. Karmaşık süreçler için, yeteneklerin işe alımına katılma imkanı sunuyoruz ve onların yetkinliklerini geliştirmelerini denetliyoruz, böylece ihtiyaçlarınıza mükemmel şekilde uyum sağlayan bir hizmet sunuyoruz. Son derece rekabetçi bir maliyetle uzmanlıktan faydalanın.
...AUBERON TECHNOLOGIES'in Teknik Destek hizmeti, müşterilerimize hızlı ve etkili bir yardım sunmak için tasarlanmıştır. İster ekranınızın kurulumu için yardıma ihtiyacınız olsun, ister ürünlerimizin kullanımı hakkında tavsiyelere, isterse teknik sorunlara çözümler arıyor olun, destek ekibimiz size yardımcı olmaya hazırdır. 7/24 müşteri hizmeti ve derin teknik uzmanlık ile ekranlarınızın her zaman mükemmel çalışmasını sağlamak için kendimizi taahhüt ediyoruz. Yatırımınızın değerini maksimize etmek ve huzur içinde olmanızı sağlamak için teknik desteğimize güvenin.
Fransa, Belgentier
...Müşterimiz, markanın tüm çalışanları için sağlık kontrollerinin düzenlenmesi ve yönetimi konusundaki hizmetimizden tamamen memnun kalmıştır. Sağlık kontrollerinin dış kaynak kullanımı, zaman kazanmanın iyi bir yoludur.
Fransa, Le Mans
...Müşteri ilişkilerini geliştirmek için günümüzde birçok şirket telefon görüşmelerinin (gelen ve giden aramalar) yönetimini çağrı merkezi hizmeti veren ajanslara devretmektedir. Şu anda, bu, bir işletmenin düzgün çalışması için vazgeçilmez bir yöntem haline gelmiştir. Médiphone, projelerinize destek olmaya hazır, deneyimli bir şirkettir.
... gönderilir. - İki dilli telefon karşılaması Mükemmel derecede iki dilli olan İngilizce hosteslerimiz, yabancı muhataplarınızı aynı profesyonellikle karşılayacaktır. - Müşteri ilişkilerinin dış kaynak kullanımı › Karşılama numaraları (0.800...): Yeşil, Mavi veya İndigo bir numaranın telefon karşılamasını yönetmeyi teklif edebiliriz. Her türlü görev için bu numaraları sağlayabiliriz. Bu numaralar, şirketinizin imajını iyileştirmenize ve müşterilerinizi sadık hale getirmenize yardımcı olacaktır. › Hot Line – Teknik Destek – 1. seviye Yardım Masası: Aramalarınızın yönetimi...
...be ys ("be wise" olarak telaffuz edilir) dış kaynak hizmetleri, uluslararası be ys grubunun BPO (iş süreçleri dış kaynak kullanımı) birimidir ve kimliklerinizin ve kişisel verilerinizin yönetimi ve korunmasında uzmandır. be ys dış kaynak hizmetleri, her gün yenilikçi ve kişiselleştirilmiş çok dilli belge yönetimi ve müşteri ilişkileri yönetimi çözümleri sunmaktadır. Hassas verilerin, idari, mülk...
Fransa, Bergheim
...vizyonunuz hakkında kapsamlı bir inceleme... - Ticari Strateji ve Eylem Planı Özel ticari strateji ve eylem planı tanımı! Gücümüz, ihtiyaçlarınıza uyum sağlamak. - Dış Kaynak Kullanımı ve Ticari Destek Gelişiminizi kontrolü kaybetmeden yönetiyoruz! - Pazarlama Logo, web sitesi, broşür gibi ihtiyaçlarınız için en iyi yerel ortakları seçiyoruz... - Mesleki Eğitim İhtiyaçlarınıza uygun eğitimler, yakınınızda! OPCA tarafından desteklenme imkanı.
Fransa, Laval
...SQL Server, Oracle, MySQL, Access veritabanlarının kullanımı. UML, Merise, Merise 2 yöntemlerinin kullanımı. Bilgi teknolojileri tedarikçisi. Veritabanlarının dış kaynak kullanımı. Veri analizi ve raporlama üretimi. Ad hoc veri işleme. Heterojen veri kaynaklarının senkronizasyonu. CRM tasarımı ve kurulumu konusunda MOA/MOE danışmanlığı. Operasyonel pazarlama süreçlerinin danışmanlığı. Karar destek akışlarının kurulumu ve danışmanlığı. Üretim yönetimi konusunda danışmanlık.
Fransa, Paillencourt
ALIMA Int, 2016 yılında kurulmuş olup, Fransa, Rusya ve Bulgaristan arasındaki uluslararası ticari ilişkilerde uzmanlaşmış bir şirkettir. Hizmetleri şunlardır: - Müşteri araştırmaları - Ürün ve hizmetlerin tanıtımı - Sipariş alma ve takibi - Satın alma optimizasyonu veya dış kaynak kullanımı danışmanlığı - Fransızca, Rusça ve İngilizce yeminli tercümeler. Alima Tercüme, Rusça...
Fransa, CARAMAN
...IGREC şirketi, alacak yönetimi ve optimizasyonu konusunda uzmanlaşmıştır: - Ödeme sürelerini azaltmak için vade öncesi ve sonrası hatırlatma - Tahsilatın, mutabakatın ve müşteri veritabanının yönetimi gibi devredilmiş yönetim... Özel müdahale yöntemleri: - Müşteri portföyü ve alacak yönetim sürecinin tamamının veya bir kısmının dış kaynak kullanımı - Analiz/tanılama, eğitim, alacak yönetimi organizasyonlarının ve/veya araçlarının kurulumu ve optimizasyonuna destek - Şirket içinde uyuşmazlıkların yönetimi için yatay destek.
Bu arama terimi için popüler ülkeler

europages uygulaması burada!

Gelişmiş sağlayıcı arama aracımızı kullanın veya alıcılar için yeni europages uygulamasıyla hareket halindeyken sorularınızı oluşturun.

App Store'dan indir

App StoreGoogle Play