RDSL, 1984 yılında kurulmuş bağımsız bir aile grubudur ve Fiziksel Pazarlama alanında uzmanlaşmış 150 çalışanı bulunmaktadır. Hizmet sağlayıcı olarak, vizyonumuz lojistik, doğrudan pazarlama ve müşteri ilişkileri - CRM alanlarında en uygun çözümleri aramayı hedeflemektedir. Müşterilerimize, mailing kampanyaları, siparişlerinin alımı ve yönetimi ile gönderim süreçleri için özel hizmetler sunuyoru...
Fransa, Le Mans
...Ticari operasyonlar çerçevesinde, ekonomik büyümelerini artırmak amacıyla, şirketler genellikle ürün ve/veya hizmetlerini müşterilerine tanıtmak zorunda kalırlar. Bunu başarmak için, Médiphone gibi çağrı hizmeti sağlayıcılarına başvurabilirler. İster B2B, yani işletmeler için, ister B2C, yani bireyler için olsun, sizi FrontOffice'te temsil etmek için gerekli profesyonel araçlara sahibiz.
Fransa, Saint Quentin
GROUPA2M, gelen veya giden çağrıların dış kaynak kullanımına yönelik bir telefon platformudur: hiçbir iletişimi kaybetmemek için telefon hizmeti, pazarlama operasyonları, sekreterlik dış kaynak kullanımı, mektuplar, ... Hız, titizlik, gizlilik. 2005 yılında kurulan firmamız, uzmanlığımız ve etkili bir verimlilik ile tanınmaktadır. Müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerinizin en iyi yanıtları an...
Fransa, Vincennes Cedex
Uzmanlığımız Şirketimiz, Telekom, Ağ, Güvenlik ve daha fazlası alanlarında özelleştirilmiş teknolojik çözümlerin sağlanması, devreye alınması ve bakımı konusunda uzmanlaşmıştır. Teknik çok yönlülüğümüz, en basit kullanımlardan en karmaşık olanlara kadar ihtiyaçlarınıza uygun çözümler bulmamızı sağlıyor. Bunun için, işinizi ve onun gereksinimlerini anlamak amacıyla sizinle yakın işbirliği içinde...
Fransa, Paris
Seventic, B2B lead generation konusunda uzmanlaşmış bir pazarlama ajansıdır ve müşterilerimize projelerin tespit edilmesi ve nitelikli randevuların alınması konusunda destek olmaktadır. Hedef sektörlerinizdeki potansiyel müşterileri araştıran deneyimli SDR'lar (Satış Geliştirme Temsilcisi) sağlıyoruz + çok kanallı pazarlama kampanyalarının uygulanması. Lead edinim operasyonlarımız kapsamında, 1.
Açıklama Ekstra personel avantajlarını sunan bir hizmet sağlıyoruz. Hizmetimiz esnektir ve günlük yönetim veya idari görevlerin stresini ortadan kaldırarak ofisin düzgün çalışmasına katkıda bulunur. Şu anda birçok şirket, gelen çağrılarının yönetimini sağlamak için dış kaynak hizmetlerine başvurmaktadır. BBH, sizi memnun etmek için hazır 20'den fazla nitelikli ve çağrı alma uzmanı sekretere sahipt...
Fransa, Seyssinet-Pariset
... merkezleri, hızlı servis restoranları, lojistik veya ulaşım ağları gibi hizmet sektöründe de giderek daha fazla kullanılmaktadır. Araç, temsil edilecek modelin yapı taşlarını oluşturan önceden tanımlanmış bileşenlerle hızlı bir şekilde kullanılabilir. Ayrıca, simülasyonların yürütülmesine yardımcı olan arayüz, sonuç analizi ve simülasyon yönetimi işlevlerini içerir. Tüm varsayımları bir modele dahil etmeyi ve onlarca senaryoyu test etmeyi sağlayan bir veritabanı entegre edilmiştir.
Fransa, Loire-Authion
... ile SC660 USB, gürültülü çağrı merkezleri ve ofislerde konuşmanın anlaşılabilirliğini optimize eder. Kaliteli bir tasarım Malzeme kalitesine ve dayanıklılığa vurgu yapan SC660 USB ML, bir çağrı merkezinin yoğun kullanım koşullarına dayanacak şekilde tasarlanmıştır. Paslanmaz çelik ve fırçalanmış alüminyum parçalar, tek parça kafa bandı yapısıyla birlikte, bu üst düzey modelin sağlamlığını ve dayanıklılığını artırır. Marka: Sennheiser EAN: SEN504553 Teslimat: 4 ila 8 gün...
Fransa, Canejan
...Teleasistans, özel hizmetlerin yanı sıra, yaşlı, engelli, hasta veya yalnız kişilerin evde kalmasını gerçekten sağlar. Bu bağlamda, Vocalys asistans, hizmet sağlayıcı merkezleri aramayı ve operatörlerle hands-free olarak iletişim kurarak yardım talep etmeyi mümkün kılar. Ayrıca, kişinin sosyal ihtiyaçlarına yanıt vererek bir yakına çağrı yapma imkanı sunar. Çağrı, bir uzaktan kumanda (kolye veya saat) aracılığıyla başlatılır. Opsiyonel olarak, "hayat belirtisi" fonksiyonu ile donatılabilir.
Fransa, Cholet Cedex
...Çalışanlarınızın planlamalarını kolayca yönetin Avantajlar: - Kullanıcı dostu çalışma alanı. - Özelleştirilebilir raporlar. - Çalışma saatlerinin planlamasının optimize edilmesi. Büyük perakende, çağrı merkezleri veya restoran gibi bazı sektörlerde, insan kaynakları planlaması birçok kısıtlamayı dikkate almalıdır. Bodet Software, insan kaynaklarının optimize edilmiş planlaması konusunda...
Fransa, Saint Maur Des Fossés
PhingooCRM, bulut tabanlı bir SaaS çözümü olarak çağrı merkezleri için bir CRM çözümüdür. Phingoo, esas olarak yeni teknolojiler, VoIP, Telekomünikasyon, Offshoring, Pazarlama ve Müşteri İlişkileri alanlarında faaliyet gösteren Fransız Spartel Services grubunun ticari markasıdır. Spartel Services, 2005 yılından beri Fransız pazarında bulunmaktadır. PhingooCRM, çağrı merkezlerinin ihtiyaçlarını...
Fransa, Martillac
...CONECTEO, işletmeler ve çağrı merkezleri için müşteri etkileşim yönetimi konusunda entegre çözümler sunan bir yazılım şirketidir. CONECTEO'nun amacı, müşterilerine ve ortaklarına, ilişkisel yapılarını ve etkileşimlerini etkili bir şekilde yönetmelerine olanak tanıyan yenilikçi yazılım çözümleri sunmaktır. CONECTEO, her büyüklükteki ve her sektördeki işletmelere hizmet vermektedir.
Fransa, Vron
... olağanüstü bir şekilde geliştirmenize olanak tanıyacaktır: - Satışlar, satış gücünü otomatikleştirmek (müşteri ve potansiyel müşteri dosyaları, takip vb.) - Pazarlama, kişiselleştirilmiş pazarlamayı yönetmek (satış geçmişi, segmentasyon ve hedefleme, pazarlama kampanyaları vb.) - Müşteri hizmetleri, müşteri desteğini organize etmek (müşteri ilişkileri, çağrı merkezleri, müşteri geri bildirimlerinin takibi...

europages uygulaması burada!

Gelişmiş sağlayıcı arama aracımızı kullanın veya alıcılar için yeni europages uygulamasıyla hareket halindeyken sorularınızı oluşturun.

App Store'dan indir

App StoreGoogle Play